17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Les vacacions de Falles es mantenen «mentres el Ministeri no diga el contrari»

Mascletà en la Plaça de l'Ajuntament de València

Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València

 

El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».

 

D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si l’administració central no informa en cas contrari, «no hi ha cap canvi en el calendari escolar» a pesar de l’ajornament de les Falles a causa de la crisi del coronavirus.

 

Cal recordar que s’havia decidit que els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tinguen festa el dia 20 de març d’enguany, l’endemà de la festivitat de Sant Josep.

 

D’esta manera, els alumnes de València, en principi, tindran una setmana lliure al complet, ja que el calendari establit per a 2020 marcava que no hi haurà classe des del dilluns 16 fins al dia 20, que cau en divendres.

 

En total, i si no hi ha modificacions, tenint en compte els caps de setmana d’abans i de després dels festejos fallers, els alumnes comptaran amb nou dies no lectius.

Últimes notícies

Avís taronja per vent de 90 km/h i temporal en la costa este dimecres

Aemet ha activat l'avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i fenòmens costaners a Alacant i València; també s'esperen avisos grocs a Castelló.

Bernabé acusa a la Generalitat d’alterar responsabilitats i sostraure crides del 112 en la DANA

Pilar Bernabé ha defés al Senat que va haver-hi informació suficient durant la DANA i ha acusat a la Generalitat de sostraure de manera irregular converses amb Aemet i el 112 per a alterar responsabilitats.

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.