12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League del Villarreal CF

 

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League els dies 14,15 i 16 de juny per a festejar el triomf del Villarreal CF després de guanyar la final disputada a Polònia, el passat 26 de maig, davant el Manchester United.

El trofeu s’exhibirà en el vestíbul del Palau Provincial amb horari de deu del matí a huit de la vesprada, de manera ininterrompuda, i s’habilitarà l’entrada al Palau des del carrer Major per a una millor accessibilitat del públic.

El president de la Diputació, José Martí, ha felicitat el “club groguet per la seua gesta esportiva” i ha agraït “la iniciativa del Villarreal CF per acostar la copa als municipis de la província”.

D’altra banda, la diputada d’Esports, Tania Baños, ha destacat que “ha sigut un any històric per al club, ja que han aconseguit del primer títol de la història i, a més, l’equip femení hi ha aconseguit ascendir a la primera categoria nacional”.

Esta és la primera parada, després d’exhibir-se en l’estadi de la Ceràmica, del llarg itinerari de la copa, que inclou la visita a un total de 32 localitats de la província de Castelló durant este estiu.

La Diputació seguirà amb el seu compromís de donar suport a l’esport de la província i contribuir a la promoció dels seus èxits.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.