Dissolen 39 festes il·legals i 24 botellons a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha interposat 353 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per controlar i vigilar l’ús de les màscares, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en habitatges i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per frenar la pandèmia a Alacant.

Durant estes jornades la policia ha comptat amb més d’un centenar d’agents que han vigilat tant les platges de la ciutat com el Monestir de la Santa faç este cap de setmana així com s’ha tornat a organitzar un pla antibotelló, per garantir que es compleixen les mesures sanitàries i continuar amb una incidència baixa de contagis.

El major nombre d’incompliments ha estat per no respectar la mesura de portar mascaretes interposant 90 denúncies, així com 53 per estar en grups de més de sis persones.

Els agents de les unitats Fox i del servei Nocturn de la Policia, han intervingut per dissoldre un total de 39 festes en Habitatges que generaven molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a treure la música, sense màscares i amb reunions de més de sis persones.

A més, es va intervenir en la matinada de dissabte a diumenge, en una festa que va ser denunciada pel mateix hotel, sancionant a un total de 20 persones que estaven reunides en una de les habitacions per una infracció greu.

Del total de sancions, s’han interposat 86 per consumir alcohol en parcs, platges i places de la ciutat, amb un total de 24 botellons dissolts i es van decomissar les begudes en els castells de Sant Ferran i Santa Barbara, parc de l’Ereta, Cala Cantalar, Colònia Romana, Rabasa, Lucentum, Glorieta Regne Unit i a les platges de Sant Joan, Almadrava i Albufera, entre d’altres.

En el dispositiu de la tarda de vigilància del tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment de les mesures de seguretat, es van sancionar a 12 locals per tenir la música posada, servir begudes fora del local, excés d’aforament i de vetlladors, així com incomplir els horaris de tancament, entre altres.

A més, en les tardes es van aixecar 8 sancions per la Llei de Seguretat Ciutadana, per consum d’estupefaents, negativa a identificar-se o desobediència. Així com es van aixecar 15 denúncies per fumar sense respectar les distàncies a la via pública, i 7 per incomplir el tancament perimetral de la Comunitat Valenciana.

En l’operatiu del cap de setmana la unitat d’Atestats i servei nocturn de la Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, realitzats controls d’alcoholèmia, en què s’han denunciat a 13 conductors en diversos accessos, carrers de la ciutat per infraccions de trànsit, accidents, i conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, no tenir permís de conduir, i acudit a quatre accidents de trànsit, entre altres intervencions.

Al costat d’estes intervencions, la Policia Local també va intervenir la passada nit cap a les 22.30 hores per atendre un accident, a l’avinguda General Marva, on van resultar ferides lleus dos dones, i es van veure implicats dos vehicles, que per causes que s’investiguen un ells de l’impacte va quedar bolcat i l’altre va xocar contra un arbre.

La Policia Local va realitzar les proves d’alcoholèmia resultant positiva en una de les conductores. A més, el servei nocturn també va intervenir 00.40 hores amb una motocicleta a l’avinguda Lorenzo Carbonell, que després de realitzar les proves va donar positiu, sent denunciat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.