Mor Roberto Gil, l’exjugador del València CF

Roberto Gil Esteve, llegenda del València CF, ha mort aquest divendres 5 d’agost a l’edat de 84 anys.

El jugador va fer història al València CF com el gran capità dels anys 60 amb dues copes de la Fira i la Copa de 1967.

El València CF recordarà i homenatjarà la seua figura en el Trofeu Taronja. A més, es guardarà un minut de silenci en la seua memòria i els jugadors també portaran braçalets negres durant la trobada davant l’Atalanta BC que es disputarà aquest dissabte a Mestalla.

A més, l’Acadèmia VCF també rendirà tribut a Roberto Gil. El VCF Mestalla i el VCF Juvenil A, guardaran un respectuós minut de silenci en el seu record en els partits que disputaran aquest divendres davant el CD Utrillas i les semifinals del COTIF enfront de l’Uruguai, respectivament.

Roberto Gil és una autèntica llegenda del València CF. Un home de club. Es va formar en les categories inferiors i va debutar amb el primer equip en 1959. Aviat es va convertir en capità i va liderar a l’equip per a guanyar títols (2 Copes de Fires i 1 Copa del Rei). Va penjar les botes en 1971, després d’onze temporades i més de 300 partits oficials.

Posteriorment, també va ser entrenador del València CF en dues etapes i en els noranta va ser secretari tècnic i va ser entrenador del CD Castelló en dues etapes diferents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.