12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Mor el guardonat artista faller Manuel Algarra

El món de les Falles està de dol. Manuel Algarra, un dels seus més reconeguts artistes fallers, ha mort aquest dimarts 5 d’abril. Convalescent d’una malaltia que hi havia empitjorat, finalment ell mateix hi ha sol·licitat la sedació, tal com o explicava al seu entorn en una xarxa social.

“Ja sabeu que he estat aquest últim mes molt delicat de salut, la qual he anat perdent amb el pas dels dies, fins al punt que hui he autoritzat la meua sedació. Vull donar les gràcies a tota la gent que ha estat donant suport a la meua carrera, sempre vaig intentar ser honest en la meua vida i el meu treball i fer el meu ofici viable. Servisca aquest missatge com a comiat a tota aquesta gent a qui no m’ha donat temps de fer-ho”, ha escrit al seu mur de Facebook.

La notícia ha causat una immensa tristesa i un tremend impacte entre els fallers, que omplin les xarxes socials amb les seues mostres de respecte i condolences a la figura de l’artista faller que hui ens deixa.

Des de la Junta Central Fallera (JCF) han expressat el dolor per la pèrdua d’un dels artistes més destacats. “Per a les Falles queda el seu llegat artístic i el seu palmarés de ninots indultats i de monuments plantats”, destaquen.

València acomiada a un dels seus artistes fallers més importants que durant els últims dèsset anys ha estat vinculat a la comissió Almirall Cadarso-Comte d’Altea, guanyant numeros ninots indultats.

Últimes notícies

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.