MotoGP concedeix al Circuit Ricardo Tormo el guardó al millor Gran Premi 2021

El Circuit Ricardo Tormo ha sigut guardonat amb el premi al millor GP 2021 que cada any concedeix l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i l’empresa que gestiona els drets del mundial de MotoGP, Dorna Sports.

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana va tancar amb brillantor la temporada 2021, amb Valentino Rossi compartint protagonisme amb els aficionats, que un any més van abarrotar les tribunes de Xest.

Tal com explica el comunicat fet públic aquest matí per l’organització del Campionat del Món de MotoGP, “el premi és votat per IRTA i, després, ratificat per la Grand Prix Commission, i l’esdeveniment en el Circuit Ricardo Tormo ha resultat guanyador”.

Marzà: “volem compartir-lo amb els aficionats”

El conseller de Cultura, Educació i Esport, Vicent Marzà, ha agraït el premi: “MotoGP és l’esdeveniment més important del calendari del Circuit Ricardo Tormo. Cada temporada preparem el Gran Premi amb tota la cura possible. Volem agrair a Dorna, IRTA i FIM aquest premi i volem compartir-lo amb tots els aficionats, que són la peça clau perquè el Gran Premi de la Comunitat Valenciana siga un gran èxit des de fa 23 anys. Ens veiem el 6 de novembre”.

Es tracta de la quarta vegada que el Circuit Ricardo Tormo guanya el premi. La temporada 2021 se suma, així, als èxits de 2002, 2003 i 2005. A més, el Circuit també té dos trofeus de millor Gran Premi de 2020 per als grans premis d’Europa i València, com cada pista que va acollir un esdeveniment aquell any durant una temporada difícil per a l’esport amb motiu de la pandèmia.

El president de l’associació d’equips IRTA, Hervé Poncharal, ha assenyalat que “és fantàstic veure que València torna a guanyar el trofeu al millor Gran Premi. València sempre ha sigut un actor important en el MotoGP, ja que ha complit amb totes les nostres peticions i ha acollit sovint els enfrontaments finals que decideixen els nostres campions, i la pista és l’escenari perfecte perquè el públic puga seguir la lluita revolta a revolta. Sempre és un cap de setmana intens i el circuit ofereix un gran espectacle. En 2021 es va omplir una vegada més i, com que va ser una de les poques carreres sense restriccions, sempre seria difícil competir per a la resta”.

Ezpeleta: “va ser un esdeveniment per a recordar”

Per la seua banda, Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports, s’ha mostrat “molt content que València haja sigut triada com a millor Gran Premi. Sempre és un gran cap de setmana per a l’esport quan arribem al Circuit, que és un estadi i crea un ambient fenomenal. El promotor, el personal i tot el món en el Circuit ens reben amb els braços oberts al final de cada temporada, i l’any passat no va ser diferent”.

Va ser fantàstic veure que tants aficionats tornaven a omplir les grades i que València ho convertira en un esdeveniment per a recordar, per a ells i per a tots els que treballen en el pàdoc. És un dels nostres esdeveniments emblemàtics del calendari, on sabem que sempre podem esperar que s’esgoten les entrades. Ens agradaria expressar la nostra gratitud per un Gran Premi increïble, i estendre el nostre agraïment a la Comunitat Valenciana per la seua passió i el seu suport continus a MotoGP”, ha conclòs Ezpeleta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi desaconsella exposar als nounats al sol darrere de la finestra per a previndre la icterícia

Un estudi de la Universitat Politècnica de València i diversos hospitals conclou que la llum solar que entra per les finestres supera els nivells de fototeràpia recomanats i no és segura per a previndre la icterícia neonatal.

Detinguda una treballadora per robar joies i diners a ancians en un centre de majors de València

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 53 anys per un presumpte furt continuat a residents de diversos centres de majors de València, on hauria robat joies i diners aprofitant el seu treball. Les joies s'haurien venut almenys 23 vegades en cases de compravenda, amb un benefici superior a 9.300 euros.

Detinguts dos jóvens a Elx per atacar amb un matxet a un home en la cua d’un menjador social

Dos jóvens de 23 i 24 anys han sigut detinguts a Elx acusats d'agredir amb un matxet i un pal de granera a un home de 36 anys en la cua d'un menjador social del barri de Carrús.

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fortes retencions

Un motorista de 44 anys mor en un accident en la V-30 a l'altura de Paterna i provoca retencions de fins a 4 quilòmetres en sentit port, segons la DGT i el CICU.

El PSOE exigix sancionar al diputat de Vox expulsat del Congrés i Vox s’atrinxera en la seua defensa

El PSOE reclama a la Mesa del Congrés una sanció exemplar per al diputat de Vox José María Sánchez després de la seua expulsió del ple, mentres Vox qüestiona l'actuació de la presidència i nega errors en la conducta del seu parlamentari.

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fins a 4 quilòmetres de retencions

Un motorista de 44 anys ha mort en un accident amb un cotxe en la V-30 a l'altura de Paterna, la qual cosa ha provocat cues de fins a 4 quilòmetres en sentit port.

Labora t’acompanya en cada pas del teu camí professional

Trobar treball i moure's en un mercat laboral en...

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.