12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Bombers es mobilitzen per una fuita en una empresa de Quart de Poblet

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València s’han mobilitzat durant la matinada fins a una empresa situada al municipi valencià de Quart de Poblet on s’havia registrat una fuita d’un producte químic, segons ha informat este cos de seguretat.

Els bombers han rebut un avís cap a les 4.30 hores que els alertava de la fugida a una mercantil situada al carrer Séquia de Mislata.

Fins a la zona s’han desplaçat diverses dotacions i el sergent de Paterna i l’oficial de guàrdia del Consorci. La fuita afectava un bidó de clorur de tionil que els treballadors mateixos van traure a l’exterior de l’empresa quan van comprovar la fuita.

Un treballador ha hagut de ser atès per mitjans sanitaris. Els treballs dels bombers d’este matí consisteixen a monitorizar la fuita i continuar a la zona de manera preventiva a l’espera que arribe l’empresa encarregada de la gestió de residus per a emportar-se el material. S’ha incorporat també al dispositiu del Consorci un cap de sector.

Últimes notícies

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.