MotoGP concedeix al Circuit Ricardo Tormo el guardó al millor Gran Premi 2021

El Circuit Ricardo Tormo ha sigut guardonat amb el premi al millor GP 2021 que cada any concedeix l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i l’empresa que gestiona els drets del mundial de MotoGP, Dorna Sports.

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana va tancar amb brillantor la temporada 2021, amb Valentino Rossi compartint protagonisme amb els aficionats, que un any més van abarrotar les tribunes de Xest.

Tal com explica el comunicat fet públic aquest matí per l’organització del Campionat del Món de MotoGP, “el premi és votat per IRTA i, després, ratificat per la Grand Prix Commission, i l’esdeveniment en el Circuit Ricardo Tormo ha resultat guanyador”.

Marzà: “volem compartir-lo amb els aficionats”

El conseller de Cultura, Educació i Esport, Vicent Marzà, ha agraït el premi: “MotoGP és l’esdeveniment més important del calendari del Circuit Ricardo Tormo. Cada temporada preparem el Gran Premi amb tota la cura possible. Volem agrair a Dorna, IRTA i FIM aquest premi i volem compartir-lo amb tots els aficionats, que són la peça clau perquè el Gran Premi de la Comunitat Valenciana siga un gran èxit des de fa 23 anys. Ens veiem el 6 de novembre”.

Es tracta de la quarta vegada que el Circuit Ricardo Tormo guanya el premi. La temporada 2021 se suma, així, als èxits de 2002, 2003 i 2005. A més, el Circuit també té dos trofeus de millor Gran Premi de 2020 per als grans premis d’Europa i València, com cada pista que va acollir un esdeveniment aquell any durant una temporada difícil per a l’esport amb motiu de la pandèmia.

El president de l’associació d’equips IRTA, Hervé Poncharal, ha assenyalat que “és fantàstic veure que València torna a guanyar el trofeu al millor Gran Premi. València sempre ha sigut un actor important en el MotoGP, ja que ha complit amb totes les nostres peticions i ha acollit sovint els enfrontaments finals que decideixen els nostres campions, i la pista és l’escenari perfecte perquè el públic puga seguir la lluita revolta a revolta. Sempre és un cap de setmana intens i el circuit ofereix un gran espectacle. En 2021 es va omplir una vegada més i, com que va ser una de les poques carreres sense restriccions, sempre seria difícil competir per a la resta”.

Ezpeleta: “va ser un esdeveniment per a recordar”

Per la seua banda, Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports, s’ha mostrat “molt content que València haja sigut triada com a millor Gran Premi. Sempre és un gran cap de setmana per a l’esport quan arribem al Circuit, que és un estadi i crea un ambient fenomenal. El promotor, el personal i tot el món en el Circuit ens reben amb els braços oberts al final de cada temporada, i l’any passat no va ser diferent”.

Va ser fantàstic veure que tants aficionats tornaven a omplir les grades i que València ho convertira en un esdeveniment per a recordar, per a ells i per a tots els que treballen en el pàdoc. És un dels nostres esdeveniments emblemàtics del calendari, on sabem que sempre podem esperar que s’esgoten les entrades. Ens agradaria expressar la nostra gratitud per un Gran Premi increïble, i estendre el nostre agraïment a la Comunitat Valenciana per la seua passió i el seu suport continus a MotoGP”, ha conclòs Ezpeleta.

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.