L’esperada notícia que acaba de donar McDonald’s a tots els seus clients

 

McDonald’s reobre les sales dels seus locals, que estan ja preparats per a la nova normalitat, en les zones d’Espanya que ja es troben en la Fase 2 i següents de la desescalada.

 

En concret, la companyia informa de què ha reobert els seus restaurants amb un aforament inicialment del 40%, encara que pot variar en cada comunitat autònoma, i suma estos espais als servicis que ja estava oferint des del passat 11 de maig com el McDelivery, McAuto i el ‘Per a emportar’, a demés de les terrasses, que també estan amb un aforament del 50%.

 

McDonald’s ha assenyalat que la seua prioritat és oferir els seus servicis d’una forma «segura i còmoda» per als seus clients en els restaurants que ja han reobert les portes, que ja suposen més del 85%, oferint un o més dels servicis permesos en cada fase.

 

D’esta manera, la companyia ha posat en marxa el seu protocol ‘Entorn segur’, un conjunt de mesures que, a demés de reforçar les condicions de seguretat i higiene dels seus establiments, incrementen el confort i sensació de benestar per als clients que decidisquen usar el saló dels seus restaurants.

 

Nou disseny dels restaurants

Entre estes mesures, destaca la delimitació dels espais amb un nou disseny dels salons, que permeten garantir la distància de seguretat entre persones al mateix temps que s’optimitza el confort de les àrees habilitades. També s’ha reforçat el servici en taula en els restaurants en els que està disponible, cobrant especial rellevància la figura de nova creació del Responsable de Seguretat i Higiene, encarregat de supervisar la implementació del protocol de seguretat.

 

«Els nostres clients són el centre de tota la nostra activitat. Per això, per a nosaltres és fonamental que disfruten de l’experiència McDonald’s d’una forma còmoda i agradable, a demés de sentir-se segurs. Totes les mesures que hem implementat, tant en cuines com en els salons, van en esta direcció. Volem que els nostres clients només es preocupen en disfrutar, amb la garantia de què nosaltres ens ocupem de tot l’altre», ha assenyalat el director general de McDonald’s Espanya, John Alves.

 

El protocol està penjat en les xarxes per a que arribe a tots els clients

Per a informar els seus clients de totes les mesures implementades amb el seu protocol ‘Entorn Segur’, McDonald’s ha publicat un vídeo en el YouTube i en les seues xarxes socials.

 

Este protocol té per objectiu optimitzar les condicions de seguretat de tots els seus empleats i clients, i entre les mesures que inclou destaquen la nebulització de tots els restaurants prèvia a la reobertura o la instal·lació d’elements de protecció com a mampares separadores.

 

A demés, els empleats accedixen de manera escalonada als seus llocs de treball, per a evitar que coincidisquen en zones comunes com els vestuaris, es prenen la temperatura abans i després de treballar, i usen elements de protecció durant tota la jornada i en totes les àrees, com a màscares, guants i ulleres protectores.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.