Mor Roberto Gil, l’exjugador del València CF

Roberto Gil Esteve, llegenda del València CF, ha mort aquest divendres 5 d’agost a l’edat de 84 anys.

El jugador va fer història al València CF com el gran capità dels anys 60 amb dues copes de la Fira i la Copa de 1967.

El València CF recordarà i homenatjarà la seua figura en el Trofeu Taronja. A més, es guardarà un minut de silenci en la seua memòria i els jugadors també portaran braçalets negres durant la trobada davant l’Atalanta BC que es disputarà aquest dissabte a Mestalla.

A més, l’Acadèmia VCF també rendirà tribut a Roberto Gil. El VCF Mestalla i el VCF Juvenil A, guardaran un respectuós minut de silenci en el seu record en els partits que disputaran aquest divendres davant el CD Utrillas i les semifinals del COTIF enfront de l’Uruguai, respectivament.

Roberto Gil és una autèntica llegenda del València CF. Un home de club. Es va formar en les categories inferiors i va debutar amb el primer equip en 1959. Aviat es va convertir en capità i va liderar a l’equip per a guanyar títols (2 Copes de Fires i 1 Copa del Rei). Va penjar les botes en 1971, després d’onze temporades i més de 300 partits oficials.

Posteriorment, també va ser entrenador del València CF en dues etapes i en els noranta va ser secretari tècnic i va ser entrenador del CD Castelló en dues etapes diferents.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.