L’equip de ‘Sálvame’ destrossat per la perduda de Mila Ximénez

 

Este 23 de juny, ‘Sálvame’ ha fet la seua emissió més difícil. Els col·laboradors i la resta de l’equip han hagut de posar-se al capdavant d’un programa especial sobre Mila Ximénez.

El programa ha arrancat amb la capçalera en la qual cantava Mila i ha continuat amb una cançó del seu adorat Pablo Alborán amb “Tu i tu i tu i solament tu fas que la meua ànima es desperte amb la teua llum”.

La seua companya havia mort feia escasses hores i ells, a manera d’homenatge, li brindaven tot el seu afecte en un especial de la corrala-xou.

Tant els seus companys que col·laboren al programa davant de les càmeres com tots els que treballen darrere,  estan molt afectats per la pèrdua d’una persona tan estimada com Mila.

 

Kiko Hernández

 

Kiko Hernández ha sigut l’últim a arribar al plató de ‘Sálvame’ en la vesprada en la qual han homenatjat a Mila Ximénez després de la seua mort. En la seua entrada a Telecinco, el col·laborador ha tardat una estona a entrar al plató perquè no podia contindre les llàgrimes de l’emoció.

Minuts més tard, de la mà de Jorge Javier Vázquez, Kiko ha entrat en el plató i trencat de dolor ha contat algunes de les anècdotes que va viure al costat de la seua amiga i companya i que sempre recordarà. A més, ha assegurat que “a mi se m’ha anat una amiga com a poques he tingut. Jo tiraré cap avant però em costarà moltíssim”.

El moment més significatiu ha arribat quan Kiko Hernández ha relatat quin va ser el comiat que Mila Ximénez va tindre per a ell.

“Vaig rebre una telefonadade la seua filla Alba i em va dir les últimes paraules que Mila volia dir-me, a mi el missatge me’l va transmetre Alba. Em va dir que el dimecres o dijous volia veure’m però que ja no donava temps perquè estava molt cansada. Que des del cel ens anava a cuidar a tots, que estarà molt pendent de tots i que ens farà senyals perquè sapiem que segueix amb nosaltres”, ha dit. Una cosa a la qual ell, amb humor i afecte, va respondre “que els senyals no siguen a la nit”.

 

Kiko Matamoros 

 

Kiko Matamoros, qui en esta lluita ha tingut per a ella sempre paraules d’alé. Just poc després de conéixer-se la notícia de la seua mort, Kiko hi ha posteat una imatge en la qual apareix al costat d’ella i Kiko Hernández amb l’única fi que d’acomiadar-se d’ella.

Una escarida, però sentida carta que ha emocionat a tots els que la coneixien, encara que fora a través de la pantalla.

«Adeu Mila. Gràcies pel teu afecte, la teua complicitat i per tants somriures robats. Et tiraré tant de menys com et tirava en els nostres pitjors moments; encara que una mirada ens bastara per a saber el molt que ens volíem», ha escrit.

Es van autodenominar ‘L’eix del mal’ i, encara que en uns certs moments ell i Mila van discutir, sempre tornaven a fer les paus. L’acidesa dels seus comentaris els va portar a guanyar un vincle molt fort, tant que l’any passat van tornar a reconstruir este trio en la volta de Kiko a ‘Sálvame’.

No sempre es van entendre, però al final sempre ha quedat l’afecte entre ells.

 

 

 

 

 

Belén Esteban

 

Belén Esteban, en ple directe, s’ha trencat i no ha pogut aguantar les llàgrimes en recordar a una companya i a més bona amiga.

«Encara que et diguen que arribarà, és dur. Jo no pensava vindre ací. M’has telefonat i m’has dit una cosa, com a María, i he vingut pel que has dit. Preferisc que parlen els meus companys perquè jo em bloquege, jo soc molt plorona», ha començat amb la veu trencada.

La col·laboradora ha continuat dient que «he passat molt bons moments i m’ha fet passar molt mals moments però jo i tots els meus companys i tots els que som ací la tirarem molt de menys».

 

María Patiño

 

En este últim any, María Patiño ha tingut diverses mostres de suport per a Mila. Fins i tot va visitar a la seua companya en alguns dels seus ingressos hospitalaris. Esta vesprada, visiblement afectada, no ha volgut faltar a l’homenatge més bonic.

Des del plató li ha dedicat unes paraules precioses amb les quals ha comentat que «jo sempre m’he sentit molt protegida per ella, m’ha cuidat molt, ha tingut un instint de protecció que m’ha costat molt veure. I mira que ella era molt clara. M’ha ajudat molt més que jo a ella. No crec que tinga capacitat de retornar-se. Ens tornarem a veure. Trobar en el teu lloc de treball persones que t’ajuden a alçar-te a nivell personal és una cosa que per a mi ha sigut molt important. Eixe buit em costarà perquè m’ha cuidat sempre, Jorge».

 

Gema López

 

Son molts els anys que Gema López i Mila Ximénez han treballat braç a braç en ‘Sálvame’. La col·laboradora ha assegurat que tirarà molt en falta a la seua companya, a la qual sempre recordarà amb molt d’afecte. «He sigut més la seua companya que la seua amiga, però ha sigut una companya que ha marcat”.

Belén Rodríguez

 

Belén Rodríguez era molt amiga de Mila Ximénez, d’aquí ve que esta vesprada no haja dubtat a acudir al plató de ‘Sálvame’. «Em sembla impossible que no la tornem a veure mai, que ja no estiga amb nosaltres. La plorem com a amiga però la seua transcendència és molt gran», han sigut les paraules que li ha dedicat amb la veu trencada.

Lydia Lozano

 

Encara que durant la seua aventura en ‘Sálvame’ ambdues van protagonitzar alguna picabaralla, sempre van posar per davant l’afecte que es tenien. Esta vesprada, Lydia Lozano ha esclafit a plorar en aquest primer programa després de la mort de Mila Ximénez. La col·laboradora ha explicat com han sigut estos últims dies en dir que «quan arriba un procés que saps… Jo em recorde el dijous que fins al director es va anar, no podia fer la reunió. Estàvem a l’espera però aquest matí quan m’he entrat et fa un tomb el cor i és com una pel·lícula«.

Rafa Mora

 

Rafa Mora també ha esclafit a plorar. En la seua trajectòria en televisió, en la qual compta amb menys experiència que els seus companys, sempre va trobar en Mila Ximénez un gran suport.

Alonso Caparrós esfondrat

 

Un altre dels quals ha sigut present en el plató ha sigut Alonso Caparrós. El col·laborador s’ha mostrat molt afectat després de la mort de Mila Ximénez i no ha volgut faltar en la vesprada més dura.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.