La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment d’activitats d’interés sociocultural i econòmic

La Generalitat destina tres milions d’euros per al foment i la realització d’activitats i esdeveniments d’interés públic sociocultural o econòmic i aprova el decret pel qual s’establixen les bases reguladores i la convocatòria per a la concessió d’estes ajudes econòmiques.

Entre les activitats subvencionables està la realització de congressos, fires, esdeveniments, concursos, jornades, debats, tallers, competicions, conferències i exposicions, espectacles esportius, de música, teatre, dansa o moda, la celebració de la qual s’alinee amb les polítiques públiques de la Generalitat, contribuïsca a dinamitzar l’activitat econòmica en sectors vinculats a la tecnologia, la innovació, la cultura, l’esport i tinga un impacte positiu per a la Comunitat Valenciana.

Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les persones jurídiques, institucions i entitats que hagen realitzat activitats entre l’1 de gener i el 31 desembre de 2024, i els pagaments del qual hagen sigut relacionats, quantificats i satisfets amb anterioritat a la finalització del termini de justificació.

El termini de presentació de sol·licituds començarà el 13 d’agost i finalitzarà a les 15.00 hores del 30 de setembre de 2024.

Podran ser justificats com a gasto la contractació del personal per a l’activitat, arrendament de servicis professionals, lloguers de locals (exclòs el lloguer de la seu social de l’entitat beneficiària), instal·lacions i servicis tècnics, gastos lligats a la publicitat i difusió de les activitats i esdeveniments objecte de l’ajuda, contractació d’assegurances obligatòries i trofeus o premis atorgats.

En cap cas seran gastos subvencionables les inversions o gastos de capital, ni els impostos i tributs lligats a l’activitat, ni els interessos deutors dels comptes bancaris, interessos, recàrrecs i sancions administratives o penals i els gastos de procediments judicials. No serà subvencionable l’IVA satisfet per l’adquisició de béns o servicis i, en general, qualsevol impost pagat pel beneficiari.

L’import màxim d’estes ajudes no podrà ser de tal quantia que supere el 60% del cost total de l’activitat. Este percentatge podria ampliar-se fins al 75% si la Presidència de la Generalitat concorre amb entitats del sector públic de la Generalitat al finançament de l’esdeveniment.

Últimes notícies

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.