El futbol i bàsquet valencià, al costat de la Generalitat, lluiten per la conscienciació sobre la vacunació

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.   Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell […]

 

La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.

 

Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell que es trasllada a la població juvenil que “hi ha partits que només es guanyen fent equip”.

 

El vídeo capta imatges dels esportistes ajudant-se entre ells, i conclou donant les gràcies als i les joves per la seua implicació en la vacunació.

 

“Quan ens unim, guanyem”. Aquest és el missatge d’una iniciativa que traça un paral·lelisme entre els assoliments esportius d’aquests futbolistes, autèntics referents per a les persones joves, i els aconseguits per la societat valenciana en la seua lluita contra la pandèmia de COVID-19.

 

La directora general de Promoció Institucional, Fernanda Escribano, ha agraït als clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua implicació en una campanya de conscienciació. Campanya que respon al compromís que van aconseguir els presidents d’aquestes entitats i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la trobada que van mantindre a mitjan juliol.

 

Com ha manifestat, la iniciativa es desenvolupa “davant la importància de contribuir a la conscienciació de la vacunació en aquests moments en els quals està en marxa la vacunació de la població més jove”. “En aquesta ocasió, els clubs competeixen units cooperant enfront de la pandèmia”, ha subratllat Fernanda Escribano.

 

 

L’esport se suma a la necessitat de la vacunació

En aquest sentit, el president del Vila-real CF, Fernando Roig, ha assenyalat que “és de vital importància que la gent entenga que l’única solució per a poder combatre aquesta pandèmia és la vacunació. No hi ha un altre camí. I com més prompte millor la tinguem tots, abans tindrem la immunitat de ramat. Així abans acabarem amb aquesta pandèmia que tant ens està afectant en tots els sentits”.

 

“Els resultats estan sent molt clars i contundents: la vacunació funciona, ha baixat radicalment el nombre de morts. Necessitem que la societat siga conscient, responsable i solidària, i que acudisca a vacunar-se”, ha agregat.

 

El president del València CF, Anil Murthy, ha manifestat que “la vacunació és fonamental per a continuar lluitant contra el virus. Des del València CF entenem com una responsabilitat contribuir a la conscienciació de tota la societat, especialment entre els més joves. És el nostre compromís com a club donar el nostre suport a les institucions i, des del València CF, animem a tots a vacunar-se contra la COVID-19”.

 

“En l’últim any i mig hem lluitat i hem passat tots per moments difícils. És una realitat que tots tenim moltes ganes de tornar a gaudir. Tornar a veure ple el Camp de Mestalla i a la nostra afició vibrant amb l’equip. Per a això, és clau la vacunació” junts podem aconseguir-ho”, ha assegurat.

 

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha agraït a la Generalitat que haja comptat amb la seua entitat per a participar en una campanya que considera “de vital importància per a començar a albirar el final d’aquest període tan fatídic que estem vivint”. 

 

Amb la participació dels nostres jugadors en aquest anunci volem aportar el nostre granet d’arena per a conscienciar a la població. Sobretot als més joves, que són els que es troben en aquests moments en període de vacunació, de la importància d’administrar-se la vacuna contra la COVID-19 per a aconseguir la immunitat de ramat i tornar a gaudir de les nostres vides amb la major normalitat possible”.

 

“Tornar als estadis, tornar a vibrar amb cada gol, animar al teu equip, abraçar als teus amics per a celebrar les victòries. Tots aquests moments tan sols es podran viure com abans si cadascun de nosaltres posem de la nostra part. Volem veure de nou a totes aqueixes famílies i amics donant el seu alé des de les graderies de l’Estadi Ciutat de València. Sentir la seua calor i el seu suport, i notar la seua presència. Per això, animem a la societat al fet que siga partícip d’aqueixa anhelada immunitat perquè, junts, puguem tornar a gaudir del que ens uneix i més ens apassiona”, ha dit.

Últimes notícies

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva

Catalá recomana evitar demà el centre de València davant els disturbis

L’alcaldessa ha anunciat que duplicarà els efectius policials este dissabte i ha recomanat a veïns i turistes que eviten el centre de València.

València reforça la vigilància davant de possibles disturbis este dissabte

Roger Llanes ha assegurat que València compta des de divendres amb un dispositiu policial suficient i coordinat per a previndre altercats. També ha apuntat a possibles detencions vinculades a Blocus Vlc.

El CAHH renova el 75 % de l’exposició amb obres de 57 artistes

El Centro de Arte Hortensia Herrero ha renovat el 75 % de les sales amb un centenar d’obres de 57 artistes. Quaranta-cinc peces s’exhibixen per primera vegada.

El deute financer de la Generalitat arriba als 63.000 milions d’euros

El Síndic de Comptes ha alertat de l’endeutament creixent de la Generalitat i ha detallat els desequilibris detectats en els comptes de 2024.