Mor Roberto Gil, l’exjugador del València CF

Roberto Gil Esteve, llegenda del València CF, ha mort aquest divendres 5 d’agost a l’edat de 84 anys.

El jugador va fer història al València CF com el gran capità dels anys 60 amb dues copes de la Fira i la Copa de 1967.

El València CF recordarà i homenatjarà la seua figura en el Trofeu Taronja. A més, es guardarà un minut de silenci en la seua memòria i els jugadors també portaran braçalets negres durant la trobada davant l’Atalanta BC que es disputarà aquest dissabte a Mestalla.

A més, l’Acadèmia VCF també rendirà tribut a Roberto Gil. El VCF Mestalla i el VCF Juvenil A, guardaran un respectuós minut de silenci en el seu record en els partits que disputaran aquest divendres davant el CD Utrillas i les semifinals del COTIF enfront de l’Uruguai, respectivament.

Roberto Gil és una autèntica llegenda del València CF. Un home de club. Es va formar en les categories inferiors i va debutar amb el primer equip en 1959. Aviat es va convertir en capità i va liderar a l’equip per a guanyar títols (2 Copes de Fires i 1 Copa del Rei). Va penjar les botes en 1971, després d’onze temporades i més de 300 partits oficials.

Posteriorment, també va ser entrenador del València CF en dues etapes i en els noranta va ser secretari tècnic i va ser entrenador del CD Castelló en dues etapes diferents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol