València serà seu de la Davis Cup durant els pròxims cinc anys

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la ciutat de València serà seu fixa de la Davis Cup durant els pròxims cinc anys i ha assegurat que aquest esdeveniment esportiu generarà un “doble retorn emocional i econòmic”.

Així ho ha manifestat durant l’acte de presentació oficial de València com a seu de la fase de grups de la Davis Cup by Rakuten Finals 2022, que es disputarà entre el 13 i el 18 de setembre en el pavelló Font de Sant Lluís, i que enfrontarà als equips d’Espanya, Sèrbia, el Canadà i Corea.

Durant la seua intervenció, el president ha valorat l’acord aconseguit amb l’empresa organitzadora  Kosmos per a convertir a València en seu fixa de la fase de grups fins a 2027 i ha subratllat que aquesta iniciativa donarà estabilitat a la celebració de la competició a la ciutat i contribuirà a convertir la Comunitat Valenciana en “una de les capitals del món del tenis”.

A més, el cap del Consell ha explicat que aquest esdeveniment generarà un retorn social, “necessari després de la pandèmia”, i un impacte econòmic sis vegades major a la inversió pública realitzada, la qual cosa suposa duplicar el benefici obtingut durant l’última celebració d’aquest torneig a València en 2018.

En el transcurs de l’acte, s’ha referit al “gran moment” que està experimentant aquest esport en l’actualitat, i ha destacat que la celebració de la Davis Cup a València és una “bona operació” a favor d’un esport d’“enorme tradició” en la Comunitat Valenciana, d’on han sorgit molts campions i que compta amb un gran nombre d’aficionats, com demostra el fet de l’existència de 181 clubs federats.

Finalment, s’ha mostrat convençut que aquest esdeveniment tindrà una repercussió més enllà de l’esportiu” perquè avança en el desenvolupament turístic i cultural i permet “generar confiança en aquesta terra”, així com incrementar la presència i posicionar la Comunitat Valenciana “en tots els mercats”.

A l’acte també ha assistit la consellera d’Educació, Cultura i Esport, Raquel Tamarit, i en ell han participat l’alcalde de València, Joan Ribó; el president de la Diputació, Toni Gaspar; el director general de Kosmos, Enric Rojas; i els tenistes Anabel Medina, Bernabé Zapata i Carlos Taberner.

Cal destacar que les entrades per a la fase de grups a València ixen a la venda aquest mateix dimecres a través de la pàgina web daviscupfinals.com, en la qual podran adquirir-se diferents paquets per a accedir a les eliminatòries de cada país o a la fase de grups completa, a partir de 60 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.