20.8 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Castelló ampliarà els horaris per a esdeveniments a l’aire lliure i hostaleria per la Magdalena

Concert Festes de la Magdalena

Castelló ampliarà horaris per a esdeveniments a l’aire lliure i hostaleria a la Magdalena |

 

L’Ajuntament de Castelló aplicarà enguany els horaris establits habitualment durant la Magdalena i ampliarà l’horari per a la realització d’esdeveniments i actuacions que s’organitzen a l’aire lliure durant les pròximes festes de la Magdalena, en aplicació de l’Ordenança Municipal del Soroll de Castelló, que preveu en períodes de festes locals i patronals ampliar en dos hores el límit horari ordinari d’aquestes activitats.

A més, s’autoritzarà l’ampliació en una hora més a l’horari general, els divendres i vespres de festiu de la setmana de la Magdalena, en el sector de l’hostaleria, restauració i oci, entre altres, en aplicació de l’article 9 de l’Ordre 26/2021 de 16 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, d’espectacles públics, activitats recreatives, activitats socioculturals i establiments públics, que permet concedir un horari excepcional per part dels ajuntaments en festes locals o patronals.

“Autoritzarem l’ampliació d’horaris per a esdeveniments i actuacions a l’aire lliure i per a les activitats d’hostaleria i oci com es fa habitualment amb l’objectiu d’ajudar al sector en la mesura que siga possible i facilitar a colles i gaiates l’organització i desenvolupament d’esdeveniments durant la setmana de la Magdalena”, ha explicat el regidor i president del Patronat Municipal de Festes, Omar Braina.

“Continuem treballant per a planificar unes festes amb les màximes garanties de seguretat davant la covid. Cal no oblidar que serà una Magdalena encara condicionada i adaptada a la pandèmia, en la qual busquem l’equilibri entre l’oci i la diversió i la prudència i responsabilitat de la ciutadania”, ha apuntat el regidor.

Per tant, durant la setmana de Magdalena, l’horari límit per a realitzar esdeveniments i actuacions a l’aire lliure serà a les 02.00 hores entre setmana i a les 04.00 hores els dies que siguen vespra de festius (ampliant així dos hores l’horari límit habitual, que seria a les 0.00 hores entre setmana i a les 02.00 les vespres de festius). Els esdeveniments que resultarien afectats per aquest horari són concerts, revetles o actuacions musicals que se celebren en via pública, tant dins com fora de carpes, organitzats per colles, gaiates, pubs, restaurants o altres.

I quant a l’horari excepcional per a activitats, l’Ajuntament autoritzarà una hora més a l’horari general, els divendres i les vespres de festiu de la setmana de la Magdalena, en espectacles públics, activitats recreatives, activitats socioculturals i establiments públics que recull l’Ordre 26/2021 de 16 de desembre, de la Conselleria de Justícia Interior i Administració Pública. Això afecta els horaris de cafés, cafeteries, restaurants, pubs o discoteques, entre altres.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.

Multitudinària protesta a València pel primer any de la DANA exigix la dimissió de Mazón

Milers de persones han recorregut el centre de València en el primer aniversari de la DANA que va deixar 229 morts, reclamant responsabilitats i la dimissió de Carlos Mazón.