València elimina els taxi de matinada en una setmana fallera amb toc de queda

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha modificat l’horari del servei de taxi en l’àrea de prestació conjunta de València durant la propera celebració de les festes de Falles per adequar-lo a la demanda prevista.

Amb aquest objectiu, el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) publica la resolució de la Direcció General d’Obres Públiques, Transports i Mobilitat Sostenible, per la qual es determinen els dies de descans obligatori Habitatge, prestació de serveis de taxi en l’àrea de prestació conjunta de València per a l’any 2021, i s’aprova el calendari dels dies festius.

Com ha explicat el conseller Arcadi Espanya, «en aquesta nova regulació, amb la finalitat d’adaptar l’oferta de taxis de València a la demanda real existent, s’ha eliminat el reforç especial de matinada que s’havia previst en un principi per a les festes falleres «.

Consens amb el sector

El responsable de Mobilitat del Consell ha destacat que aquesta mesura s’ha adoptat «davant la situació sanitària existent derivada de la pandèmia i que manté el toc de queda a la ciutat de València«. Així mateix, ha ressaltat que es tracta d’una iniciativa consensuada amb les associacions de taxi més representatives».

En aquest sentit, Arcadi Espanya ha afegit que «la Conselleria sempre ha comptat amb la col·laboració de sector per buscar les millors estratègies per a aquest col·lectiu, un dels més perjudicats per la situació sanitària que estem travessant».

Pel conseller, el taxi «és un servei públic essencial, un sector fonamental per a la mobilitat en el qual treballen milers de persones, a més de ser complementari per a altres sectors econòmics, com és el del turisme que comença també a enlairar».

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.