Zidane deixa el Real Madrid

 

Zidane ja ha pres definitivament la decisió de marxar-se del Real Madrid, de fet, ja li ho ha comunicat als màxims responsables del club blanc.

El tècnic havia demanat uns dies per a pensar sobre el seu futur després de l’última trobada de Lliga. La seua renúncia per a seguir al Madrid (tenia contracte fins a 2022) era una idea que venia pensant des de fa diverses setmanes, però no va ser fins a este dimecres quan el va comunicar de manera definitiva.

L’entrenador va voler que els jugadors s’assabentaren quasi alhora que els dirigents. Per això a última hora del dia, quan Florentino i José Ángel Sánchez van conéixer la decisió, l’entrenador francés es va dirigir un a un als seus futbolistes per missatge per a comunicar-los que abandonava la banqueta i per a agrair-los el seu compromís durant tot el temps que han estat a les seues ordres.

La decisió no va ser una sorpresa per al vestuari

 

El tècnic del club blanc portava diverses setmanes deixant missatges en les xarrades en els quals deixava caure que estava davant els seus últims partits al capdavant de l’equip. El mateix ocorria en les conferències de premsa, en la qual Zidane esquivava les preguntes sobre el seu futur argumentant que l’única cosa important era el partit que els tocava jugar.

Al Madrid també donaven per fet des de fa setmanes que Zidane marxaria al final de temporada. No obstant això, la prioritat sempre ha sigut convéncer al francés perquè continuara.

El marsellés, per part seua, s’ha mostrat ferm en una decisió que porta meditant des de fa molt de temps. Esta ha sigut la temporada més dura per a ell i el fet d’acabar el curs sense alçar cap títol no ha sigut rellevant a l’hora de la seua idea de marxar-se. A Zidane li van fer molt de mal les crítiques que va rebre durant alguns trams de la temporada, encara que el club sempre li va transmetre la seua confiança i la seua intenció de fer balanç al final de temporada.

Substituts

 

Al Madrid porten temps analitzant qui ha de prendre les regnes de l’equip, entre estos es perfilen com els dos màxims candidats a substituir a Zidane en la banqueta del club blanc, Maximiliano Allegri i Antonio Conte.

La decisió de Zidane d’abandonar la banqueta ja és definitiva, perquè el que ara el Madrid pot negociar obertament amb els diferents entrenadors als quals contempla com a substituts.

Últimes notícies

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.