Dos xics detinguts en València per estafar a dos dones en la compravenda d’un pis

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 27 i 29 anys, els dos d’origen italià, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de suposadament enganyar a dos dones en la compravenda d’un pis. Els xics van formalitzar la transacció entregant a les víctimes un total de 198 bitllets falsos de 200 euros per un suposat valor de 39.600 euros.

 

Els agents van iniciar la investigació a mitjan febrer en tindre coneixement que s’estarien duent a terme compravendes en oficines de coworking amb objectes procedents de robatoris en domicilis.

 

Davant estes sospites, els policies van establir un operatiu de vigilància que va culminar amb la identificació i posterior detenció de dos xics, després de formalitzar la compravenda d’un immoble amb diners fraudulents

 

L’engany dels presumptes estafadors

En el transcurs del dispositiu establit, els investigadors van observar com els presumptes estafadors es reunien amb les víctimes en estos espais de treball, en els que es presentaven davant les venedores com a intermediaris d’un comprador que no podia desplaçar-se a València personalment, per a culminar l’operació. 

 

Durant les investigacions els agents en observar una actitud sospitosa dels suposats estafadors, es van entrevistar amb les dos dones a l’eixida del coworking que es van sorprendre de portar bitllets falsos

 

Trobaren als dos sospitosos en un hotel

Immediatament, els policies van iniciar la cerca dels sospitosos, localitzant a un d’ells en el passeig Neptuno en el moment que agarrava un taxi, que després de seguir al vehicle els va portar fins a un hotel de la ciutat de València on van identificar a l’altre estafador.

 

Els investigadors després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Els dos arrestats, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.