Estafa 1.300 euros en un local d’oci fent-se passar per un famós

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de quedar a deure 1.300 euros en consumicions en un local d’oci.

Els fets van ocórrer el dilluns, sobre les sis i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un local d’oci en el districte valencià de Russafa, on pel que sembla l’encarregat del local tenia retingut a un client que devia 1.300 euros en consumicions de marques de luxe, 500 euros d’una botella de champagne i 800 euros d’una botella de vodka.

Una vegada personats en el lloc, els agents van esbrinar que un client portava diverses hores posposant l’abonament de 1.300 euros en concepte de consumicions. Així com van tindre coneixement que, pel que sembla, el dia anterior hauria fet el mateix en un altre local, quedant a deure en aqueix cas 1.200 euros.

Davant tals fets els agents van tractar d’identificar a l’home, el qual es va identificar mostrant-los la imatge d’un DNI que portava en el seu telèfon mòbil la fotografia del qual no se li corresponia, motiu pel qual els agents li van interpel·lar, obtenint com a resposta que no s’assemblava perquè la fotografia que apareixia en el document era més antiga.

Després de la qual cosa, es va fer passar per un jugador de bàsquet professional internacional amb bastant solvència econòmica, i d’aquesta manera, intentar convéncer-los que hauria realitzat una transferència per a abonar el deute, exhortant als agents al fet que comprovaren la seua identitat a través d’internet.

A conseqüència de la quantitat de contradiccions i poca fiabilitat que demostrava el sospitós, així com la impossibilitat d’identificar-ho, els agents van decidir traslladar-ho a dependències policials a l’efecte d’identificació.

Una vegada plenament identificat, ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.