Fito Páez, Lola Índigo i Tini actuaran esta setmana als Concerts de Vivers de València

Els Concerts de Vivers tornaran a obrir les portes demà dimarts, dia 4, amb la música de l’argentí Fito Páez, que donarà inici a una setmana musical que portarà a la ciutat els artistes Lola ÍndigoTini Miguel Poveda, i l’espectacle Poetes del Rock, que estarà protagonitzat per M ClanLos EnemigosAna Curra.

El tradicional festival musical de la fira de Julio va arrancar dissabte passat amb una gran acollida per part del públic: més de 4.000 persones es van congregar als Jardins de Vivers per gaudir de les actuacions de La Fúmiga, Miki Núñez i Colomet.

L’actuació de Fito Páez de demà dimarts, 4 de juliol, s’emmarca a la gira europea de celebració del 30è aniversari de la publicació del disc L’amor després de l’amor, un treball fonamental en la carrera de l’autor argentí, que està considerat com un dels més influents de la música popular de parla hispana de les darreres dècades, i del qual Páez està preparant un nou enregistrament, amb arranjaments originals i convidats. El cantant compta amb un premi Grammy i onze guardons Grammy llatins.

Un dia després, el dimecres 5, serà el torn de l’artista madrilenya Lola Índigo, que presentarà a València el seu disc El Drac, el seu tercer treball, que es caracteritza per un so de les composicions més electrònic, així com melodies més urbanes amb ritmes propis del reggaetón i el Dembow. El programa continuarà dijous 6 amb l’argentina Tini, una que suma més de 38 milions de seguidors a les seues xarxes socials, i que compta amb èxits com Menteix-me, amb María Becerra, La Triple T, amb Becky G i Anita, o L’Últim Petó, amb Tiago PZK. L’autora oferirà a la nostra ciutat un espectacle basat en el vostre disc Cudemane.

Flamenc i rock

En un altre registre musical, el divendres 7 actuarà el cantaor flamenc Miguel Poveda, que posarà sobre les taules el projecte titulat divers, un espectacle que proposa un viatge musical des del flamenc tradicional clàssic, i que recorre les melodies andaluses, el tango o la cançó popular mexicana. Es tracta d’un treball en què Poveda convida a reflexionar sobre la bellesa del nostre plantejament i la necessitat de protegir-lo.

La setmana als Concerts de Vivers es tancarà el dissabte 8 de juliol amb l’espectacle Poetes del Rock, que reunirà un trio d’intèrprets ben destacats en l’àmbit de la música estatal: M Clan, Els Enemics i Ana Curra.

Els primers tornen a València amb la seua banda al complet per a interpretar en format elèctric els grans èxits de la seua trajectòria.

Quant a Los Enemigos, després de gairebé 30 anys de carrera, oferiran una actuació basada en el seu darrer treball, Bestiesa, publicat el 2020. Finalment, intervindrà Ana Curra, referent del punk espanyol, que ha format part de bandes fonamentals com Alaska i els Pegamoides i, sobretot, Paràlisi Permanent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.