Mor Roberto Gil, l’exjugador del València CF

Roberto Gil Esteve, llegenda del València CF, ha mort aquest divendres 5 d’agost a l’edat de 84 anys.

El jugador va fer història al València CF com el gran capità dels anys 60 amb dues copes de la Fira i la Copa de 1967.

El València CF recordarà i homenatjarà la seua figura en el Trofeu Taronja. A més, es guardarà un minut de silenci en la seua memòria i els jugadors també portaran braçalets negres durant la trobada davant l’Atalanta BC que es disputarà aquest dissabte a Mestalla.

A més, l’Acadèmia VCF també rendirà tribut a Roberto Gil. El VCF Mestalla i el VCF Juvenil A, guardaran un respectuós minut de silenci en el seu record en els partits que disputaran aquest divendres davant el CD Utrillas i les semifinals del COTIF enfront de l’Uruguai, respectivament.

Roberto Gil és una autèntica llegenda del València CF. Un home de club. Es va formar en les categories inferiors i va debutar amb el primer equip en 1959. Aviat es va convertir en capità i va liderar a l’equip per a guanyar títols (2 Copes de Fires i 1 Copa del Rei). Va penjar les botes en 1971, després d’onze temporades i més de 300 partits oficials.

Posteriorment, també va ser entrenador del València CF en dues etapes i en els noranta va ser secretari tècnic i va ser entrenador del CD Castelló en dues etapes diferents.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.