Estafa 1.300 euros en un local d’oci fent-se passar per un famós

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de quedar a deure 1.300 euros en consumicions en un local d’oci.

Els fets van ocórrer el dilluns, sobre les sis i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un local d’oci en el districte valencià de Russafa, on pel que sembla l’encarregat del local tenia retingut a un client que devia 1.300 euros en consumicions de marques de luxe, 500 euros d’una botella de champagne i 800 euros d’una botella de vodka.

Una vegada personats en el lloc, els agents van esbrinar que un client portava diverses hores posposant l’abonament de 1.300 euros en concepte de consumicions. Així com van tindre coneixement que, pel que sembla, el dia anterior hauria fet el mateix en un altre local, quedant a deure en aqueix cas 1.200 euros.

Davant tals fets els agents van tractar d’identificar a l’home, el qual es va identificar mostrant-los la imatge d’un DNI que portava en el seu telèfon mòbil la fotografia del qual no se li corresponia, motiu pel qual els agents li van interpel·lar, obtenint com a resposta que no s’assemblava perquè la fotografia que apareixia en el document era més antiga.

Després de la qual cosa, es va fer passar per un jugador de bàsquet professional internacional amb bastant solvència econòmica, i d’aquesta manera, intentar convéncer-los que hauria realitzat una transferència per a abonar el deute, exhortant als agents al fet que comprovaren la seua identitat a través d’internet.

A conseqüència de la quantitat de contradiccions i poca fiabilitat que demostrava el sospitós, així com la impossibilitat d’identificar-ho, els agents van decidir traslladar-ho a dependències policials a l’efecte d’identificació.

Una vegada plenament identificat, ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.

La inflació se situa en el 3,4% en la Comunitat Valenciana en línia amb la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar al març en el 3,4%, el mateix nivell que la mitjana d'Espanya, impulsada sobretot per l'encariment dels combustibles lligat a la guerra a Orient Mitjà.