Bombers es mobilitzen per una fuita en una empresa de Quart de Poblet

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València s’han mobilitzat durant la matinada fins a una empresa situada al municipi valencià de Quart de Poblet on s’havia registrat una fuita d’un producte químic, segons ha informat este cos de seguretat.

Els bombers han rebut un avís cap a les 4.30 hores que els alertava de la fugida a una mercantil situada al carrer Séquia de Mislata.

Fins a la zona s’han desplaçat diverses dotacions i el sergent de Paterna i l’oficial de guàrdia del Consorci. La fuita afectava un bidó de clorur de tionil que els treballadors mateixos van traure a l’exterior de l’empresa quan van comprovar la fuita.

Un treballador ha hagut de ser atès per mitjans sanitaris. Els treballs dels bombers d’este matí consisteixen a monitorizar la fuita i continuar a la zona de manera preventiva a l’espera que arribe l’empresa encarregada de la gestió de residus per a emportar-se el material. S’ha incorporat també al dispositiu del Consorci un cap de sector.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.