19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Les vacacions de Falles es mantenen «mentres el Ministeri no diga el contrari»

Mascletà en la Plaça de l'Ajuntament de València

Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València

 

El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».

 

D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si l’administració central no informa en cas contrari, «no hi ha cap canvi en el calendari escolar» a pesar de l’ajornament de les Falles a causa de la crisi del coronavirus.

 

Cal recordar que s’havia decidit que els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tinguen festa el dia 20 de març d’enguany, l’endemà de la festivitat de Sant Josep.

 

D’esta manera, els alumnes de València, en principi, tindran una setmana lliure al complet, ja que el calendari establit per a 2020 marcava que no hi haurà classe des del dilluns 16 fins al dia 20, que cau en divendres.

 

En total, i si no hi ha modificacions, tenint en compte els caps de setmana d’abans i de després dels festejos fallers, els alumnes comptaran amb nou dies no lectius.

Últimes notícies

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.