L’Abonament Falles de FGV, per a viatjar durant 7 dies per 7 euros

metrovalencia

Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia

L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció al Client de Metrovalencia i de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV).

 

Este nou títol integrat, impulsat per l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), és vàlid des de les 15.00 hores del dia 13 a les 4.00 hores del 20 de març, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’Abonament Falles es pot adquirir des d’este dilluns fins al 19 de març i habilita la seua utilització en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

 

El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en les que s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament, no existint la possibilitat de bescanvi del títol ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre.

 

L’Abonament Falles es carrega en les targetes Móbilis anònimes de l’ATMV, EMT i FGV, a demés de en les personalitzades de l’ATMV, i el títol serà d’ús personal, per a un sol viatger. En este sentit, es pot carregar en l’App Móbilis de la pròpia Autoritat del Transport Metropolità de València per a mòbils NFC de tecnologia Android.

 

D’altra banda, els títols Senzills emesos entre els dies 13 i 23 de març tindran una caducitat de cinc dies des del moment de la seua expedició.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.