L’esperada notícia que acaba de donar McDonald’s a tots els seus clients

 

McDonald’s reobre les sales dels seus locals, que estan ja preparats per a la nova normalitat, en les zones d’Espanya que ja es troben en la Fase 2 i següents de la desescalada.

 

En concret, la companyia informa de què ha reobert els seus restaurants amb un aforament inicialment del 40%, encara que pot variar en cada comunitat autònoma, i suma estos espais als servicis que ja estava oferint des del passat 11 de maig com el McDelivery, McAuto i el ‘Per a emportar’, a demés de les terrasses, que també estan amb un aforament del 50%.

 

McDonald’s ha assenyalat que la seua prioritat és oferir els seus servicis d’una forma «segura i còmoda» per als seus clients en els restaurants que ja han reobert les portes, que ja suposen més del 85%, oferint un o més dels servicis permesos en cada fase.

 

D’esta manera, la companyia ha posat en marxa el seu protocol ‘Entorn segur’, un conjunt de mesures que, a demés de reforçar les condicions de seguretat i higiene dels seus establiments, incrementen el confort i sensació de benestar per als clients que decidisquen usar el saló dels seus restaurants.

 

Nou disseny dels restaurants

Entre estes mesures, destaca la delimitació dels espais amb un nou disseny dels salons, que permeten garantir la distància de seguretat entre persones al mateix temps que s’optimitza el confort de les àrees habilitades. També s’ha reforçat el servici en taula en els restaurants en els que està disponible, cobrant especial rellevància la figura de nova creació del Responsable de Seguretat i Higiene, encarregat de supervisar la implementació del protocol de seguretat.

 

«Els nostres clients són el centre de tota la nostra activitat. Per això, per a nosaltres és fonamental que disfruten de l’experiència McDonald’s d’una forma còmoda i agradable, a demés de sentir-se segurs. Totes les mesures que hem implementat, tant en cuines com en els salons, van en esta direcció. Volem que els nostres clients només es preocupen en disfrutar, amb la garantia de què nosaltres ens ocupem de tot l’altre», ha assenyalat el director general de McDonald’s Espanya, John Alves.

 

El protocol està penjat en les xarxes per a que arribe a tots els clients

Per a informar els seus clients de totes les mesures implementades amb el seu protocol ‘Entorn Segur’, McDonald’s ha publicat un vídeo en el YouTube i en les seues xarxes socials.

 

Este protocol té per objectiu optimitzar les condicions de seguretat de tots els seus empleats i clients, i entre les mesures que inclou destaquen la nebulització de tots els restaurants prèvia a la reobertura o la instal·lació d’elements de protecció com a mampares separadores.

 

A demés, els empleats accedixen de manera escalonada als seus llocs de treball, per a evitar que coincidisquen en zones comunes com els vestuaris, es prenen la temperatura abans i després de treballar, i usen elements de protecció durant tota la jornada i en totes les àrees, com a màscares, guants i ulleres protectores.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.