La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment d’activitats d’interés sociocultural i econòmic

La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment i la realització d’activitats i esdeveniments d’interés públic sociocultural o econòmic i aprova el decret pel qual s’establixen les bases reguladores i la convocatòria per a la concessió d’estes ajudes econòmiques.

Entre les activitats subvencionables està la realització de congressos, fires, esdeveniments, concursos, jornades, debats, tallers, competicions, conferències i exposicions, espectacles esportius, de música, teatre, dansa o moda, la celebració de la qual s’alinee amb les polítiques públiques de la Generalitat, contribuïsca a dinamitzar l’activitat econòmica en sectors vinculats a la tecnologia, la innovació, la cultura, l’esport i tinga un impacte positiu per a la Comunitat Valenciana.

Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les persones jurídiques, institucions i entitats que hagen realitzat activitats entre l’1 de gener i el 31 desembre de 2024, i els pagaments del qual hagen sigut relacionats, quantificats i satisfets amb anterioritat a la finalització del termini de justificació.

El termini de presentació de sol·licituds començarà el 13 d’agost i finalitzarà a les 15.00 hores del 30 de setembre de 2024.

Podran ser justificats com a gasto la contractació del personal per a l’activitat, arrendament de servicis professionals, lloguers de locals (exclòs el lloguer de la seu social de l’entitat beneficiària), instal·lacions i servicis tècnics, gastos lligats a la publicitat i difusió de les activitats i esdeveniments objecte de l’ajuda, contractació d’assegurances obligatòries i trofeus o premis atorgats.

En cap cas seran gastos subvencionables les inversions o gastos de capital, ni els impostos i tributs lligats a l’activitat, ni els interessos deutors dels comptes bancaris, interessos, recàrrecs i sancions administratives o penals i els gastos de procediments judicials. No serà subvencionable l’IVA satisfet per l’adquisició de béns o servicis i, en general, qualsevol impost pagat pel beneficiari.

L’import màxim d’estes ajudes no podrà ser de tal quantia que supere el 60% del cost total de l’activitat. Este percentatge podria ampliar-se fins al 75% si la Presidència de la Generalitat concorre amb entitats del sector públic de la Generalitat al finançament de l’esdeveniment.

Últimes notícies

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.