19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Fabiola Martínez explota contra Isabel Gemio

 

Fabiola Martínez no pot estar més enfadada amb Isabel Gemio després que la periodista realitzara unes declaracions desafortunades, en les quals assegurava que l’exmuller de Bertín Osborne podria estar de nou il·lusionada. “Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou“, va dir.

Va ser arran d’una entrevista que li va concedir la veneçolana a la periodista per al seu canal YouTube ‘Charlas con alma’, en el qual Isabel Gemio parla amb personatges famosos. Però les conclusions a les quals va arribar disten molt de l’opinió de la veneçolana, a la qual precisament caràcter no li falta.

No obstant això, tal com intenta dir una vegada i una altra la model, res més lluny de la realitat. Fins i tot ha fet pública la conversa que han tingut totes dos on li recrimina aquesta manera d’actuar a la comunicadora.

“Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou”, era el titular que donava Gemio sobre Martínez després d’haver-la entrevistat.

No obstant això, la model ho ha desmentit i li ha demanat explicacions. “De tota l’entrevista aquest és el titular? Alguna cosa que no és veritat i que ni tan sols he dit? Ho sent, Isabel, però he de desmentir aquest titular, no puc permetre que es mentisca descaradament només per aconseguir visibilitat”, li escriu en un missatge de WhatsApp.

Malgrat els esforços d’Isabel Gemio per justificar-se, i fins i tot encara que es disculpa en un moment donat, Fabiola es manté ferm en el que pensa, sent molt crítica amb la manera d’actuar de la periodista.

Tot val per vendre notícies? Què opineu? Per cert, el text en el WhatsApp color verd l’escric jo.. Llegiu-ho bé perquè es puga entendre millor. Ah! I això ho faig perquè òbviament no estic enamorada… ?♀️ Una abraçada ?”, escriu en Instagram als seus seguidors per a introduir el tema i a manera de reflexió.

 

 

No és la primera vegada que té una renyina amb algun personatge que entrevista. Ja li va succeir amb la mateixa María Teresa Campos, qui es va sentir ofesa per les preguntes que li va fer sobre la seua vida amorosa amb Bigot Arrocet. Van córrer rius de tinta en aquells dies.

Últimes notícies

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.