Les vacacions de Falles es mantenen «mentres el Ministeri no diga el contrari»

Ejemplo de shortcode con estilo
Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València   El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».   D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si […]
Mascletà en la Plaça de l'Ajuntament de València

Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València

 

El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».

 

D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si l’administració central no informa en cas contrari, «no hi ha cap canvi en el calendari escolar» a pesar de l’ajornament de les Falles a causa de la crisi del coronavirus.

 

Cal recordar que s’havia decidit que els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tinguen festa el dia 20 de març d’enguany, l’endemà de la festivitat de Sant Josep.

 

D’esta manera, els alumnes de València, en principi, tindran una setmana lliure al complet, ja que el calendari establit per a 2020 marcava que no hi haurà classe des del dilluns 16 fins al dia 20, que cau en divendres.

 

En total, i si no hi ha modificacions, tenint en compte els caps de setmana d’abans i de després dels festejos fallers, els alumnes comptaran amb nou dies no lectius.

Últimes notícies

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.

Avelino Corma, el científic més influent d’Espanya

Avelino Corma encapçala la classificació espanyola i ocupa el lloc 35 mundial per trajectòria científica. També és segon a Espanya en impacte durant 2025.

Diumenge amb núvols i boires a l’interior valencià

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, possibles boires a l’interior i temperatures estables diumenge. Dilluns podrà ploure feblement al nord.

Detenen a Alacant un fugitiu reclamat per Ucraïna per tràfic d’armes

Un home de 49 anys ha sigut arrestat a l’aeroport d’Alacant-Elx per una ordre internacional d’Ucraïna. El cas està relacionat amb el tràfic de munició i la seua possible extradició.

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.