Froilán en la batuda d’un ‘after’ on hi havia menors i cocaïna rosa

Nova polèmica del net del Rei Emèrit, Felipe Juan Froilán de Marichalar. El jove hauria tornat a Espanya després de passar unes setmanes a Abu Dhabi i hauria passat una nit de festa al costat dels seus amics a un after de Madrid.

El problema va eixir després d’una batuda policial en la qual es van decomissar drogues, un matxet de grans dimensions i que incomplia l’aforament permés.

Ha sigut el periodista Nacho Abad el que feia públiques, en el programa En boca de tots (Cuatro), les fotografies fetes per la Policia en el local després de deixar clar que Froilán no apareix en l’atestat dels investigadors, ja que «simplement es trobava en el local» però no se li imputa «cap delicte».

Els agents de la Policia Local van haver de cridar a l’UCES (Unitats Centrals de Seguretat) per a evacuar el local del carrer Orense en el qual hi havia 229 persones quan el nombre de clients autoritzats era de 99.

A més, el mateix mig revela que hi havia menors d’edat i nombrosos assistents que consumien substàncies estupefaents, sobretot tusi -el que es coneix comunament com a cocaïna rosa-. No era la primera vegada que la Policia havia d’intervindre en aquest local per a desallotjar-lo per excés de l’aforament.

Què va ocórrer?

Tot ocorria a les 08 hores del matí d’aquest diumenge, quan la Policia Local procedia a desallotjar a tothom i a identificar-los. La batuda en l’after es va produir després que diversos veïns alertaren del soroll que procedia de la sala. Segons Abad, l’establiment té una llicència en vigor com a «sauna» però no com a discoteca.

A l’arribada dels agents es va procedir a comptabilitzar el nombre d’ocupants del local, que tenia un aforament limitat per a 99 persones. La seua sorpresa va ser que van comptar un total de 229 joves. Entre ells, a alguns menors d’edat; el cas més cridaner, el d’una xica de 17 anys que estava en el local al costat del seu pare, que superava la quarantena.

En l’establiment s’estava consumint alcohol, drogues (com a cocaïna rosa) i s’estaven fumant en pipes. Les habitacions, habilitades amb llits de matrimoni i jacuzzis, també tenien un excés d’aforament cridaner: fins a 20 persones van arribar a eixir d’una d’aquestes habitacions privades.

Segons Abad, en les cabines o reservats VIP, confeccionats per a dues persones, hi havia entre 10 i 20 joves, mentre que en l’estada principal hi havia 179 persones. A més, els reservats comptaven únicament amb una porta cap a l’interior, la qual cosa suposava un «greu risc d’incendi».

Cridaner també en l’atestat policial revelat per ‘En boca de todos’, el decomís d’un ganivet de grans dimensions que li van interceptar a un dels assistents i que es pot veure en les imatges emeses pel programa de Quatre que presenta Diego Losada.

Diferents informacions apunten al fet que Froilán «es va anar tranquil·lament amb els seus amics» a un altre after, situat en el districte de Vallecas (Madrid) per a seguir amb la seua festa. El nom del nebot del Rei no apareix en l’atestat policial dels identificats per la Policia, però Abad confirma que «Froilán era allí dins».

Últimes notícies

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.