Fito Páez, Lola Índigo i Tini actuaran esta setmana als Concerts de Vivers de València

Els Concerts de Vivers tornaran a obrir les portes demà dimarts, dia 4, amb la música de l’argentí Fito Páez, que donarà inici a una setmana musical que portarà a la ciutat els artistes Lola ÍndigoTini Miguel Poveda, i l’espectacle Poetes del Rock, que estarà protagonitzat per M ClanLos EnemigosAna Curra.

El tradicional festival musical de la fira de Julio va arrancar dissabte passat amb una gran acollida per part del públic: més de 4.000 persones es van congregar als Jardins de Vivers per gaudir de les actuacions de La Fúmiga, Miki Núñez i Colomet.

L’actuació de Fito Páez de demà dimarts, 4 de juliol, s’emmarca a la gira europea de celebració del 30è aniversari de la publicació del disc L’amor després de l’amor, un treball fonamental en la carrera de l’autor argentí, que està considerat com un dels més influents de la música popular de parla hispana de les darreres dècades, i del qual Páez està preparant un nou enregistrament, amb arranjaments originals i convidats. El cantant compta amb un premi Grammy i onze guardons Grammy llatins.

Un dia després, el dimecres 5, serà el torn de l’artista madrilenya Lola Índigo, que presentarà a València el seu disc El Drac, el seu tercer treball, que es caracteritza per un so de les composicions més electrònic, així com melodies més urbanes amb ritmes propis del reggaetón i el Dembow. El programa continuarà dijous 6 amb l’argentina Tini, una que suma més de 38 milions de seguidors a les seues xarxes socials, i que compta amb èxits com Menteix-me, amb María Becerra, La Triple T, amb Becky G i Anita, o L’Últim Petó, amb Tiago PZK. L’autora oferirà a la nostra ciutat un espectacle basat en el vostre disc Cudemane.

Flamenc i rock

En un altre registre musical, el divendres 7 actuarà el cantaor flamenc Miguel Poveda, que posarà sobre les taules el projecte titulat divers, un espectacle que proposa un viatge musical des del flamenc tradicional clàssic, i que recorre les melodies andaluses, el tango o la cançó popular mexicana. Es tracta d’un treball en què Poveda convida a reflexionar sobre la bellesa del nostre plantejament i la necessitat de protegir-lo.

La setmana als Concerts de Vivers es tancarà el dissabte 8 de juliol amb l’espectacle Poetes del Rock, que reunirà un trio d’intèrprets ben destacats en l’àmbit de la música estatal: M Clan, Els Enemics i Ana Curra.

Els primers tornen a València amb la seua banda al complet per a interpretar en format elèctric els grans èxits de la seua trajectòria.

Quant a Los Enemigos, després de gairebé 30 anys de carrera, oferiran una actuació basada en el seu darrer treball, Bestiesa, publicat el 2020. Finalment, intervindrà Ana Curra, referent del punk espanyol, que ha format part de bandes fonamentals com Alaska i els Pegamoides i, sobretot, Paràlisi Permanent.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.