Ferits tres joves, un d’ells menor, en una batussa a Vila-real

Tres joves, d’entre 17 i 26 anys, han resultat ferits aquest dissabte en una batussa al carrer València de Vila-real, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets han tingut lloc sobre les 7.10 hores i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un jove de 24 anys per traumatisme cranioencefàlic i, després de ser estabilitzat ha sigut evacuat a l’hospital General de Castelló en l’ambulància de suport vital avançat.

Un altre jove de 26 anys ha sigut traslladat en l’ambulància de suport vital bàsic a l’hospital La Plana de Vila-real per una ferida oberta en una mà.

El tercer ferit, un menor de 17 anys, ha sigut assistit per una ferida oberta en un muscle en un centre de salut del municipi i posteriorment ha sigut traslladat a l’hospital de Vila-real en una ambulància convencional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.