14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.