Les vacacions de Falles es mantenen «mentres el Ministeri no diga el contrari»

Mascletà en la Plaça de l'Ajuntament de València

Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València

 

El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».

 

D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si l’administració central no informa en cas contrari, «no hi ha cap canvi en el calendari escolar» a pesar de l’ajornament de les Falles a causa de la crisi del coronavirus.

 

Cal recordar que s’havia decidit que els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tinguen festa el dia 20 de març d’enguany, l’endemà de la festivitat de Sant Josep.

 

D’esta manera, els alumnes de València, en principi, tindran una setmana lliure al complet, ja que el calendari establit per a 2020 marcava que no hi haurà classe des del dilluns 16 fins al dia 20, que cau en divendres.

 

En total, i si no hi ha modificacions, tenint en compte els caps de setmana d’abans i de després dels festejos fallers, els alumnes comptaran amb nou dies no lectius.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.