Turisme Comunitat Valenciana confia de nou en Zenithbr per a atraure el turista nacional

 

 

L’agència de mitjans valenciana Zenithbr ha gestionat els mitjans de Turisme Comunitat Valenciana des de 2017, on, des d’un primer moment, la construcció de la notorietat es va convertir en el repte principal de l’estratègia de mitjans.

En només dos anys la notorietat de la marca Turisme Comunitat Valenciana va créixer 29 punts, passant d’un 12% a un 41%, convertint-se en el líder absolut de la seua categoria i a 14 punts de la següent destinació turística, Andalusia.

La Comunitat Valenciana ha aconseguit el seu objectiu d’afermar-se com a destinació turística preferida per als espanyols. Mentre que en 2019 els viatges dels espanyols es reduïen un 2%, els viatges a la Comunitat Valenciana creixien un 2%, creixent així la quota de viatgers captada per la Comunitat Valenciana un 8% des de 2017.

Enguany, Zenithbr serà responsable de difondre la nova campanya publicitària de Turisme Comunitat Valenciana “Qui ho ha viscut ho sap”, inspirada en un famós poema de Lope de Vega sobre l’amor. Amb esta campanya es pretén donar veu als qui ja han estat en la Comunitat Valenciana a través de les seues opinions sobre els paisatges, manera de vida, hospitalitat, caràcter valencià…

D’esta manera, mitjançant les experiències compartides dels quals ja han gaudit la Comunitat Valenciana, la campanya continua tenint com a premissa principal la construcció de notorietat per a així poder continuar creixent en quota de turistes captats en un context tan complex com en el que ens trobem a causa de la COVID-19.

Zenithbr s’encarregarà de fer una campanya multimèdia en televisió, mitjans gràfics, ràdio, cinema, exterior i per descomptat, amb un ús estratègic dels mitjans digitals. Gràcies als estudis interns del departament d’insights de Zenithbr, en cadascun dels mitjans es potenciaran les palanques que construeixen i reforcen la notorietat.

 

Campanya a nivell nacional

 

XLa campanya és nacional, però es complementa amb reforços estratègics en les principals àrees geogràfiques emissores de turistes a la Comunitat Valenciana rep més turistes (Madrid, Castella-la Manxa, Catalunya, Múrcia, Aragó, Castella i Lleó, Andalusia i País Basc) i, per descomptat, amb un potent reforç en la pròpia Comunitat Valenciana, ja que no hem d’oblidar que els valencians, representen el 51% del total dels viatges a la Comunitat Valenciana.

Juntament amb la campanya convencional multimèdia, les accions especials seran el complement perfecte per a convidar al potencial turista a conéixer més sobre les tradicions de la Comunitat Valenciana. Dins d’estes accions, Zenithbr ha plantejat accions de contingut en pràcticament tots els mitjans plantejats en la campanya, a més de col·laboracions gastronòmiques amb programes de primer nivell i la creació d’espais setmanals en les televisions locals i regionals de la Comunitat Valenciana per a continuar atraient el valencià al fet que gaudisca de les seues vacances en la pròpia Comunitat Valenciana.

Esta campanya també serà inclusiva, ja que acostarà la Comunitat Valenciana a les persones amb dificultats de visió a través de l’olfacte, de tal forma que els madrilenys podran sentir l’aroma de la Comunitat Valenciana.

Segons José-María Rubert, CEO de Zenithbr “la nostra col·laboració amb Turisme Comunitat Valenciana és clau per a fer costat a un sector tan afectat després de la crisi de la COVID-19 com és el turisme i que representa el 15,5% del PIB de la Comunitat Valenciana i el 15,9% de les seues ocupacions. Com diu el claim de la nova campanya, qui ho ha viscut ho sap, la Comunitat Valenciana és un destí que no deixa a ningú indiferent i que des de Zenithbr, gràcies a la nostra unió estratègica tractarem de recuperar les dades d’afluència de turistes previs a la COVID-19”.

Sobre Zenithbr

 

Zenithbr és una agència de mitjans de capital majoritari valencià, participada per la multinacional Zenith,  The ROI Agency. Zenithbr treballa amb els principals anunciants de les seues àrees d’influència, tant del sector públic com del privat, oferint un complet espectre de serveis especialitzats de valor afegit per a garantir l’efectivitat de les campanyes publicitàries.

Entre la seua cartera de serveis destaca la consultoria estratègica, la publicitat programàtica, la gestió de continguts, el màrqueting de transformació social i data & analitycs, entre altres.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.