Fito Páez, Lola Índigo i Tini actuaran esta setmana als Concerts de Vivers de València

Els Concerts de Vivers tornaran a obrir les portes demà dimarts, dia 4, amb la música de l’argentí Fito Páez, que donarà inici a una setmana musical que portarà a la ciutat els artistes Lola ÍndigoTini Miguel Poveda, i l’espectacle Poetes del Rock, que estarà protagonitzat per M ClanLos EnemigosAna Curra.

El tradicional festival musical de la fira de Julio va arrancar dissabte passat amb una gran acollida per part del públic: més de 4.000 persones es van congregar als Jardins de Vivers per gaudir de les actuacions de La Fúmiga, Miki Núñez i Colomet.

L’actuació de Fito Páez de demà dimarts, 4 de juliol, s’emmarca a la gira europea de celebració del 30è aniversari de la publicació del disc L’amor després de l’amor, un treball fonamental en la carrera de l’autor argentí, que està considerat com un dels més influents de la música popular de parla hispana de les darreres dècades, i del qual Páez està preparant un nou enregistrament, amb arranjaments originals i convidats. El cantant compta amb un premi Grammy i onze guardons Grammy llatins.

Un dia després, el dimecres 5, serà el torn de l’artista madrilenya Lola Índigo, que presentarà a València el seu disc El Drac, el seu tercer treball, que es caracteritza per un so de les composicions més electrònic, així com melodies més urbanes amb ritmes propis del reggaetón i el Dembow. El programa continuarà dijous 6 amb l’argentina Tini, una que suma més de 38 milions de seguidors a les seues xarxes socials, i que compta amb èxits com Menteix-me, amb María Becerra, La Triple T, amb Becky G i Anita, o L’Últim Petó, amb Tiago PZK. L’autora oferirà a la nostra ciutat un espectacle basat en el vostre disc Cudemane.

Flamenc i rock

En un altre registre musical, el divendres 7 actuarà el cantaor flamenc Miguel Poveda, que posarà sobre les taules el projecte titulat divers, un espectacle que proposa un viatge musical des del flamenc tradicional clàssic, i que recorre les melodies andaluses, el tango o la cançó popular mexicana. Es tracta d’un treball en què Poveda convida a reflexionar sobre la bellesa del nostre plantejament i la necessitat de protegir-lo.

La setmana als Concerts de Vivers es tancarà el dissabte 8 de juliol amb l’espectacle Poetes del Rock, que reunirà un trio d’intèrprets ben destacats en l’àmbit de la música estatal: M Clan, Els Enemics i Ana Curra.

Els primers tornen a València amb la seua banda al complet per a interpretar en format elèctric els grans èxits de la seua trajectòria.

Quant a Los Enemigos, després de gairebé 30 anys de carrera, oferiran una actuació basada en el seu darrer treball, Bestiesa, publicat el 2020. Finalment, intervindrà Ana Curra, referent del punk espanyol, que ha format part de bandes fonamentals com Alaska i els Pegamoides i, sobretot, Paràlisi Permanent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022