Turisme Comunitat Valenciana confia de nou en Zenithbr per a atraure el turista nacional

 

 

L’agència de mitjans valenciana Zenithbr ha gestionat els mitjans de Turisme Comunitat Valenciana des de 2017, on, des d’un primer moment, la construcció de la notorietat es va convertir en el repte principal de l’estratègia de mitjans.

En només dos anys la notorietat de la marca Turisme Comunitat Valenciana va créixer 29 punts, passant d’un 12% a un 41%, convertint-se en el líder absolut de la seua categoria i a 14 punts de la següent destinació turística, Andalusia.

La Comunitat Valenciana ha aconseguit el seu objectiu d’afermar-se com a destinació turística preferida per als espanyols. Mentre que en 2019 els viatges dels espanyols es reduïen un 2%, els viatges a la Comunitat Valenciana creixien un 2%, creixent així la quota de viatgers captada per la Comunitat Valenciana un 8% des de 2017.

Enguany, Zenithbr serà responsable de difondre la nova campanya publicitària de Turisme Comunitat Valenciana “Qui ho ha viscut ho sap”, inspirada en un famós poema de Lope de Vega sobre l’amor. Amb esta campanya es pretén donar veu als qui ja han estat en la Comunitat Valenciana a través de les seues opinions sobre els paisatges, manera de vida, hospitalitat, caràcter valencià…

D’esta manera, mitjançant les experiències compartides dels quals ja han gaudit la Comunitat Valenciana, la campanya continua tenint com a premissa principal la construcció de notorietat per a així poder continuar creixent en quota de turistes captats en un context tan complex com en el que ens trobem a causa de la COVID-19.

Zenithbr s’encarregarà de fer una campanya multimèdia en televisió, mitjans gràfics, ràdio, cinema, exterior i per descomptat, amb un ús estratègic dels mitjans digitals. Gràcies als estudis interns del departament d’insights de Zenithbr, en cadascun dels mitjans es potenciaran les palanques que construeixen i reforcen la notorietat.

 

Campanya a nivell nacional

 

XLa campanya és nacional, però es complementa amb reforços estratègics en les principals àrees geogràfiques emissores de turistes a la Comunitat Valenciana rep més turistes (Madrid, Castella-la Manxa, Catalunya, Múrcia, Aragó, Castella i Lleó, Andalusia i País Basc) i, per descomptat, amb un potent reforç en la pròpia Comunitat Valenciana, ja que no hem d’oblidar que els valencians, representen el 51% del total dels viatges a la Comunitat Valenciana.

Juntament amb la campanya convencional multimèdia, les accions especials seran el complement perfecte per a convidar al potencial turista a conéixer més sobre les tradicions de la Comunitat Valenciana. Dins d’estes accions, Zenithbr ha plantejat accions de contingut en pràcticament tots els mitjans plantejats en la campanya, a més de col·laboracions gastronòmiques amb programes de primer nivell i la creació d’espais setmanals en les televisions locals i regionals de la Comunitat Valenciana per a continuar atraient el valencià al fet que gaudisca de les seues vacances en la pròpia Comunitat Valenciana.

Esta campanya també serà inclusiva, ja que acostarà la Comunitat Valenciana a les persones amb dificultats de visió a través de l’olfacte, de tal forma que els madrilenys podran sentir l’aroma de la Comunitat Valenciana.

Segons José-María Rubert, CEO de Zenithbr “la nostra col·laboració amb Turisme Comunitat Valenciana és clau per a fer costat a un sector tan afectat després de la crisi de la COVID-19 com és el turisme i que representa el 15,5% del PIB de la Comunitat Valenciana i el 15,9% de les seues ocupacions. Com diu el claim de la nova campanya, qui ho ha viscut ho sap, la Comunitat Valenciana és un destí que no deixa a ningú indiferent i que des de Zenithbr, gràcies a la nostra unió estratègica tractarem de recuperar les dades d’afluència de turistes previs a la COVID-19”.

Sobre Zenithbr

 

Zenithbr és una agència de mitjans de capital majoritari valencià, participada per la multinacional Zenith,  The ROI Agency. Zenithbr treballa amb els principals anunciants de les seues àrees d’influència, tant del sector públic com del privat, oferint un complet espectre de serveis especialitzats de valor afegit per a garantir l’efectivitat de les campanyes publicitàries.

Entre la seua cartera de serveis destaca la consultoria estratègica, la publicitat programàtica, la gestió de continguts, el màrqueting de transformació social i data & analitycs, entre altres.

Últimes notícies

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.

Calp reunirà 18 tripulacions al Campionat d’Espanya de Creuers 2026

El Real Club Nàutic de Calp acollirà del 16 al 18 d’octubre el Campionat d’Espanya de Creuers 2026, amb 18 tripulacions de 13 federacions, coincidint amb el 50é aniversari del club.

La Nucia serà l’escenari de la 46a Gala Nacional de l’Esport en 2027

La Nucia acollirà el 12 d’abril de 2027 la 46a Gala Nacional de l’Esport i, l’endemà, el LXIII Congrés Nacional de la Premsa Esportiva, convertint la localitat en un dels grans focus estatals de l’esport i el periodisme esportiu.

Villar assegura que Gallego ja havia d’explicar Les Naus en el ple de 2024

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, sosté que l’exregidor de Patrimoni Toni Gallego ja tenia assignat contestar en el ple de juliol de 2024 sobre el repartiment de les vivendes públiques Les Naus, en contra del relat que este va oferir davant la jutgessa.

Un any i nou mesos de presó per estafar el seu tio besavi amb Bizum i caixer

Una dona ha acceptat un any i nou mesos de presó per estafar 1.520 euros al seu tio besavi a Alicante, aprofitant-se del seu telèfon mòbil i de la seua targeta bancària.