Fito Páez, Lola Índigo i Tini actuaran esta setmana als Concerts de Vivers de València

Els Concerts de Vivers tornaran a obrir les portes demà dimarts, dia 4, amb la música de l’argentí Fito Páez, que donarà inici a una setmana musical que portarà a la ciutat els artistes Lola ÍndigoTini Miguel Poveda, i l’espectacle Poetes del Rock, que estarà protagonitzat per M ClanLos EnemigosAna Curra.

El tradicional festival musical de la fira de Julio va arrancar dissabte passat amb una gran acollida per part del públic: més de 4.000 persones es van congregar als Jardins de Vivers per gaudir de les actuacions de La Fúmiga, Miki Núñez i Colomet.

L’actuació de Fito Páez de demà dimarts, 4 de juliol, s’emmarca a la gira europea de celebració del 30è aniversari de la publicació del disc L’amor després de l’amor, un treball fonamental en la carrera de l’autor argentí, que està considerat com un dels més influents de la música popular de parla hispana de les darreres dècades, i del qual Páez està preparant un nou enregistrament, amb arranjaments originals i convidats. El cantant compta amb un premi Grammy i onze guardons Grammy llatins.

Un dia després, el dimecres 5, serà el torn de l’artista madrilenya Lola Índigo, que presentarà a València el seu disc El Drac, el seu tercer treball, que es caracteritza per un so de les composicions més electrònic, així com melodies més urbanes amb ritmes propis del reggaetón i el Dembow. El programa continuarà dijous 6 amb l’argentina Tini, una que suma més de 38 milions de seguidors a les seues xarxes socials, i que compta amb èxits com Menteix-me, amb María Becerra, La Triple T, amb Becky G i Anita, o L’Últim Petó, amb Tiago PZK. L’autora oferirà a la nostra ciutat un espectacle basat en el vostre disc Cudemane.

Flamenc i rock

En un altre registre musical, el divendres 7 actuarà el cantaor flamenc Miguel Poveda, que posarà sobre les taules el projecte titulat divers, un espectacle que proposa un viatge musical des del flamenc tradicional clàssic, i que recorre les melodies andaluses, el tango o la cançó popular mexicana. Es tracta d’un treball en què Poveda convida a reflexionar sobre la bellesa del nostre plantejament i la necessitat de protegir-lo.

La setmana als Concerts de Vivers es tancarà el dissabte 8 de juliol amb l’espectacle Poetes del Rock, que reunirà un trio d’intèrprets ben destacats en l’àmbit de la música estatal: M Clan, Els Enemics i Ana Curra.

Els primers tornen a València amb la seua banda al complet per a interpretar en format elèctric els grans èxits de la seua trajectòria.

Quant a Los Enemigos, després de gairebé 30 anys de carrera, oferiran una actuació basada en el seu darrer treball, Bestiesa, publicat el 2020. Finalment, intervindrà Ana Curra, referent del punk espanyol, que ha format part de bandes fonamentals com Alaska i els Pegamoides i, sobretot, Paràlisi Permanent.

Últimes notícies

Tyrik, el príncep d’Ilercavònia, en valencià cult i natural

Les propostes, projectes o aportacions a la normativa del...

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.