MotoGP concedeix al Circuit Ricardo Tormo el guardó al millor Gran Premi 2021

El Circuit Ricardo Tormo ha sigut guardonat amb el premi al millor GP 2021 que cada any concedeix l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i l’empresa que gestiona els drets del mundial de MotoGP, Dorna Sports.

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana va tancar amb brillantor la temporada 2021, amb Valentino Rossi compartint protagonisme amb els aficionats, que un any més van abarrotar les tribunes de Xest.

Tal com explica el comunicat fet públic aquest matí per l’organització del Campionat del Món de MotoGP, “el premi és votat per IRTA i, després, ratificat per la Grand Prix Commission, i l’esdeveniment en el Circuit Ricardo Tormo ha resultat guanyador”.

Marzà: “volem compartir-lo amb els aficionats”

El conseller de Cultura, Educació i Esport, Vicent Marzà, ha agraït el premi: “MotoGP és l’esdeveniment més important del calendari del Circuit Ricardo Tormo. Cada temporada preparem el Gran Premi amb tota la cura possible. Volem agrair a Dorna, IRTA i FIM aquest premi i volem compartir-lo amb tots els aficionats, que són la peça clau perquè el Gran Premi de la Comunitat Valenciana siga un gran èxit des de fa 23 anys. Ens veiem el 6 de novembre”.

Es tracta de la quarta vegada que el Circuit Ricardo Tormo guanya el premi. La temporada 2021 se suma, així, als èxits de 2002, 2003 i 2005. A més, el Circuit també té dos trofeus de millor Gran Premi de 2020 per als grans premis d’Europa i València, com cada pista que va acollir un esdeveniment aquell any durant una temporada difícil per a l’esport amb motiu de la pandèmia.

El president de l’associació d’equips IRTA, Hervé Poncharal, ha assenyalat que “és fantàstic veure que València torna a guanyar el trofeu al millor Gran Premi. València sempre ha sigut un actor important en el MotoGP, ja que ha complit amb totes les nostres peticions i ha acollit sovint els enfrontaments finals que decideixen els nostres campions, i la pista és l’escenari perfecte perquè el públic puga seguir la lluita revolta a revolta. Sempre és un cap de setmana intens i el circuit ofereix un gran espectacle. En 2021 es va omplir una vegada més i, com que va ser una de les poques carreres sense restriccions, sempre seria difícil competir per a la resta”.

Ezpeleta: “va ser un esdeveniment per a recordar”

Per la seua banda, Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports, s’ha mostrat “molt content que València haja sigut triada com a millor Gran Premi. Sempre és un gran cap de setmana per a l’esport quan arribem al Circuit, que és un estadi i crea un ambient fenomenal. El promotor, el personal i tot el món en el Circuit ens reben amb els braços oberts al final de cada temporada, i l’any passat no va ser diferent”.

Va ser fantàstic veure que tants aficionats tornaven a omplir les grades i que València ho convertira en un esdeveniment per a recordar, per a ells i per a tots els que treballen en el pàdoc. És un dels nostres esdeveniments emblemàtics del calendari, on sabem que sempre podem esperar que s’esgoten les entrades. Ens agradaria expressar la nostra gratitud per un Gran Premi increïble, i estendre el nostre agraïment a la Comunitat Valenciana per la seua passió i el seu suport continus a MotoGP”, ha conclòs Ezpeleta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.