Castelló ampliarà els horaris per a esdeveniments a l’aire lliure i hostaleria per la Magdalena

Concert Festes de la Magdalena

Castelló ampliarà horaris per a esdeveniments a l’aire lliure i hostaleria a la Magdalena |

 

L’Ajuntament de Castelló aplicarà enguany els horaris establits habitualment durant la Magdalena i ampliarà l’horari per a la realització d’esdeveniments i actuacions que s’organitzen a l’aire lliure durant les pròximes festes de la Magdalena, en aplicació de l’Ordenança Municipal del Soroll de Castelló, que preveu en períodes de festes locals i patronals ampliar en dos hores el límit horari ordinari d’aquestes activitats.

A més, s’autoritzarà l’ampliació en una hora més a l’horari general, els divendres i vespres de festiu de la setmana de la Magdalena, en el sector de l’hostaleria, restauració i oci, entre altres, en aplicació de l’article 9 de l’Ordre 26/2021 de 16 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, d’espectacles públics, activitats recreatives, activitats socioculturals i establiments públics, que permet concedir un horari excepcional per part dels ajuntaments en festes locals o patronals.

“Autoritzarem l’ampliació d’horaris per a esdeveniments i actuacions a l’aire lliure i per a les activitats d’hostaleria i oci com es fa habitualment amb l’objectiu d’ajudar al sector en la mesura que siga possible i facilitar a colles i gaiates l’organització i desenvolupament d’esdeveniments durant la setmana de la Magdalena”, ha explicat el regidor i president del Patronat Municipal de Festes, Omar Braina.

“Continuem treballant per a planificar unes festes amb les màximes garanties de seguretat davant la covid. Cal no oblidar que serà una Magdalena encara condicionada i adaptada a la pandèmia, en la qual busquem l’equilibri entre l’oci i la diversió i la prudència i responsabilitat de la ciutadania”, ha apuntat el regidor.

Per tant, durant la setmana de Magdalena, l’horari límit per a realitzar esdeveniments i actuacions a l’aire lliure serà a les 02.00 hores entre setmana i a les 04.00 hores els dies que siguen vespra de festius (ampliant així dos hores l’horari límit habitual, que seria a les 0.00 hores entre setmana i a les 02.00 les vespres de festius). Els esdeveniments que resultarien afectats per aquest horari són concerts, revetles o actuacions musicals que se celebren en via pública, tant dins com fora de carpes, organitzats per colles, gaiates, pubs, restaurants o altres.

I quant a l’horari excepcional per a activitats, l’Ajuntament autoritzarà una hora més a l’horari general, els divendres i les vespres de festiu de la setmana de la Magdalena, en espectacles públics, activitats recreatives, activitats socioculturals i establiments públics que recull l’Ordre 26/2021 de 16 de desembre, de la Conselleria de Justícia Interior i Administració Pública. Això afecta els horaris de cafés, cafeteries, restaurants, pubs o discoteques, entre altres.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.