Les vacacions de Falles es mantenen «mentres el Ministeri no diga el contrari»

Mascletà en la Plaça de l'Ajuntament de València

Les vacacions es mantenen | Ajuntament de València

 

El calendari escolar de la ciutat de València, que inclou una setmana no lectiva per les Falles, es manté «mentres el Ministeri de Sanitat no indique el contrari».

 

D’esta manera ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, que han afirmat que, si l’administració central no informa en cas contrari, «no hi ha cap canvi en el calendari escolar» a pesar de l’ajornament de les Falles a causa de la crisi del coronavirus.

 

Cal recordar que s’havia decidit que els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tinguen festa el dia 20 de març d’enguany, l’endemà de la festivitat de Sant Josep.

 

D’esta manera, els alumnes de València, en principi, tindran una setmana lliure al complet, ja que el calendari establit per a 2020 marcava que no hi haurà classe des del dilluns 16 fins al dia 20, que cau en divendres.

 

En total, i si no hi ha modificacions, tenint en compte els caps de setmana d’abans i de després dels festejos fallers, els alumnes comptaran amb nou dies no lectius.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.