Dos xics detinguts en València per estafar a dos dones en la compravenda d’un pis

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 27 i 29 anys, els dos d’origen italià, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de suposadament enganyar a dos dones en la compravenda d’un pis. Els xics van formalitzar la transacció entregant a les víctimes un total de 198 bitllets falsos de 200 euros per un suposat valor de 39.600 euros.

 

Els agents van iniciar la investigació a mitjan febrer en tindre coneixement que s’estarien duent a terme compravendes en oficines de coworking amb objectes procedents de robatoris en domicilis.

 

Davant estes sospites, els policies van establir un operatiu de vigilància que va culminar amb la identificació i posterior detenció de dos xics, després de formalitzar la compravenda d’un immoble amb diners fraudulents

 

L’engany dels presumptes estafadors

En el transcurs del dispositiu establit, els investigadors van observar com els presumptes estafadors es reunien amb les víctimes en estos espais de treball, en els que es presentaven davant les venedores com a intermediaris d’un comprador que no podia desplaçar-se a València personalment, per a culminar l’operació. 

 

Durant les investigacions els agents en observar una actitud sospitosa dels suposats estafadors, es van entrevistar amb les dos dones a l’eixida del coworking que es van sorprendre de portar bitllets falsos

 

Trobaren als dos sospitosos en un hotel

Immediatament, els policies van iniciar la cerca dels sospitosos, localitzant a un d’ells en el passeig Neptuno en el moment que agarrava un taxi, que després de seguir al vehicle els va portar fins a un hotel de la ciutat de València on van identificar a l’altre estafador.

 

Els investigadors després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Els dos arrestats, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.