18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Fabiola Martínez explota contra Isabel Gemio

 

Fabiola Martínez no pot estar més enfadada amb Isabel Gemio després que la periodista realitzara unes declaracions desafortunades, en les quals assegurava que l’exmuller de Bertín Osborne podria estar de nou il·lusionada. “Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou“, va dir.

Va ser arran d’una entrevista que li va concedir la veneçolana a la periodista per al seu canal YouTube ‘Charlas con alma’, en el qual Isabel Gemio parla amb personatges famosos. Però les conclusions a les quals va arribar disten molt de l’opinió de la veneçolana, a la qual precisament caràcter no li falta.

No obstant això, tal com intenta dir una vegada i una altra la model, res més lluny de la realitat. Fins i tot ha fet pública la conversa que han tingut totes dos on li recrimina aquesta manera d’actuar a la comunicadora.

“Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou”, era el titular que donava Gemio sobre Martínez després d’haver-la entrevistat.

No obstant això, la model ho ha desmentit i li ha demanat explicacions. “De tota l’entrevista aquest és el titular? Alguna cosa que no és veritat i que ni tan sols he dit? Ho sent, Isabel, però he de desmentir aquest titular, no puc permetre que es mentisca descaradament només per aconseguir visibilitat”, li escriu en un missatge de WhatsApp.

Malgrat els esforços d’Isabel Gemio per justificar-se, i fins i tot encara que es disculpa en un moment donat, Fabiola es manté ferm en el que pensa, sent molt crítica amb la manera d’actuar de la periodista.

Tot val per vendre notícies? Què opineu? Per cert, el text en el WhatsApp color verd l’escric jo.. Llegiu-ho bé perquè es puga entendre millor. Ah! I això ho faig perquè òbviament no estic enamorada… ?♀️ Una abraçada ?”, escriu en Instagram als seus seguidors per a introduir el tema i a manera de reflexió.

 

 

No és la primera vegada que té una renyina amb algun personatge que entrevista. Ja li va succeir amb la mateixa María Teresa Campos, qui es va sentir ofesa per les preguntes que li va fer sobre la seua vida amorosa amb Bigot Arrocet. Van córrer rius de tinta en aquells dies.

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges