La Fira del Vehicle Ocasió de València posa a la venda 1.500 cotxes des de 5.000 euros

Fira València serà escenari este cap de setmana d’una nova edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, que se celebrarà des de demà divendres i fins diumenge en horari de 11:00 a 20:00 hores i en què es posaran a la venda més de 1500 cotxes.

La cita, que ja arriba a la quinzena edició, reunirà una àmplia oferta de vehicle d’ocasió, seminou, quilòmetre zero i gerència en tota classe de motoritzacions, des de dièsel gasolina fins als diferents formats d’híbrids i fins i tot 100% elèctric.

Estabilitat al mercat

La Fira arriba en un moment de recuperació per a un mercat d’ocasió que ha patit els últims mesos problemes d’estoc i preus alts, cosa que sembla que s’ha resolt amb més dinamisme del mercat.

De fet, així ho testifiquen les estadístiques oficials, que reflecteixen que per cada vehicle nou es venen 2,3 usats a la Comunitat Valenciana, segons dades de l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles (GANVAM), difosos amb motiu de la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Les dades de la patronal de distribuïdors oficials i independents GANVAM -que en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió organitza demà divendres una jornada professional per analitzar l’impacte de la recuperació d’estoc al sector– posen de manifest l’estabilitat del mercat de segona mà.

En concret, la Comunitat Valenciana -que concentra una quota de mercat de l’11% sobre el total nacional- acumula un volum de 50.520 turismes de segona mà venuts el primer trimestre, en línia amb les 50.486 unitats registrades al mateix període de l’any anterior.

Cotxes de lliurament immediat i amb descomptes

En este context, el sector ha triat la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió per impulsar les vendes en este segment. No és casualitat que el certamen reunisca 30 marques oficials i que els principals concessionaris i distribuïdors multi marca de la Comunitat Valenciana presents tornen a oferir descomptes superiors als 6000 euros, facilitats de finançament i vehicles amb un preu d’eixida de poc menys de 5000 euros.

A més, una altra de les principals novetats del certamen serà l’ampli estoc disponible per part dels expositors. De fet, molts anuncien que després de formalitzar la venda este cap de setmana, el comprador podrà tindre al cap de pocs dies el cotxe a casa seua, en contraposició als terminis notablement més llargs d’espera en el segment del vehicle nou.

Al costat del certamen de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’

D’altra banda, un dels al·licients este any serà la nova celebració del saló del vehicle d’ocasió al costat de la gran trobada europea de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’. Es tracta de l’esdeveniment més emblemàtic d’esta cultura de personalització de vehicles que reuneix cada any els millors projectes ‘stance’ nacionals i europeus, amb cotxes modificats procedents d’Espanya, Portugal, França, Regne Unit i Suïssa.

L’edició d’Eurocrew’ a Fira València espera reunir més de 5.000 apassionats d’esta cultura urbana durant els dos dies habilitats, dissabte 22 i diumenge 23 d’abril.

Entrades disponibles en línia

Els que vulguen assistir a l’esdeveniment de Eurocrew poden comprar la seua entrada a través de la web oficial de l’esdeveniment. Cal recordar que amb l’entrada a este esdeveniment també es podrà accedir a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Per la seua banda, Fira València té disponible el sistema de venda d’entrades online per als que només vulguen visitar la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, amb un descompte especial per entrada anticipada ia un cost de 4 euros, dos euros menys que l’entrada a taquilla. Esta entrada és només per al saló del vehicle d’ocasió i no per a Eurocrew. Els menors de 16 anys tindran entrada gratuïta sempre que vagen acompanyats d’un adult amb entrada.

Cal recordar, així mateix, que divendres i dissabte la Fira del Vehicle Selecció Ocasió coincideix amb ‘Sport Woman’, la Fira de la Cursa de la Dona, que reunirà diumenge més de 8000 runners als carrers de València. Per celebrar-ho, la Fira donarà dos invitacions gratuïtes per cada esportista que reculla el dorsal a la fira ‘Sport Woman’.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.