18.4 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Fernando Tejero dona les últimes novetats sobre l’estat de salut de José Luis Gil

El passat 4 de novembre de 2021, l’actor José Luis Gil, molt popular pels seus personatges de Juan Cuesta en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ i Enrique Pastor en ‘La que se avecina’, patia un ictus pel qual passava 22 dies ingressat a l’hospital. Telecinco informava en un comunicat que l’actor “havia ingressat en el centre mèdic Hospital La nostra Senyora del Rosari, al carrer del Príncep de Vergara de Madrid, víctima d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre”.

La família de José Luis Gil agraeix la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació. Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut“, agregaven.


En els mesos següents, múltiples companys han enviat missatges de suport a José Luis, a més d’explicar públicament com està sent l’evolució de l’actor i la seua recuperació, que avança, encara que ho fa molt lentament. L’últim a pronunciar-se sobre aquest tema ha sigut Fernando Tejero, amb qui comparteix pantalla en ‘La que se avecina’.

Estat de salut

Un dels últims a parlar ha sigut l’actor Fernando Tejero i les notícies són una mica agredolces. L’intèrpret ha confirmat el que molts temien. Gil no podrà ser present en aquesta nova temporada de ‘La que se avecina‘ L’estat de salut del mític Enrique Cuesta no li ha permés poder gravar un només episodi. Poc a poc, tot vaja a millor, subratlla l’andalús.

Ací va, progressant a poc a poquet però bé“, confirma Tejero. Unes paraules que repeteixen com un mantra tots els companys de la sèrie que es mostren convençuts que Gil es recuperarà.

Sobres si podrà formar part del repartiment en els pròxims capítols, com ja avançàvem fa uns dies: “No, en aquesta temporada no, però va millorant“. D’altra banda, Fernando ens ha confirmat que a més d’un gran company i amic, és un gran professional, i assegura que l’afecte dels seus companys no li falta. També ha aprofitat per a enviar-li un missatge d’ànim: “Des d’ací li manem molt afecte”.

Últimes notícies

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.