Bombers es mobilitzen per una fuita en una empresa de Quart de Poblet

Ejemplo de shortcode con estilo
Un treballador ha hagut de ser atès per mitjans sanitaris

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València s’han mobilitzat durant la matinada fins a una empresa situada al municipi valencià de Quart de Poblet on s’havia registrat una fuita d’un producte químic, segons ha informat este cos de seguretat.

Els bombers han rebut un avís cap a les 4.30 hores que els alertava de la fugida a una mercantil situada al carrer Séquia de Mislata.

Fins a la zona s’han desplaçat diverses dotacions i el sergent de Paterna i l’oficial de guàrdia del Consorci. La fuita afectava un bidó de clorur de tionil que els treballadors mateixos van traure a l’exterior de l’empresa quan van comprovar la fuita.

Un treballador ha hagut de ser atès per mitjans sanitaris. Els treballs dels bombers d’este matí consisteixen a monitorizar la fuita i continuar a la zona de manera preventiva a l’espera que arribe l’empresa encarregada de la gestió de residus per a emportar-se el material. S’ha incorporat també al dispositiu del Consorci un cap de sector.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.