Froilán en la batuda d’un ‘after’ on hi havia menors i cocaïna rosa

Nova polèmica del net del Rei Emèrit, Felipe Juan Froilán de Marichalar. El jove hauria tornat a Espanya després de passar unes setmanes a Abu Dhabi i hauria passat una nit de festa al costat dels seus amics a un after de Madrid.

El problema va eixir després d’una batuda policial en la qual es van decomissar drogues, un matxet de grans dimensions i que incomplia l’aforament permés.

Ha sigut el periodista Nacho Abad el que feia públiques, en el programa En boca de tots (Cuatro), les fotografies fetes per la Policia en el local després de deixar clar que Froilán no apareix en l’atestat dels investigadors, ja que «simplement es trobava en el local» però no se li imputa «cap delicte».

Els agents de la Policia Local van haver de cridar a l’UCES (Unitats Centrals de Seguretat) per a evacuar el local del carrer Orense en el qual hi havia 229 persones quan el nombre de clients autoritzats era de 99.

A més, el mateix mig revela que hi havia menors d’edat i nombrosos assistents que consumien substàncies estupefaents, sobretot tusi -el que es coneix comunament com a cocaïna rosa-. No era la primera vegada que la Policia havia d’intervindre en aquest local per a desallotjar-lo per excés de l’aforament.

Què va ocórrer?

Tot ocorria a les 08 hores del matí d’aquest diumenge, quan la Policia Local procedia a desallotjar a tothom i a identificar-los. La batuda en l’after es va produir després que diversos veïns alertaren del soroll que procedia de la sala. Segons Abad, l’establiment té una llicència en vigor com a «sauna» però no com a discoteca.

A l’arribada dels agents es va procedir a comptabilitzar el nombre d’ocupants del local, que tenia un aforament limitat per a 99 persones. La seua sorpresa va ser que van comptar un total de 229 joves. Entre ells, a alguns menors d’edat; el cas més cridaner, el d’una xica de 17 anys que estava en el local al costat del seu pare, que superava la quarantena.

En l’establiment s’estava consumint alcohol, drogues (com a cocaïna rosa) i s’estaven fumant en pipes. Les habitacions, habilitades amb llits de matrimoni i jacuzzis, també tenien un excés d’aforament cridaner: fins a 20 persones van arribar a eixir d’una d’aquestes habitacions privades.

Segons Abad, en les cabines o reservats VIP, confeccionats per a dues persones, hi havia entre 10 i 20 joves, mentre que en l’estada principal hi havia 179 persones. A més, els reservats comptaven únicament amb una porta cap a l’interior, la qual cosa suposava un «greu risc d’incendi».

Cridaner també en l’atestat policial revelat per ‘En boca de todos’, el decomís d’un ganivet de grans dimensions que li van interceptar a un dels assistents i que es pot veure en les imatges emeses pel programa de Quatre que presenta Diego Losada.

Diferents informacions apunten al fet que Froilán «es va anar tranquil·lament amb els seus amics» a un altre after, situat en el districte de Vallecas (Madrid) per a seguir amb la seua festa. El nom del nebot del Rei no apareix en l’atestat policial dels identificats per la Policia, però Abad confirma que «Froilán era allí dins».

Últimes notícies

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.

Pérez Llorca acusa Compromís de “contradicció” per recórrer lleis valencianes al Constitucional

El president Juanfran Pérez Llorca considera “molt contradictori” que Compromís es declare nacionalista i recórrega davant el Constitucional les lleis aprovades a la Comunitat Valenciana dins de les seues competències.

Detingut per violar una jove a la Malva-rosa i colpejar un agent a València

Un home de 25 anys ha sigut detingut a València acusat de violar una jove de 22 anys a la platja de la Malva-rosa i agredir un agent de la Policia Local quan intentava fugir.