7.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Últimes notícies

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.

Tres detinguts per cultivar marihuana en vivendes de Nàquera i Serra: dos han ingressat a la presó

La Guàrdia Civil ha desmantellat dos plantacions interiors en vivendes de Nàquera i Serra. S'han aprehés 992 plantes i abundant material, i dos dels tres detinguts han ingressat a la presó.

Les temperatures es recuperen en la Comunitat Valenciana amb el ponent, que bufarà molt fort

Pugen les mínimes en la mitat nord i repunten les màximes en el terç nord i en el nord d'Alacant. El vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes al final del dia.

El mal temps complica la busca del xiquet valencià desaparegut en Komodo

El mal temps i els corrents dificulten la localització de Quique, desaparegut després del naufragi del 26 de desembre al Parc de Komodo. L'operatiu s'amplia per tercera vegada i roman actiu fins al divendres.

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.