19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Quin és el millor lloc per a veure la final de la Copa del Rei a València? 

Demà a les 22 hores, Valencia i Betis disputaren la final de la Copa del Rei en l’estadi de la Cartuja, a Sevilla. Els aficionats del club taronja poden viure tota l’emoció prèvia al costat de milers de valencianistes en la Fan Zone Oficial del Valencia CF a València, situada al costat del Camp de Mestalla. Des de les 17.00 hores viu un dia de pur valencianisme amb el segell ADN VCF en el pàrquing exterior de l’estadi (zona nord).

Concretament el club valencià ha habilitat una “fan zone”, on projectarà el partit en 70 metres de pantalles, l’entrada de les quals serà gratuïta.

La festa arrancarà a les 17 hores (el partit és les 22 hores) i en la programació hi haurà també música en directe, foodtrucks, sortejos i més sorpreses.

La Fan Zone Oficial del Valencia CF comptarà, a més, amb un set de la televisió autonòmica valenciana, À Punt, des d’on realitzarà un programa especial amb motiu de la Final i comptarà amb la col·laboració de la Fundació Esportiva Municipal, la missió de la qual és fomentar, afavorir i dinamitzar l’esport a la ciutat de València.
El club, contínua amb els seus plans malgrat les traves de Mediaset, propietària dels drets televisius del partit.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.