València elimina els taxi de matinada en una setmana fallera amb toc de queda

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha modificat l’horari del servei de taxi en l’àrea de prestació conjunta de València durant la propera celebració de les festes de Falles per adequar-lo a la demanda prevista.

Amb aquest objectiu, el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) publica la resolució de la Direcció General d’Obres Públiques, Transports i Mobilitat Sostenible, per la qual es determinen els dies de descans obligatori Habitatge, prestació de serveis de taxi en l’àrea de prestació conjunta de València per a l’any 2021, i s’aprova el calendari dels dies festius.

Com ha explicat el conseller Arcadi Espanya, “en aquesta nova regulació, amb la finalitat d’adaptar l’oferta de taxis de València a la demanda real existent, s’ha eliminat el reforç especial de matinada que s’havia previst en un principi per a les festes falleres “.

Consens amb el sector

El responsable de Mobilitat del Consell ha destacat que aquesta mesura s’ha adoptat “davant la situació sanitària existent derivada de la pandèmia i que manté el toc de queda a la ciutat de València“. Així mateix, ha ressaltat que es tracta d’una iniciativa consensuada amb les associacions de taxi més representatives”.

En aquest sentit, Arcadi Espanya ha afegit que “la Conselleria sempre ha comptat amb la col·laboració de sector per buscar les millors estratègies per a aquest col·lectiu, un dels més perjudicats per la situació sanitària que estem travessant”.

Pel conseller, el taxi “és un servei públic essencial, un sector fonamental per a la mobilitat en el qual treballen milers de persones, a més de ser complementari per a altres sectors econòmics, com és el del turisme que comença també a enlairar”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.