Ferrocarrils de la Generalitat aprova l’Oferta d’Ocupació Pública 2022 amb 64 llocs de treball

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha presentat en el Consell d’Administració de l’entitat l’Oferta d’Ocupació Pública (OEP) de l’empresa pública corresponent a 2022, que ascendeix a un total de 64 places.

En les pròximes convocatòries de concursos eixiran aquestes places de 2022 i els pendents de 2020 i 2021 que, en el seu conjunt, sumen al voltant de 200, encara que no es realitzaran totes alhora.

Els llocs de treball són 6 places per a oficials o oficiales d’Ofici de Taller a València; 9 places de maquinistes a València; 1 plaça de maquinista a Alacant; 10 places de caps o caps de Circulació a València; 1 plaça de cap o cap de Circulació a Alacant; 29 places d’agents d’estacions a València; 3 places d’agents d’estacions a Alacant; i 5 places de regulador o reguladora en el Lloc de Comandament de València.

Es reserva un 10,93% dels llocs a persones amb discapacitat o diversitat funcional (Art. 64 Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana) en les places d’agents d’estacions de València, per la qual cosa de les 29 previstes en l’OEP, 7 d’elles compliran amb aquesta normativa.

Es contemplaran les mesures i previsions d’adaptació i accessibilitat necessàries perquè les persones amb diversitat funcional puguen realitzar les proves que s’establisquen en condicions concordes amb la seua situació i en termes d’igualtat amb la resta de persones aspirants.

En l’Oferta d’Ocupació Pública es prendran les mesures necessàries per a fer efectiva la igualtat entre dones i homes, de conformitat amb les previsions de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Aquesta Oferta d’Ocupació Pública ha sigut negociada amb les organitzacions sindicals amb representació en els Comités Provincials d’Empresa d’FGV, en sessió celebrada el dia 17 de juny de 2022.

La tramitació de l’Oferta d’Ocupació Pública requereix, com a requisit previ a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), l’autorització de la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.

Cal indicar que totes les places que conformen la citada OEP formen part de l’actual Relació de Llocs de treball d’FGV i que, per tant, s’integren la massa salarial de 2022 i compten amb cobertura pressupostària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.