Bombers es mobilitzen per una fuita en una empresa de Quart de Poblet

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València s’han mobilitzat durant la matinada fins a una empresa situada al municipi valencià de Quart de Poblet on s’havia registrat una fuita d’un producte químic, segons ha informat este cos de seguretat.

Els bombers han rebut un avís cap a les 4.30 hores que els alertava de la fugida a una mercantil situada al carrer Séquia de Mislata.

Fins a la zona s’han desplaçat diverses dotacions i el sergent de Paterna i l’oficial de guàrdia del Consorci. La fuita afectava un bidó de clorur de tionil que els treballadors mateixos van traure a l’exterior de l’empresa quan van comprovar la fuita.

Un treballador ha hagut de ser atès per mitjans sanitaris. Els treballs dels bombers d’este matí consisteixen a monitorizar la fuita i continuar a la zona de manera preventiva a l’espera que arribe l’empresa encarregada de la gestió de residus per a emportar-se el material. S’ha incorporat també al dispositiu del Consorci un cap de sector.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.