MotoGP concedeix al Circuit Ricardo Tormo el guardó al millor Gran Premi 2021

El Circuit Ricardo Tormo ha sigut guardonat amb el premi al millor GP 2021 que cada any concedeix l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i l’empresa que gestiona els drets del mundial de MotoGP, Dorna Sports.

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana va tancar amb brillantor la temporada 2021, amb Valentino Rossi compartint protagonisme amb els aficionats, que un any més van abarrotar les tribunes de Xest.

Tal com explica el comunicat fet públic aquest matí per l’organització del Campionat del Món de MotoGP, “el premi és votat per IRTA i, després, ratificat per la Grand Prix Commission, i l’esdeveniment en el Circuit Ricardo Tormo ha resultat guanyador”.

Marzà: “volem compartir-lo amb els aficionats”

El conseller de Cultura, Educació i Esport, Vicent Marzà, ha agraït el premi: “MotoGP és l’esdeveniment més important del calendari del Circuit Ricardo Tormo. Cada temporada preparem el Gran Premi amb tota la cura possible. Volem agrair a Dorna, IRTA i FIM aquest premi i volem compartir-lo amb tots els aficionats, que són la peça clau perquè el Gran Premi de la Comunitat Valenciana siga un gran èxit des de fa 23 anys. Ens veiem el 6 de novembre”.

Es tracta de la quarta vegada que el Circuit Ricardo Tormo guanya el premi. La temporada 2021 se suma, així, als èxits de 2002, 2003 i 2005. A més, el Circuit també té dos trofeus de millor Gran Premi de 2020 per als grans premis d’Europa i València, com cada pista que va acollir un esdeveniment aquell any durant una temporada difícil per a l’esport amb motiu de la pandèmia.

El president de l’associació d’equips IRTA, Hervé Poncharal, ha assenyalat que “és fantàstic veure que València torna a guanyar el trofeu al millor Gran Premi. València sempre ha sigut un actor important en el MotoGP, ja que ha complit amb totes les nostres peticions i ha acollit sovint els enfrontaments finals que decideixen els nostres campions, i la pista és l’escenari perfecte perquè el públic puga seguir la lluita revolta a revolta. Sempre és un cap de setmana intens i el circuit ofereix un gran espectacle. En 2021 es va omplir una vegada més i, com que va ser una de les poques carreres sense restriccions, sempre seria difícil competir per a la resta”.

Ezpeleta: “va ser un esdeveniment per a recordar”

Per la seua banda, Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports, s’ha mostrat “molt content que València haja sigut triada com a millor Gran Premi. Sempre és un gran cap de setmana per a l’esport quan arribem al Circuit, que és un estadi i crea un ambient fenomenal. El promotor, el personal i tot el món en el Circuit ens reben amb els braços oberts al final de cada temporada, i l’any passat no va ser diferent”.

Va ser fantàstic veure que tants aficionats tornaven a omplir les grades i que València ho convertira en un esdeveniment per a recordar, per a ells i per a tots els que treballen en el pàdoc. És un dels nostres esdeveniments emblemàtics del calendari, on sabem que sempre podem esperar que s’esgoten les entrades. Ens agradaria expressar la nostra gratitud per un Gran Premi increïble, i estendre el nostre agraïment a la Comunitat Valenciana per la seua passió i el seu suport continus a MotoGP”, ha conclòs Ezpeleta.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.