Quin és el millor lloc per a veure la final de la Copa del Rei a València? 

Demà a les 22 hores, Valencia i Betis disputaren la final de la Copa del Rei en l’estadi de la Cartuja, a Sevilla. Els aficionats del club taronja poden viure tota l’emoció prèvia al costat de milers de valencianistes en la Fan Zone Oficial del Valencia CF a València, situada al costat del Camp de Mestalla. Des de les 17.00 hores viu un dia de pur valencianisme amb el segell ADN VCF en el pàrquing exterior de l’estadi (zona nord).

Concretament el club valencià ha habilitat una “fan zone”, on projectarà el partit en 70 metres de pantalles, l’entrada de les quals serà gratuïta.

La festa arrancarà a les 17 hores (el partit és les 22 hores) i en la programació hi haurà també música en directe, foodtrucks, sortejos i més sorpreses.

La Fan Zone Oficial del Valencia CF comptarà, a més, amb un set de la televisió autonòmica valenciana, À Punt, des d’on realitzarà un programa especial amb motiu de la Final i comptarà amb la col·laboració de la Fundació Esportiva Municipal, la missió de la qual és fomentar, afavorir i dinamitzar l’esport a la ciutat de València.
El club, contínua amb els seus plans malgrat les traves de Mediaset, propietària dels drets televisius del partit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.