Anuncios

Quin és el millor lloc per a veure la final de la Copa del Rei a València? 

Demà a les 22 hores, Valencia i Betis disputaren la final de la Copa del Rei en l’estadi de la Cartuja, a Sevilla. Els aficionats del club taronja poden viure tota l’emoció prèvia al costat de milers de valencianistes en la Fan Zone Oficial del Valencia CF a València, situada al costat del Camp de Mestalla. Des de les 17.00 hores viu un dia de pur valencianisme amb el segell ADN VCF en el pàrquing exterior de l’estadi (zona nord).

Concretament el club valencià ha habilitat una “fan zone”, on projectarà el partit en 70 metres de pantalles, l’entrada de les quals serà gratuïta.

Anuncios

La festa arrancarà a les 17 hores (el partit és les 22 hores) i en la programació hi haurà també música en directe, foodtrucks, sortejos i més sorpreses.

La Fan Zone Oficial del Valencia CF comptarà, a més, amb un set de la televisió autonòmica valenciana, À Punt, des d’on realitzarà un programa especial amb motiu de la Final i comptarà amb la col·laboració de la Fundació Esportiva Municipal, la missió de la qual és fomentar, afavorir i dinamitzar l’esport a la ciutat de València.
El club, contínua amb els seus plans malgrat les traves de Mediaset, propietària dels drets televisius del partit.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios