Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Últimes notícies

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 89 % d’ocupació durant el pont

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 88,9 % durant el pont del 9 d’Octubre i el 12 d’octubre, 3,5 punts per damunt de les previsions, amb Benidorm, Peníscola i València ciutat per damunt del 90 %.

Hortensia Herrero torna a ser l’única col·leccionista espanyola en la llista mundial Top 200

Hortensia Herrero ha sigut inclosa per tercer any seguit en la llista internacional 'Top 200 Collectors' de la revista ARTnews, on és l’única col·leccionista espanyola, un reconeixement que reforça el paper del CAHH com a referent cultural a València.

Cinc actes a aficionats del Sevilla al Ciutat de València i investigació per una gran baralla

La Policia ha alçat cinc actes a seguidors del Sevilla per incidents dins i fora del Ciutat de València i investiga una multitudinària baralla prèvia al partit contra el Levante.

Pérez Llorca garanteix que Alicante continuarà lligada a The Ocean Race

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat que prompte hi haurà notícies sobre el futur vincle de The Ocean Race amb Alicante, després del trasllat del port d’eixida a Porto. L’alcalde Luis Barcala també confia que la ciutat mantinga un paper destacat en la regata més enllà de 2027.

Pérez Llorca es reafirma en la ‘prioritat nacional’ en vivenda pactada amb Vox

Juanfran Pérez Llorca defensa la ‘prioritat nacional’ en l’accés a ajudes a la vivenda pactada amb Vox, que Compromís, PSPV i la Comissió Europea consideren contrària a la normativa europea i als principis d’igualtat.

El Valencia Basket debuta en l’Eurolliga femenina davant el campió Fenerbahce al Roig Arena

El Valencia Basket inicia este dimecres a casa la seua participació en l’Eurolliga femenina contra el Fenerbahce, vigent campió, amb un projecte renovat, baixes importants i el repte de trencar una ratxa de nou derrotes contra les turques.

Compromís negocia una candidatura valenciana oberta amb partits i entitats

Joan Baldoví assegura que Compromís està parlant amb Podem, Esquerra Unida i associacions per a tancar una candidatura valenciana oberta per al 29 de novembre, i es mostra partidari d’una llista conjunta amb el PSOE al Senat per a evitar una majoria de dretes.

Chakir i Luengo lideren l’elit espanyola al Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026, que se celebra el 6 de desembre, reunirà els principals maratonians espanyols, amb Ibrahim Chakir i Laura Luengo com a grans referents i diversos debuts destacats en la distància.