Anuncios

Froilán en la batuda d’un ‘after’ on hi havia menors i cocaïna rosa

Nova polèmica del net del Rei Emèrit, Felipe Juan Froilán de Marichalar. El jove hauria tornat a Espanya després de passar unes setmanes a Abu Dhabi i hauria passat una nit de festa al costat dels seus amics a un after de Madrid.

El problema va eixir després d’una batuda policial en la qual es van decomissar drogues, un matxet de grans dimensions i que incomplia l’aforament permés.

Anuncios

Ha sigut el periodista Nacho Abad el que feia públiques, en el programa En boca de tots (Cuatro), les fotografies fetes per la Policia en el local després de deixar clar que Froilán no apareix en l’atestat dels investigadors, ja que “simplement es trobava en el local” però no se li imputa “cap delicte”.

Els agents de la Policia Local van haver de cridar a l’UCES (Unitats Centrals de Seguretat) per a evacuar el local del carrer Orense en el qual hi havia 229 persones quan el nombre de clients autoritzats era de 99.

A més, el mateix mig revela que hi havia menors d’edat i nombrosos assistents que consumien substàncies estupefaents, sobretot tusi -el que es coneix comunament com a cocaïna rosa-. No era la primera vegada que la Policia havia d’intervindre en aquest local per a desallotjar-lo per excés de l’aforament.

Què va ocórrer?

Tot ocorria a les 08 hores del matí d’aquest diumenge, quan la Policia Local procedia a desallotjar a tothom i a identificar-los. La batuda en l’after es va produir després que diversos veïns alertaren del soroll que procedia de la sala. Segons Abad, l’establiment té una llicència en vigor com a “sauna” però no com a discoteca.

A l’arribada dels agents es va procedir a comptabilitzar el nombre d’ocupants del local, que tenia un aforament limitat per a 99 persones. La seua sorpresa va ser que van comptar un total de 229 joves. Entre ells, a alguns menors d’edat; el cas més cridaner, el d’una xica de 17 anys que estava en el local al costat del seu pare, que superava la quarantena.

En l’establiment s’estava consumint alcohol, drogues (com a cocaïna rosa) i s’estaven fumant en pipes. Les habitacions, habilitades amb llits de matrimoni i jacuzzis, també tenien un excés d’aforament cridaner: fins a 20 persones van arribar a eixir d’una d’aquestes habitacions privades.

Segons Abad, en les cabines o reservats VIP, confeccionats per a dues persones, hi havia entre 10 i 20 joves, mentre que en l’estada principal hi havia 179 persones. A més, els reservats comptaven únicament amb una porta cap a l’interior, la qual cosa suposava un “greu risc d’incendi”.

Cridaner també en l’atestat policial revelat per ‘En boca de todos’, el decomís d’un ganivet de grans dimensions que li van interceptar a un dels assistents i que es pot veure en les imatges emeses pel programa de Quatre que presenta Diego Losada.

Diferents informacions apunten al fet que Froilán “es va anar tranquil·lament amb els seus amics” a un altre after, situat en el districte de Vallecas (Madrid) per a seguir amb la seua festa. El nom del nebot del Rei no apareix en l’atestat policial dels identificats per la Policia, però Abad confirma que “Froilán era allí dins”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.

Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis

Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.

Dimitrievski mira al dol davant el Raig amb ganes de celebrar la salvació a Mestalla

Stole Dimitrievski destaca la importància del partit del dijous davant el Rayo Vallecano a Mestalla, on el València busca certificar la salvació i festejar-la amb la seua afició després del triomf en San Mames.

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.
Anuncios