Zidane deixa el Real Madrid

 

Zidane ja ha pres definitivament la decisió de marxar-se del Real Madrid, de fet, ja li ho ha comunicat als màxims responsables del club blanc.

El tècnic havia demanat uns dies per a pensar sobre el seu futur després de l’última trobada de Lliga. La seua renúncia per a seguir al Madrid (tenia contracte fins a 2022) era una idea que venia pensant des de fa diverses setmanes, però no va ser fins a este dimecres quan el va comunicar de manera definitiva.

L’entrenador va voler que els jugadors s’assabentaren quasi alhora que els dirigents. Per això a última hora del dia, quan Florentino i José Ángel Sánchez van conéixer la decisió, l’entrenador francés es va dirigir un a un als seus futbolistes per missatge per a comunicar-los que abandonava la banqueta i per a agrair-los el seu compromís durant tot el temps que han estat a les seues ordres.

La decisió no va ser una sorpresa per al vestuari

 

El tècnic del club blanc portava diverses setmanes deixant missatges en les xarrades en els quals deixava caure que estava davant els seus últims partits al capdavant de l’equip. El mateix ocorria en les conferències de premsa, en la qual Zidane esquivava les preguntes sobre el seu futur argumentant que l’única cosa important era el partit que els tocava jugar.

Al Madrid també donaven per fet des de fa setmanes que Zidane marxaria al final de temporada. No obstant això, la prioritat sempre ha sigut convéncer al francés perquè continuara.

El marsellés, per part seua, s’ha mostrat ferm en una decisió que porta meditant des de fa molt de temps. Esta ha sigut la temporada més dura per a ell i el fet d’acabar el curs sense alçar cap títol no ha sigut rellevant a l’hora de la seua idea de marxar-se. A Zidane li van fer molt de mal les crítiques que va rebre durant alguns trams de la temporada, encara que el club sempre li va transmetre la seua confiança i la seua intenció de fer balanç al final de temporada.

Substituts

 

Al Madrid porten temps analitzant qui ha de prendre les regnes de l’equip, entre estos es perfilen com els dos màxims candidats a substituir a Zidane en la banqueta del club blanc, Maximiliano Allegri i Antonio Conte.

La decisió de Zidane d’abandonar la banqueta ja és definitiva, perquè el que ara el Madrid pot negociar obertament amb els diferents entrenadors als quals contempla com a substituts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.