12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Quin és el millor lloc per a veure la final de la Copa del Rei a València? 

Demà a les 22 hores, Valencia i Betis disputaren la final de la Copa del Rei en l’estadi de la Cartuja, a Sevilla. Els aficionats del club taronja poden viure tota l’emoció prèvia al costat de milers de valencianistes en la Fan Zone Oficial del Valencia CF a València, situada al costat del Camp de Mestalla. Des de les 17.00 hores viu un dia de pur valencianisme amb el segell ADN VCF en el pàrquing exterior de l’estadi (zona nord).

Concretament el club valencià ha habilitat una “fan zone”, on projectarà el partit en 70 metres de pantalles, l’entrada de les quals serà gratuïta.

La festa arrancarà a les 17 hores (el partit és les 22 hores) i en la programació hi haurà també música en directe, foodtrucks, sortejos i més sorpreses.

La Fan Zone Oficial del Valencia CF comptarà, a més, amb un set de la televisió autonòmica valenciana, À Punt, des d’on realitzarà un programa especial amb motiu de la Final i comptarà amb la col·laboració de la Fundació Esportiva Municipal, la missió de la qual és fomentar, afavorir i dinamitzar l’esport a la ciutat de València.
El club, contínua amb els seus plans malgrat les traves de Mediaset, propietària dels drets televisius del partit.

Últimes notícies

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.