L’Abonament Falles de FGV, per a viatjar durant 7 dies per 7 euros

metrovalencia

Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia

L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció al Client de Metrovalencia i de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV).

 

Este nou títol integrat, impulsat per l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), és vàlid des de les 15.00 hores del dia 13 a les 4.00 hores del 20 de març, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’Abonament Falles es pot adquirir des d’este dilluns fins al 19 de març i habilita la seua utilització en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

 

El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en les que s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament, no existint la possibilitat de bescanvi del títol ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre.

 

L’Abonament Falles es carrega en les targetes Móbilis anònimes de l’ATMV, EMT i FGV, a demés de en les personalitzades de l’ATMV, i el títol serà d’ús personal, per a un sol viatger. En este sentit, es pot carregar en l’App Móbilis de la pròpia Autoritat del Transport Metropolità de València per a mòbils NFC de tecnologia Android.

 

D’altra banda, els títols Senzills emesos entre els dies 13 i 23 de març tindran una caducitat de cinc dies des del moment de la seua expedició.

Últimes notícies

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.