Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.