Frida Kahlo, protagonista en una camiseta de Primark

 

L’artista mexicana Frida Kahlo s’ha convertit en un referent feminista per a moltes dones de la nostra societat per diferents motius com el seu art, el seu estil de vida, la seua actitud per a afrontar el dia a dia, pels seus ideals i sobretot per la seua perspectiva feminista.

 

Tot i que ja fa 64 anys que va morir, hi ha un cert ‘boom’ que ha anat augmentant aquests últims anys, i que ha provocat que es puga veure molt habitualment la cara de la mexicana en diversos productes. I en aquest sentit, Primark no ha volgut ser menys i ha tret a la venda una camiseta, amb la qual els clients que vulguen podran lluir la seua apreciada Frida Kahlo.

 

Èxit rotund

La marca ‘low cost’ irlandesa va traure, el passat mes de febrer, la seua pròpia camiseta amb la cara de Frida Kahlo al mercat, de la mateixa manera que ja ho havien fet altres marques aconseguint un gran èxit pel que fa al número de vendes.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Surround yourself with inspiration T-shirt £6/€8 (Available in: ) #Primark #fashion

A post shared by Primark (@primark) on

 

Es tracta d’una camiseta de color gris i en la part de davant apareixen estampades en negre i roig les particulars celles de l’artista i el cabell amb les flors de tradició mexicana, que es va convertir en la part de la cara que més va caracteritzar a l’artista.

 

A més, en la part superior d’aquest estampat i fent un joc de paraules amb la ja recurrent frase de ‘Viva la vida’, apareix el text de ‘Viva la Frida’, amb el qual es vol fer homenatge a l’artista i remarcar el seu llegat.

 

La camiseta Frida Kahlo de Primark s’ha convertit en un altre gran èxit de la marca irlandesa. I és que la camiseta, que es pot aconseguir per 8 euros, ha rebut molt bones crítiques des de que va eixir al mercat, i al mateix Instagram es poden llegir comentaris de moltíssima gent encantada amb el disseny d’aquesta nova peça de roba, i mostrant la seua voluntat de comprar-la.

 

És evident que la perspectiva feminista és un actiu de les noves generacions, i per aquest motiu Frida s’ha convertit en un referent molt admirat per les dones de hui en dia. I no només per la seua obra com a artista, sinó també per la seua defensa del paper de la dona en la societat.

Últimes notícies

El Consell destina 59 milions a netejar quatre barrancs davant la inacció de la CHJ

La Generalitat ha assumit la neteja i adequació dels barrancs del Poyo, Túria, Magro i Picassent amb 59 milions d’euros, davant la falta d’actuació de la Confederación Hidrográfica del Júcar. Els treballs afecten 50 municipis i inclouen renaturalització dels llits, plantació de 400.000 plantes autòctones i mesures per a reduir el risc de riades i incendis.

L’acord laboral a Ford Almussafes fins a 2030 garantirà pujades salarials per damunt de l’IPC

UGT ha firmat amb la direcció de Ford Almussafes un nou acord laboral fins a 2030 que preveu pujades salarials per damunt de l’IPC i consolida una Gratificació Especial a partir de 2029.

Elx licita per 4,6 milions el nou bloc de San Antón amb 45 vivendes protegides

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 4,6 milions la construcció del bloc 5 del barri de San Antón, amb 45 vivendes protegides per al reallotjament de famílies del bloc 8, declarat en ruïna. El projecte s’integra en una reordenació global de la zona valorada en 5,8 milions, cofinançada per Generalitat, veïns i consistori.

Pérez Llorca desafia el PSPV a portar el dosier al jutjat o fer-ho ell mateix

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es mostra tranquil davant el suposat dosier que, segons el PSPV-PSOE, qüestiona la seua candidatura i reclama que es presente davant la justícia o se li entregue per a fer-ho ell mateix.

Nou detinguts, dos menors, per una brutal agressió en grup a un jove a València

La Policia Nacional ha detingut nou persones, entre elles dos menors, per una agressió en grup a un jove de 20 anys a l’avinguda del Port de València el passat 15 d’agost, que va acabar hospitalitzat amb ferides d’arma blanca, cops d’un bate de beisbol i impactes de balins.

Un ferit lleu i quatre desallotjats en l’incendi d’una discoteca abandonada a Benidorm

Un incendi en l’antiga discoteca Mansion de Benidorm ha deixat un ferit lleu i ha obligat a desallotjar quatre persones, amb un important desplegament de bombers i tall de trànsit en la zona.

El PP qüestiona el dosier sense firma sobre Pérez Llorca i acusa el PSPV de fer-ne un espectacle

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, rebutja el dosier anònim sobre Juanfran Pérez Llorca i critica José Muñoz per exhibir-lo com una burla. Defensa que els únics informes creïbles són els de la UCO i la UDEF, que, segons diu, afecten dirigents del PSOE.

Oltra reclama per a València una alcaldessa que l’estime i no un govern indolent

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l'alcaldia de València, defensa una candidatura àmplia que desborde les sigles i critica la gestió de María José Catalá. Assegura que no es farà un empadronament fals i resta importància al juí pendent, que qualifica de guerra bruta.