L’Abonament Falles de FGV, per a viatjar durant 7 dies per 7 euros

Ejemplo de shortcode con estilo
Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció […]
metrovalencia

Amb 7 euros es podrà viatjar de forma il·limitada | Wikipedia

L’Abonament Falles, el títol de transport per a viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, MetroBus i EMT per 7 euros, ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia i en les oficines d’Atenció al Client de Metrovalencia i de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV).

 

Este nou títol integrat, impulsat per l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), és vàlid des de les 15.00 hores del dia 13 a les 4.00 hores del 20 de març, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’Abonament Falles es pot adquirir des d’este dilluns fins al 19 de març i habilita la seua utilització en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

 

El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en les que s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament, no existint la possibilitat de bescanvi del títol ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre.

 

L’Abonament Falles es carrega en les targetes Móbilis anònimes de l’ATMV, EMT i FGV, a demés de en les personalitzades de l’ATMV, i el títol serà d’ús personal, per a un sol viatger. En este sentit, es pot carregar en l’App Móbilis de la pròpia Autoritat del Transport Metropolità de València per a mòbils NFC de tecnologia Android.

 

D’altra banda, els títols Senzills emesos entre els dies 13 i 23 de març tindran una caducitat de cinc dies des del moment de la seua expedició.

Últimes notícies

El Valencia Basket no vol reanimar el Milà en crisi

El Valencia Basket visita dijous l’Armani Milán en la desena jornada de la Euroliga. El conjunt valencià buscarà la setena victòria davant un rival amb una sola victòria en nou partits.

Dos col·legis de València tindran plaques solars amb el suport de Naturgy

Dos centres educatius afectats per la dana de 2024 comptaran amb plaques solars gràcies a un acord municipal amb Fundación Naturgy. La iniciativa també acostarà l’energia sostenible a l’alumnat.

La vaga general de l’11 de novembre reclama mesures per la vivenda

CCOO ha celebrat a Elx una assemblea per preparar la vaga general de l’11 de novembre, amb la qual pretén reclamar mesures davant l’encariment de la vivenda, la pèrdua de poder adquisitiu i la desigualtat.

Un mes d’acampada per l’habitatge a València: què passarà ara

L’acampada pel dret a l’habitatge ocupa la plaça de l’Ajuntament des de fa un mes. L’alcaldessa demana una eixida legal i coordinada.

L’energia fa créixer la incertesa sobre els preus a Espanya

La catedràtica Paloma Taltavull alerta que els costos energètics i la crisi a l’Orient Mitjà poden mantindre la pressió inflacionista durant els primers mesos de 2027.

Set ciutats internacionals visiten Alacant per compartir innovació

Alacant acollirà dijous i divendres una missió de set ciutats que intercanviaran solucions d’innovació urbana i digitalització. La ciutat mostrarà projectes municipals i buscarà noves vies de cooperació.

Bernabé destaca la dimissió de Puente i critica Mazón

Bernabé ha elogiat la dimissió de Puente i ha acusat Mazón de mantindre’s aforat i protegit pel PP. També ha vinculat la gestió de l’emergència i els servicis públics a les eleccions del 29 de novembre.

Xavi Albert destaca l’adaptació del Valencia Basket abans del duel davant de Olimpia Milan

Xavi Albert ha destacat l’adaptació de l’equip als rivals abans del partit d’Euroliga. Valencia Basket afronta el duel amb tres interiors lesionats.