Vols estalviar per Nadal? Ací et presentem cinc consells per a aconseguir-ho

Aquestes festes venen acompanyades d’un increment dels preus i un gran creixement de la inflació. Ja per si mateix aquestes dates són un moment de Vols estalviar per Nadal? Ací et presentem cinc consells per a aconseguir-ho: regals, sopars, viatges per a veure a la família…. però enguany sembla que la costa de gener serà encara més empinada.

La factura de la llum és un dels problemes més importants de les famílies espanyoles quan es parla de consum, però també la compra d’aliments especials per a aquestes dates tan assenyalades.

Per això, ací pots llegir una sèrie de consells per a estalviar i ser consumidors intel·ligents en aquesta època.

Planeja les teues compres: encara que semble obvi, acudir a les botigues sense una idea clara del que s’està buscant pot convertir-se en la tempesta perfecta per a eixir amb molt més del que es tenia planejat comprar.

Compara preus: malgrat l’escassetat que viuen hui els proveïdors, hi ha moltes opcions per a adquirir el que estàs buscant, totes amb preus i condicions diferents, per la qual cosa la millor opció per a evitar usar més diners del que és necessari, és comparar els preus dels articles que vols comprar.

Destina un pressupost: és veritat que, com ja es va esmentar, en aquestes dates hi ha una mica més de liquiditat, tanmateix, això no significa que la capacitat de compra siga infinita.

Evita “l’última hora”: a més que cal evitar també les aglomeracions, és molt important no deixar tot fins al final perquè la pressió i les presses ens poden portar a prendre decisions poc encertades, com el joguet més car, la roba de nova temporada o el llibre que tots busquen hui però que demà estarà en oferta. El millor és prendre’s el temps necessari per a fer les compres amb calma per a pensar amb claredat el que cada membre de la família necessita.

Ser pràctic amb els regals. Els regals per compromís s’acaben estenent massa i acaben consumint un bon percentatge del nostre pressupost. Una bona idea és proposar fer un ‘amic invisible’ entre la família o grup d’amics, així cadascun regalarà a algú i tots rebran un regal. Altres opcions a tindre en compte és regalar el teu temps amb ‘vals’ per a fer el sopar, portar el desdejuni al llit o tallar la gespa; o els regals fets a mà.

Aprofitar les despeses d’enviament.  Si les compres de diversos regals es realitzen de manera en línia, una bona opció és intentar cenyir-se a una sola web per a així aprofitar les despeses d’enviament i estalviar est una xicoteta despesa extra al no anar pagant-los en diferents botigues en línia”.

Buscar descomptes i vigilar els preus.  Una opció és utilitzar webs de descomptes i fer un seguiment de les coses que volem segur per a vigilar els seus preus. A més, en moltes d’aquestes plataformes es poden crear alertes per a ser el primer a assabentar-te de les gangues que més interessen.

Esperar a les rebaixes.  Les rebaixes d’hivern estan molt a la vora. Abans de comprar roba nova o electrònica es pot plantejar la possibilitat d’esperar uns dies i així aprofitar els descomptes durant les rebaixes.

Aquests consells podran ajudar al fet que la butxaca patisca el menys possible en aquestes dates de tanta despesa, tenint una mica de previsió i organitzant-nos amb temps podem aconseguir passar unes festes per a gaudir com sempre i donar-li un respir a la nostra butxaca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.