L’Abonament Falles de FGV, per a viatjar durant 7 dies per 7 euros

metrovalencia

Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia

L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció al Client de Metrovalencia i de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV).

 

Este nou títol integrat, impulsat per l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), és vàlid des de les 15.00 hores del dia 13 a les 4.00 hores del 20 de març, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’Abonament Falles es pot adquirir des d’este dilluns fins al 19 de març i habilita la seua utilització en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

 

El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en les que s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament, no existint la possibilitat de bescanvi del títol ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre.

 

L’Abonament Falles es carrega en les targetes Móbilis anònimes de l’ATMV, EMT i FGV, a demés de en les personalitzades de l’ATMV, i el títol serà d’ús personal, per a un sol viatger. En este sentit, es pot carregar en l’App Móbilis de la pròpia Autoritat del Transport Metropolità de València per a mòbils NFC de tecnologia Android.

 

D’altra banda, els títols Senzills emesos entre els dies 13 i 23 de març tindran una caducitat de cinc dies des del moment de la seua expedició.

Últimes notícies

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.