El futbol i bàsquet valencià, al costat de la Generalitat, lluiten per la conscienciació sobre la vacunació

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.   Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell […]

 

La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.

 

Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell que es trasllada a la població juvenil que “hi ha partits que només es guanyen fent equip”.

 

El vídeo capta imatges dels esportistes ajudant-se entre ells, i conclou donant les gràcies als i les joves per la seua implicació en la vacunació.

 

“Quan ens unim, guanyem”. Aquest és el missatge d’una iniciativa que traça un paral·lelisme entre els assoliments esportius d’aquests futbolistes, autèntics referents per a les persones joves, i els aconseguits per la societat valenciana en la seua lluita contra la pandèmia de COVID-19.

 

La directora general de Promoció Institucional, Fernanda Escribano, ha agraït als clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua implicació en una campanya de conscienciació. Campanya que respon al compromís que van aconseguir els presidents d’aquestes entitats i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la trobada que van mantindre a mitjan juliol.

 

Com ha manifestat, la iniciativa es desenvolupa “davant la importància de contribuir a la conscienciació de la vacunació en aquests moments en els quals està en marxa la vacunació de la població més jove”. “En aquesta ocasió, els clubs competeixen units cooperant enfront de la pandèmia”, ha subratllat Fernanda Escribano.

 

 

L’esport se suma a la necessitat de la vacunació

En aquest sentit, el president del Vila-real CF, Fernando Roig, ha assenyalat que “és de vital importància que la gent entenga que l’única solució per a poder combatre aquesta pandèmia és la vacunació. No hi ha un altre camí. I com més prompte millor la tinguem tots, abans tindrem la immunitat de ramat. Així abans acabarem amb aquesta pandèmia que tant ens està afectant en tots els sentits”.

 

“Els resultats estan sent molt clars i contundents: la vacunació funciona, ha baixat radicalment el nombre de morts. Necessitem que la societat siga conscient, responsable i solidària, i que acudisca a vacunar-se”, ha agregat.

 

El president del València CF, Anil Murthy, ha manifestat que “la vacunació és fonamental per a continuar lluitant contra el virus. Des del València CF entenem com una responsabilitat contribuir a la conscienciació de tota la societat, especialment entre els més joves. És el nostre compromís com a club donar el nostre suport a les institucions i, des del València CF, animem a tots a vacunar-se contra la COVID-19”.

 

“En l’últim any i mig hem lluitat i hem passat tots per moments difícils. És una realitat que tots tenim moltes ganes de tornar a gaudir. Tornar a veure ple el Camp de Mestalla i a la nostra afició vibrant amb l’equip. Per a això, és clau la vacunació” junts podem aconseguir-ho”, ha assegurat.

 

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha agraït a la Generalitat que haja comptat amb la seua entitat per a participar en una campanya que considera “de vital importància per a començar a albirar el final d’aquest període tan fatídic que estem vivint”. 

 

Amb la participació dels nostres jugadors en aquest anunci volem aportar el nostre granet d’arena per a conscienciar a la població. Sobretot als més joves, que són els que es troben en aquests moments en període de vacunació, de la importància d’administrar-se la vacuna contra la COVID-19 per a aconseguir la immunitat de ramat i tornar a gaudir de les nostres vides amb la major normalitat possible”.

 

“Tornar als estadis, tornar a vibrar amb cada gol, animar al teu equip, abraçar als teus amics per a celebrar les victòries. Tots aquests moments tan sols es podran viure com abans si cadascun de nosaltres posem de la nostra part. Volem veure de nou a totes aqueixes famílies i amics donant el seu alé des de les graderies de l’Estadi Ciutat de València. Sentir la seua calor i el seu suport, i notar la seua presència. Per això, animem a la societat al fet que siga partícip d’aqueixa anhelada immunitat perquè, junts, puguem tornar a gaudir del que ens uneix i més ens apassiona”, ha dit.

Últimes notícies

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.

Alçen el confinament per la DANA a quasi tots els municipis excepte huit

Emergències ha alçat el confinament per la DANA en tots els municipis afectats de València i Alacant excepte huit, on continuen les tasques de rescat i achique d’aigua.

Un veí dEls Poblets assumix les danes per canvi climàtic

Un veí dEls Poblets, amb danys en els baixos de la vivenda pel desbordament del riu Girona, assumix que estes danes es repetiran pel canvi climàtic i critica la falta de neteja i la construcció massa pròxima al llit del riu.

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.