Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Ejemplo de shortcode con estilo
Els equips de l'Hospital Clínic de València han pogut salvar a la bebé

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Últimes notícies

Morant veu «insoportable» la situació de Mazón i la desconfiança cap a Pérez Llorca

Diana Morant ha qüestionat la situació de Carlos Mazón i la desconfiança de Génova cap a Juanfran Pérez Llorca. També ha parlat del dossier, Feijóo i el Senat.

Aguirre busca la primera victòria local del València davant el Vila-real

Javier Aguirre considera que al València li falta guanyar i mantindre el nivell de joc. L’equip rep el Vila-real dissabte a Mestalla, encara en descens.

Valencia y Villarreal buscan puntos clave en el derbi de Mestalla

El Valencia busca su primer triunfo como local con Javier Aguirre, mientras el Villarreal quiere recuperar el acierto goleador. Íñigo Pérez ha destacado la importancia del duelo.

La dana deixa 10.000 euros per empresa i fins a 15.000 per vehicle

El Consell ha aprovat 20 milions d’euros per a empreses afectades i vehicles sinistrats per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre de 2026 a l’1 de febrer de 2027.

Pradas defensa que no hi haja imputats en la causa de la dana

Salomé Pradas considera que ningú hauria d’estar investigat penalment per la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024. Les fonts pròximes a l’exconsellera reclamen que s’examine també la vigilància del barranc del Poio.

Rayo-Elche serà d’alt risc després dels incidents de Vallecas

El partit d’este dissabte a Vallecas tindrà un dispositiu de seguretat reforçat, després de la suspensió de l’anterior encontre del Rayo. Martín Anselmi ha demanat a LaLiga una mesura exemplar si es repetixen els incidents.

Detenen 27 persones per explotar sexualment dones en pisos ocupats

La Guàrdia Civil ha detingut 27 persones per obligar dones captades amb enganys a prostituir-se. La banda també ocupava vivendes i traficava amb drogues.

Catalá encapçalarà la candidatura del PP per València el 29-N

María José Catalá ha acceptat encapçalar la candidatura del PP al Congrés per València en les generals del 29 de novembre. Mantindrà l’alcaldia de la ciutat.