La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment d’activitats d’interés sociocultural i econòmic

La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment i la realització d’activitats i esdeveniments d’interés públic sociocultural o econòmic i aprova el decret pel qual s’establixen les bases reguladores i la convocatòria per a la concessió d’estes ajudes econòmiques.

Entre les activitats subvencionables està la realització de congressos, fires, esdeveniments, concursos, jornades, debats, tallers, competicions, conferències i exposicions, espectacles esportius, de música, teatre, dansa o moda, la celebració de la qual s’alinee amb les polítiques públiques de la Generalitat, contribuïsca a dinamitzar l’activitat econòmica en sectors vinculats a la tecnologia, la innovació, la cultura, l’esport i tinga un impacte positiu per a la Comunitat Valenciana.

Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les persones jurídiques, institucions i entitats que hagen realitzat activitats entre l’1 de gener i el 31 desembre de 2024, i els pagaments del qual hagen sigut relacionats, quantificats i satisfets amb anterioritat a la finalització del termini de justificació.

El termini de presentació de sol·licituds començarà el 13 d’agost i finalitzarà a les 15.00 hores del 30 de setembre de 2024.

Podran ser justificats com a gasto la contractació del personal per a l’activitat, arrendament de servicis professionals, lloguers de locals (exclòs el lloguer de la seu social de l’entitat beneficiària), instal·lacions i servicis tècnics, gastos lligats a la publicitat i difusió de les activitats i esdeveniments objecte de l’ajuda, contractació d’assegurances obligatòries i trofeus o premis atorgats.

En cap cas seran gastos subvencionables les inversions o gastos de capital, ni els impostos i tributs lligats a l’activitat, ni els interessos deutors dels comptes bancaris, interessos, recàrrecs i sancions administratives o penals i els gastos de procediments judicials. No serà subvencionable l’IVA satisfet per l’adquisició de béns o servicis i, en general, qualsevol impost pagat pel beneficiari.

L’import màxim d’estes ajudes no podrà ser de tal quantia que supere el 60% del cost total de l’activitat. Este percentatge podria ampliar-se fins al 75% si la Presidència de la Generalitat concorre amb entitats del sector públic de la Generalitat al finançament de l’esdeveniment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.

La mare de Marta Calvo promet no parar fins a estendre la presó permanent revisable a l’ocultació d’un cadàver

Marisol Burón ha lamentat que el Congrés vaja a rebutjar la proposta per a castigar amb presó permanent revisable als assassins que oculten el cos i ha promés seguir fins a canviar el Codi Penal.

El Congrés rebutjarà ampliar la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El PP va proposar estendre esta pena als qui facen desaparéixer el cos o no informen del parador i endurir-la per a reincidents; la majoria ja ha anunciat el seu rebuig. Vox i UPN van donar suport a la mesura; familiars de víctimes, com la mare de Marta Calvo, van reclamar canvis.