15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mor Roberto Gil, l’exjugador del València CF

Roberto Gil Esteve, llegenda del València CF, ha mort aquest divendres 5 d’agost a l’edat de 84 anys.

El jugador va fer història al València CF com el gran capità dels anys 60 amb dues copes de la Fira i la Copa de 1967.

El València CF recordarà i homenatjarà la seua figura en el Trofeu Taronja. A més, es guardarà un minut de silenci en la seua memòria i els jugadors també portaran braçalets negres durant la trobada davant l’Atalanta BC que es disputarà aquest dissabte a Mestalla.

A més, l’Acadèmia VCF també rendirà tribut a Roberto Gil. El VCF Mestalla i el VCF Juvenil A, guardaran un respectuós minut de silenci en el seu record en els partits que disputaran aquest divendres davant el CD Utrillas i les semifinals del COTIF enfront de l’Uruguai, respectivament.

Roberto Gil és una autèntica llegenda del València CF. Un home de club. Es va formar en les categories inferiors i va debutar amb el primer equip en 1959. Aviat es va convertir en capità i va liderar a l’equip per a guanyar títols (2 Copes de Fires i 1 Copa del Rei). Va penjar les botes en 1971, després d’onze temporades i més de 300 partits oficials.

Posteriorment, també va ser entrenador del València CF en dues etapes i en els noranta va ser secretari tècnic i va ser entrenador del CD Castelló en dues etapes diferents.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.