MotoGP concedeix al Circuit Ricardo Tormo el guardó al millor Gran Premi 2021

El Circuit Ricardo Tormo ha sigut guardonat amb el premi al millor GP 2021 que cada any concedeix l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i l’empresa que gestiona els drets del mundial de MotoGP, Dorna Sports.

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana va tancar amb brillantor la temporada 2021, amb Valentino Rossi compartint protagonisme amb els aficionats, que un any més van abarrotar les tribunes de Xest.

Tal com explica el comunicat fet públic aquest matí per l’organització del Campionat del Món de MotoGP, “el premi és votat per IRTA i, després, ratificat per la Grand Prix Commission, i l’esdeveniment en el Circuit Ricardo Tormo ha resultat guanyador”.

Marzà: “volem compartir-lo amb els aficionats”

El conseller de Cultura, Educació i Esport, Vicent Marzà, ha agraït el premi: “MotoGP és l’esdeveniment més important del calendari del Circuit Ricardo Tormo. Cada temporada preparem el Gran Premi amb tota la cura possible. Volem agrair a Dorna, IRTA i FIM aquest premi i volem compartir-lo amb tots els aficionats, que són la peça clau perquè el Gran Premi de la Comunitat Valenciana siga un gran èxit des de fa 23 anys. Ens veiem el 6 de novembre”.

Es tracta de la quarta vegada que el Circuit Ricardo Tormo guanya el premi. La temporada 2021 se suma, així, als èxits de 2002, 2003 i 2005. A més, el Circuit també té dos trofeus de millor Gran Premi de 2020 per als grans premis d’Europa i València, com cada pista que va acollir un esdeveniment aquell any durant una temporada difícil per a l’esport amb motiu de la pandèmia.

El president de l’associació d’equips IRTA, Hervé Poncharal, ha assenyalat que “és fantàstic veure que València torna a guanyar el trofeu al millor Gran Premi. València sempre ha sigut un actor important en el MotoGP, ja que ha complit amb totes les nostres peticions i ha acollit sovint els enfrontaments finals que decideixen els nostres campions, i la pista és l’escenari perfecte perquè el públic puga seguir la lluita revolta a revolta. Sempre és un cap de setmana intens i el circuit ofereix un gran espectacle. En 2021 es va omplir una vegada més i, com que va ser una de les poques carreres sense restriccions, sempre seria difícil competir per a la resta”.

Ezpeleta: “va ser un esdeveniment per a recordar”

Per la seua banda, Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports, s’ha mostrat “molt content que València haja sigut triada com a millor Gran Premi. Sempre és un gran cap de setmana per a l’esport quan arribem al Circuit, que és un estadi i crea un ambient fenomenal. El promotor, el personal i tot el món en el Circuit ens reben amb els braços oberts al final de cada temporada, i l’any passat no va ser diferent”.

Va ser fantàstic veure que tants aficionats tornaven a omplir les grades i que València ho convertira en un esdeveniment per a recordar, per a ells i per a tots els que treballen en el pàdoc. És un dels nostres esdeveniments emblemàtics del calendari, on sabem que sempre podem esperar que s’esgoten les entrades. Ens agradaria expressar la nostra gratitud per un Gran Premi increïble, i estendre el nostre agraïment a la Comunitat Valenciana per la seua passió i el seu suport continus a MotoGP”, ha conclòs Ezpeleta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.