El fill de Carmen Sevilla revela el veritable estat de salut de l’artista

 

El fill de Carmen Sevilla, Augusto Algueró, ha parlat en detall sobre l’estat de salut de la seua mare, que es troba ingressada en una residència per a gent major des de l’any 2015.

 

La històrica actriu espanyola va ser ingressada en un centre madrileny a conseqüència de la deterioració cognitiva que estava patint a conseqüència de l’Alzheimer que patix. El seu fill va prendre esta dràstica decisió amb l’objectiu de preservar la intimitat de la seua mare, que ja no recorda ni qui és.

 

Els últims rumors sobre la suposada mort de Carmen Sevilla

Des del seu ingrés al geriàtric, han sigut molts els rumors que han apuntat al degradat estat de salut de la icònica actriu i fins i tot les informacions que han anunciat la seua mort. De fet, el passat mes d’octubre, una ‘fake new‘ sobre la mort de Carmen Sevilla va córrer com la pólvora en xarxes socials poc abans del 90 aniversari de l’actriu.

 

Van ser molts els mitjans de comunicació, periodistes i usuaris anònims que van donar per morta a Carmen Sevilla, una informació que finalment va ser desmentida pel mateix fill de l’actriu.

 

En aquell temps, Augusto Algueró va confirmar que la seua mare estava estable i atesa pels professionals sanitaris de la residència de persones grans situada en Aravaca (Madrid), a on es troba ingressada des del 2015.

 

Augusto Algueró parla de l’estat de salut de la seva mare, Carmen Sevilla

Ara, uns mesos després de desmentir esta última falsa notícia, el fill de l’actriu ha tornat a parlar de l’estat de salut de la seua mare en una entrevista a ‘Europa Press’. Augusto Algueró ha assegurat que la seua mare continua estable a pesar del deteriorament cognitiu que patix per l’Alzheimer i la seua avançada edat.

 

«Està bé, molt ben cuidada. Ja major, però molt bé. Jo cada setmana la veig i la veig molt bé, tranquil·la. Jo veig que ella està molt bé perquè no patix cap sofriment ni dolor, els metges ens diuen que estigam tranquils que ella està molt bé, amb el que patix no patix», es consolava el fill de l’actriu.

 

El fill de Carmen Sevilla ha assenyalat que este any ha sigut especialment dur a causa de la pandèmia, tot i que assegura sentir-se molt tranquil per la bona atenció que rep al centre de gent major.

 

«Ha sigut una època difícil per tot el món, pels meus companys, pels meus amics i especialment per la meua mare, és clar, però sempre he tingut un contacte directe amb la residència a on està i des d’ací vull donar les gràcies a tots els professionals que l’atenen i la cuiden. I esperem que dure molts anys més», assenyalava el compositor.

 

En una entrevista anterior, Augusto Algueró havia assenyalat que les restriccions pel coronavirus li impedien vore la seua mare amb més freqüència, però explicava que mantenia contacte diari amb la residència.

 

«Està molt acurada. Molt ben atesa. Vaig amb assiduïtat, sempre que puc. I quan no puc, parle amb la residència perquè m’expliquen com ha passat el dia. Ara amb el Covid-19 tot és més difícil. La residència s’ha blindat i les visites són molt reduïdes i en condicions excepcionals», explicava.

 

A pesar de totes les complicacions, el fill de Carmen Sevilla sempre ha defensat la seua decisió d’ingressar a la seua mare en un centre per a persones majors.

 

Per Augusto no ha sigut fàcil contemplar amb impotència l’evolució de la malaltia de la seua mare, que no es recorda de qui és, de tots els seus triomfs professionals ni de la seua família. Tampoc ho ha sigut per als espanyols, que han viscut en suspens tota la malaltia d’una de les màximes representants del cinema espanyol des dels anys 50.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.