L’esperada notícia que acaba de donar McDonald’s a tots els seus clients

 

McDonald’s reobre les sales dels seus locals, que estan ja preparats per a la nova normalitat, en les zones d’Espanya que ja es troben en la Fase 2 i següents de la desescalada.

 

En concret, la companyia informa de què ha reobert els seus restaurants amb un aforament inicialment del 40%, encara que pot variar en cada comunitat autònoma, i suma estos espais als servicis que ja estava oferint des del passat 11 de maig com el McDelivery, McAuto i el ‘Per a emportar’, a demés de les terrasses, que també estan amb un aforament del 50%.

 

McDonald’s ha assenyalat que la seua prioritat és oferir els seus servicis d’una forma «segura i còmoda» per als seus clients en els restaurants que ja han reobert les portes, que ja suposen més del 85%, oferint un o més dels servicis permesos en cada fase.

 

D’esta manera, la companyia ha posat en marxa el seu protocol ‘Entorn segur’, un conjunt de mesures que, a demés de reforçar les condicions de seguretat i higiene dels seus establiments, incrementen el confort i sensació de benestar per als clients que decidisquen usar el saló dels seus restaurants.

 

Nou disseny dels restaurants

Entre estes mesures, destaca la delimitació dels espais amb un nou disseny dels salons, que permeten garantir la distància de seguretat entre persones al mateix temps que s’optimitza el confort de les àrees habilitades. També s’ha reforçat el servici en taula en els restaurants en els que està disponible, cobrant especial rellevància la figura de nova creació del Responsable de Seguretat i Higiene, encarregat de supervisar la implementació del protocol de seguretat.

 

«Els nostres clients són el centre de tota la nostra activitat. Per això, per a nosaltres és fonamental que disfruten de l’experiència McDonald’s d’una forma còmoda i agradable, a demés de sentir-se segurs. Totes les mesures que hem implementat, tant en cuines com en els salons, van en esta direcció. Volem que els nostres clients només es preocupen en disfrutar, amb la garantia de què nosaltres ens ocupem de tot l’altre», ha assenyalat el director general de McDonald’s Espanya, John Alves.

 

El protocol està penjat en les xarxes per a que arribe a tots els clients

Per a informar els seus clients de totes les mesures implementades amb el seu protocol ‘Entorn Segur’, McDonald’s ha publicat un vídeo en el YouTube i en les seues xarxes socials.

 

Este protocol té per objectiu optimitzar les condicions de seguretat de tots els seus empleats i clients, i entre les mesures que inclou destaquen la nebulització de tots els restaurants prèvia a la reobertura o la instal·lació d’elements de protecció com a mampares separadores.

 

A demés, els empleats accedixen de manera escalonada als seus llocs de treball, per a evitar que coincidisquen en zones comunes com els vestuaris, es prenen la temperatura abans i després de treballar, i usen elements de protecció durant tota la jornada i en totes les àrees, com a màscares, guants i ulleres protectores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.