Zidane deixa el Real Madrid

 

Zidane ja ha pres definitivament la decisió de marxar-se del Real Madrid, de fet, ja li ho ha comunicat als màxims responsables del club blanc.

El tècnic havia demanat uns dies per a pensar sobre el seu futur després de l’última trobada de Lliga. La seua renúncia per a seguir al Madrid (tenia contracte fins a 2022) era una idea que venia pensant des de fa diverses setmanes, però no va ser fins a este dimecres quan el va comunicar de manera definitiva.

L’entrenador va voler que els jugadors s’assabentaren quasi alhora que els dirigents. Per això a última hora del dia, quan Florentino i José Ángel Sánchez van conéixer la decisió, l’entrenador francés es va dirigir un a un als seus futbolistes per missatge per a comunicar-los que abandonava la banqueta i per a agrair-los el seu compromís durant tot el temps que han estat a les seues ordres.

La decisió no va ser una sorpresa per al vestuari

 

El tècnic del club blanc portava diverses setmanes deixant missatges en les xarrades en els quals deixava caure que estava davant els seus últims partits al capdavant de l’equip. El mateix ocorria en les conferències de premsa, en la qual Zidane esquivava les preguntes sobre el seu futur argumentant que l’única cosa important era el partit que els tocava jugar.

Al Madrid també donaven per fet des de fa setmanes que Zidane marxaria al final de temporada. No obstant això, la prioritat sempre ha sigut convéncer al francés perquè continuara.

El marsellés, per part seua, s’ha mostrat ferm en una decisió que porta meditant des de fa molt de temps. Esta ha sigut la temporada més dura per a ell i el fet d’acabar el curs sense alçar cap títol no ha sigut rellevant a l’hora de la seua idea de marxar-se. A Zidane li van fer molt de mal les crítiques que va rebre durant alguns trams de la temporada, encara que el club sempre li va transmetre la seua confiança i la seua intenció de fer balanç al final de temporada.

Substituts

 

Al Madrid porten temps analitzant qui ha de prendre les regnes de l’equip, entre estos es perfilen com els dos màxims candidats a substituir a Zidane en la banqueta del club blanc, Maximiliano Allegri i Antonio Conte.

La decisió de Zidane d’abandonar la banqueta ja és definitiva, perquè el que ara el Madrid pot negociar obertament amb els diferents entrenadors als quals contempla com a substituts.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.