L’Abonament Falles de FGV, per a viatjar durant 7 dies per 7 euros

metrovalencia

Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia

L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció al Client de Metrovalencia i de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV).

 

Este nou títol integrat, impulsat per l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), és vàlid des de les 15.00 hores del dia 13 a les 4.00 hores del 20 de març, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’Abonament Falles es pot adquirir des d’este dilluns fins al 19 de març i habilita la seua utilització en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

 

El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en les que s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament, no existint la possibilitat de bescanvi del títol ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre.

 

L’Abonament Falles es carrega en les targetes Móbilis anònimes de l’ATMV, EMT i FGV, a demés de en les personalitzades de l’ATMV, i el títol serà d’ús personal, per a un sol viatger. En este sentit, es pot carregar en l’App Móbilis de la pròpia Autoritat del Transport Metropolità de València per a mòbils NFC de tecnologia Android.

 

D’altra banda, els títols Senzills emesos entre els dies 13 i 23 de març tindran una caducitat de cinc dies des del moment de la seua expedició.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.