La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment d’activitats d’interés sociocultural i econòmic

Ejemplo de shortcode con estilo
Seran subvencionables activitats que tinguen un impacte positiu per a la Comunitat Valenciana com a jornades, debats, espectacles esportius, teatre i música

La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment i la realització d’activitats i esdeveniments d’interés públic sociocultural o econòmic i aprova el decret pel qual s’establixen les bases reguladores i la convocatòria per a la concessió d’estes ajudes econòmiques.

Entre les activitats subvencionables està la realització de congressos, fires, esdeveniments, concursos, jornades, debats, tallers, competicions, conferències i exposicions, espectacles esportius, de música, teatre, dansa o moda, la celebració de la qual s’alinee amb les polítiques públiques de la Generalitat, contribuïsca a dinamitzar l’activitat econòmica en sectors vinculats a la tecnologia, la innovació, la cultura, l’esport i tinga un impacte positiu per a la Comunitat Valenciana.

Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les persones jurídiques, institucions i entitats que hagen realitzat activitats entre l’1 de gener i el 31 desembre de 2024, i els pagaments del qual hagen sigut relacionats, quantificats i satisfets amb anterioritat a la finalització del termini de justificació.

El termini de presentació de sol·licituds començarà el 13 d’agost i finalitzarà a les 15.00 hores del 30 de setembre de 2024.

Podran ser justificats com a gasto la contractació del personal per a l’activitat, arrendament de servicis professionals, lloguers de locals (exclòs el lloguer de la seu social de l’entitat beneficiària), instal·lacions i servicis tècnics, gastos lligats a la publicitat i difusió de les activitats i esdeveniments objecte de l’ajuda, contractació d’assegurances obligatòries i trofeus o premis atorgats.

En cap cas seran gastos subvencionables les inversions o gastos de capital, ni els impostos i tributs lligats a l’activitat, ni els interessos deutors dels comptes bancaris, interessos, recàrrecs i sancions administratives o penals i els gastos de procediments judicials. No serà subvencionable l’IVA satisfet per l’adquisició de béns o servicis i, en general, qualsevol impost pagat pel beneficiari.

L’import màxim d’estes ajudes no podrà ser de tal quantia que supere el 60% del cost total de l’activitat. Este percentatge podria ampliar-se fins al 75% si la Presidència de la Generalitat concorre amb entitats del sector públic de la Generalitat al finançament de l’esdeveniment.

Últimes notícies

Les útlimes visites de l’Elx a Vallecas i els intocables de Sarabia en LALIGA

L’Elx visita el Rayo Vallecano després d’haver perdut per la mínima en les tres últimes eixides a Vallecas, mentre Dituro i Chust són els únics franjiverds que han jugat tots els minuts de LALIGA. Les estadístiques dels duels i el repartiment de protagonisme en la plantilla mostren el pes dels titulars i la situació dels futbolistes sense minuts.

Crida a una vaga general l’11 de novembre per defensar el dret a l’habitatge

Sindicats i moviments socials han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la vaga general del 11 de novembre, centrada en el dret efectiu a una vivenda digna i en la millora de salaris, jornades i servicis públics.

Javier Aguirre manté el mal inici al Valencia i continua sense guanyar

Javier Aguirre ha encadenat dos empats en els seus primers partits amb el Valencia i encara no ha estrenat el caseller de victòries, en una dinàmica que repetix els seus inicis en altres equips de LaLiga.

Els veïns de la zona zero de la dana Adam a la Safor comencen a netejar i a calcular danys

Els municipis més afectats per la dana Adam al sud de València han començat este dimarts a buidar aigua, llevar fang i valorar els danys, després d’un episodi de pluges que ha deixat fins a 700 litres per metre quadrat.

Els pobles afectats per la dana Adam seran zona catastròfica

El Govern ha anunciat que declararà zona afectada greument per emergència de protecció civil els municipis castigats per la dana Adam, entre ells localitats de la Comunitat Valenciana. Pedro Sánchez ho ha comunicat al Puesto de Mando Avanzado d'Oliva.

Oliva parla amb els evacuats per al seu reallotjament i accelera el retorn de llum i aigua

L’Ajuntament d’Oliva ha iniciat el reallotjament de les persones evacuades per la dana Adam i el recompte de desperfectes per restablir prompte els subministraments de llum i aigua potable, especialment a la zona de la platja.

Detingut a Tarragona el presumpte agressor de la dona apunyalada a Benicarló

La Guàrdia Civil ha detingut a la província de Tarragona el presumpte autor de l'apunyalament d'una dona de 33 anys a Benicarló. La víctima continua hospitalitzada amb pronòstic reservat i està sota vigilància junt amb el seu fill menor.

La dana Adam afluixa després de deixar quatre morts i greus inundacions al litoral valencià

El temporal associat a la dana Adam ha començat a remetre després de provocar pluges històriques, quatre morts i greus inundacions, sobretot entre el litoral de València i Alacant. La millora del temps ha permés alçar confinaments, reobrir carreteres i iniciar la neteja, mentre es preparen ajudes i es demana zona catastròfica.