Estafa 1.300 euros en un local d’oci fent-se passar per un famós

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de quedar a deure 1.300 euros en consumicions en un local d’oci.

Els fets van ocórrer el dilluns, sobre les sis i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un local d’oci en el districte valencià de Russafa, on pel que sembla l’encarregat del local tenia retingut a un client que devia 1.300 euros en consumicions de marques de luxe, 500 euros d’una botella de champagne i 800 euros d’una botella de vodka.

Una vegada personats en el lloc, els agents van esbrinar que un client portava diverses hores posposant l’abonament de 1.300 euros en concepte de consumicions. Així com van tindre coneixement que, pel que sembla, el dia anterior hauria fet el mateix en un altre local, quedant a deure en aqueix cas 1.200 euros.

Davant tals fets els agents van tractar d’identificar a l’home, el qual es va identificar mostrant-los la imatge d’un DNI que portava en el seu telèfon mòbil la fotografia del qual no se li corresponia, motiu pel qual els agents li van interpel·lar, obtenint com a resposta que no s’assemblava perquè la fotografia que apareixia en el document era més antiga.

Després de la qual cosa, es va fer passar per un jugador de bàsquet professional internacional amb bastant solvència econòmica, i d’aquesta manera, intentar convéncer-los que hauria realitzat una transferència per a abonar el deute, exhortant als agents al fet que comprovaren la seua identitat a través d’internet.

A conseqüència de la quantitat de contradiccions i poca fiabilitat que demostrava el sospitós, així com la impossibilitat d’identificar-ho, els agents van decidir traslladar-ho a dependències policials a l’efecte d’identificació.

Una vegada plenament identificat, ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals com a única eixida

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, considera que la votació dels decrets de vivenda en el Congrés confirma el final del sanchisme i defensa que només unes eleccions generals poden resoldre la situació política actual.

Les empreses de Castelló alerten que les avisos per pluges disparen els costos

El president de la CEV a Castelló, Luis Martí, advertix que la recurrència de les alertes meteorològiques està generant un cost econòmic cada vegada més elevat per a empreses i comerços, i reclama una negociació per a repartir-lo de manera equitativa.

Compromís per València reclama un ple urgent sobre vivenda i porta 3 mocions amb més de 6.000 firmes

Compromís per València ha registrat al consistori la petició d’un ple extraordinari exclusiu sobre vivenda i hi presentarà tres mocions avalades per més de 6.000 firmes, centrades en limitar el preu del lloguer, frenar els apartaments turístics i blindar el sòl públic.

La comissió de Les Corts sobre Les Naus tornarà el 20 d’octubre amb cites a adjudicataris i imputats

La comissió d’investigació de Les Corts sobre les presumptes irregularitats en les vivendes protegides de Les Naus (Alacant) reprendrà els treballs el 20 i el 22 d’octubre, amb noves compareixences d’adjudicataris i persones investigades en la causa judicial.

Torrent destinarà 120.000 euros a recuperar la Torre Medieval com a espai museístic

L’Ajuntament de Torrent ha aprovat licitar per 120.072 euros la restauració de la Torre Medieval, amb un termini d’execució estimat de sis mesos, per a adaptar-la a futurs usos culturals i museístics.

S’alça l’alerta roja per pluges al litoral de València i l’interior de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha desactivat l’alerta roja per pluges al litoral de València i l’interior de Castelló, encara que manté avisos rojos, taronja i grocs en altres zones de la Comunitat Valenciana.

Valencians cridats a mantindre la prevenció tot i la millora del temps

El conseller d'Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama, demana mantindre les mesures de prevenció, tot i que les alertes meteorològiques es rebaixen a partir del migdia en el litoral de Castelló i la província de València.

El col·lapse d’un col·lector inunda la zona comercial d’Alfafar i la via de servici de la pista de Silla

El col·lapse del col·lector oest de l’Albufera per les pluges intenses ha provocat inundacions a la zona comercial d’Alfafar i problemes en la via de servici de la pista de Silla. L’alcalde responsabilitza la saturació del sistema i l’acumulació de tovalletes i brutícia.