Dissolen 39 festes il·legals i 24 botellons a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha interposat 353 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per controlar i vigilar l’ús de les màscares, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en habitatges i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per frenar la pandèmia a Alacant.

Durant estes jornades la policia ha comptat amb més d’un centenar d’agents que han vigilat tant les platges de la ciutat com el Monestir de la Santa faç este cap de setmana així com s’ha tornat a organitzar un pla antibotelló, per garantir que es compleixen les mesures sanitàries i continuar amb una incidència baixa de contagis.

El major nombre d’incompliments ha estat per no respectar la mesura de portar mascaretes interposant 90 denúncies, així com 53 per estar en grups de més de sis persones.

Els agents de les unitats Fox i del servei Nocturn de la Policia, han intervingut per dissoldre un total de 39 festes en Habitatges que generaven molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a treure la música, sense màscares i amb reunions de més de sis persones.

A més, es va intervenir en la matinada de dissabte a diumenge, en una festa que va ser denunciada pel mateix hotel, sancionant a un total de 20 persones que estaven reunides en una de les habitacions per una infracció greu.

Del total de sancions, s’han interposat 86 per consumir alcohol en parcs, platges i places de la ciutat, amb un total de 24 botellons dissolts i es van decomissar les begudes en els castells de Sant Ferran i Santa Barbara, parc de l’Ereta, Cala Cantalar, Colònia Romana, Rabasa, Lucentum, Glorieta Regne Unit i a les platges de Sant Joan, Almadrava i Albufera, entre d’altres.

En el dispositiu de la tarda de vigilància del tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment de les mesures de seguretat, es van sancionar a 12 locals per tenir la música posada, servir begudes fora del local, excés d’aforament i de vetlladors, així com incomplir els horaris de tancament, entre altres.

A més, en les tardes es van aixecar 8 sancions per la Llei de Seguretat Ciutadana, per consum d’estupefaents, negativa a identificar-se o desobediència. Així com es van aixecar 15 denúncies per fumar sense respectar les distàncies a la via pública, i 7 per incomplir el tancament perimetral de la Comunitat Valenciana.

En l’operatiu del cap de setmana la unitat d’Atestats i servei nocturn de la Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, realitzats controls d’alcoholèmia, en què s’han denunciat a 13 conductors en diversos accessos, carrers de la ciutat per infraccions de trànsit, accidents, i conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, no tenir permís de conduir, i acudit a quatre accidents de trànsit, entre altres intervencions.

Al costat d’estes intervencions, la Policia Local també va intervenir la passada nit cap a les 22.30 hores per atendre un accident, a l’avinguda General Marva, on van resultar ferides lleus dos dones, i es van veure implicats dos vehicles, que per causes que s’investiguen un ells de l’impacte va quedar bolcat i l’altre va xocar contra un arbre.

La Policia Local va realitzar les proves d’alcoholèmia resultant positiva en una de les conductores. A més, el servei nocturn també va intervenir 00.40 hores amb una motocicleta a l’avinguda Lorenzo Carbonell, que després de realitzar les proves va donar positiu, sent denunciat.

Últimes notícies

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.