Fito Páez, Lola Índigo i Tini actuaran esta setmana als Concerts de Vivers de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Entre demà dimarts, dia 4, i fins dissabte que ve, en el marc de la Gran Fira de València

Els Concerts de Vivers tornaran a obrir les portes demà dimarts, dia 4, amb la música de l’argentí Fito Páez, que donarà inici a una setmana musical que portarà a la ciutat els artistes Lola Índigo, Tini y Miguel Poveda, i l’espectacle Poetes del Rock, que estarà protagonitzat per M Clan, Los Enemigos y Ana Curra.

El tradicional festival musical de la fira de Julio va arrancar dissabte passat amb una gran acollida per part del públic: més de 4.000 persones es van congregar als Jardins de Vivers per gaudir de les actuacions de La Fúmiga, Miki Núñez i Colomet.

L’actuació de Fito Páez de demà dimarts, 4 de juliol, s’emmarca a la gira europea de celebració del 30è aniversari de la publicació del disc L’amor després de l’amor, un treball fonamental en la carrera de l’autor argentí, que està considerat com un dels més influents de la música popular de parla hispana de les darreres dècades, i del qual Páez està preparant un nou enregistrament, amb arranjaments originals i convidats. El cantant compta amb un premi Grammy i onze guardons Grammy llatins.

Un dia després, el dimecres 5, serà el torn de l’artista madrilenya Lola Índigo, que presentarà a València el seu disc El Drac, el seu tercer treball, que es caracteritza per un so de les composicions més electrònic, així com melodies més urbanes amb ritmes propis del reggaetón i el Dembow. El programa continuarà dijous 6 amb l’argentina Tini, una que suma més de 38 milions de seguidors a les seues xarxes socials, i que compta amb èxits com Menteix-me, amb María Becerra, La Triple T, amb Becky G i Anita, o L’Últim Petó, amb Tiago PZK. L’autora oferirà a la nostra ciutat un espectacle basat en el vostre disc Cudemane.

Flamenc i rock

En un altre registre musical, el divendres 7 actuarà el cantaor flamenc Miguel Poveda, que posarà sobre les taules el projecte titulat divers, un espectacle que proposa un viatge musical des del flamenc tradicional clàssic, i que recorre les melodies andaluses, el tango o la cançó popular mexicana. Es tracta d’un treball en què Poveda convida a reflexionar sobre la bellesa del nostre plantejament i la necessitat de protegir-lo.

La setmana als Concerts de Vivers es tancarà el dissabte 8 de juliol amb l’espectacle Poetes del Rock, que reunirà un trio d’intèrprets ben destacats en l’àmbit de la música estatal: M Clan, Els Enemics i Ana Curra.

Els primers tornen a València amb la seua banda al complet per a interpretar en format elèctric els grans èxits de la seua trajectòria.

Quant a Los Enemigos, després de gairebé 30 anys de carrera, oferiran una actuació basada en el seu darrer treball, Bestiesa, publicat el 2020. Finalment, intervindrà Ana Curra, referent del punk espanyol, que ha format part de bandes fonamentals com Alaska i els Pegamoides i, sobretot, Paràlisi Permanent.

Últimes notícies

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.