16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El futbol i bàsquet valencià, al costat de la Generalitat, lluiten per la conscienciació sobre la vacunació

 

La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.

 

Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell que es trasllada a la població juvenil que “hi ha partits que només es guanyen fent equip”.

 

El vídeo capta imatges dels esportistes ajudant-se entre ells, i conclou donant les gràcies als i les joves per la seua implicació en la vacunació.

 

“Quan ens unim, guanyem”. Aquest és el missatge d’una iniciativa que traça un paral·lelisme entre els assoliments esportius d’aquests futbolistes, autèntics referents per a les persones joves, i els aconseguits per la societat valenciana en la seua lluita contra la pandèmia de COVID-19.

 

La directora general de Promoció Institucional, Fernanda Escribano, ha agraït als clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua implicació en una campanya de conscienciació. Campanya que respon al compromís que van aconseguir els presidents d’aquestes entitats i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la trobada que van mantindre a mitjan juliol.

 

Com ha manifestat, la iniciativa es desenvolupa “davant la importància de contribuir a la conscienciació de la vacunació en aquests moments en els quals està en marxa la vacunació de la població més jove”. “En aquesta ocasió, els clubs competeixen units cooperant enfront de la pandèmia”, ha subratllat Fernanda Escribano.

 

 

L’esport se suma a la necessitat de la vacunació

En aquest sentit, el president del Vila-real CF, Fernando Roig, ha assenyalat que “és de vital importància que la gent entenga que l’única solució per a poder combatre aquesta pandèmia és la vacunació. No hi ha un altre camí. I com més prompte millor la tinguem tots, abans tindrem la immunitat de ramat. Així abans acabarem amb aquesta pandèmia que tant ens està afectant en tots els sentits”.

 

“Els resultats estan sent molt clars i contundents: la vacunació funciona, ha baixat radicalment el nombre de morts. Necessitem que la societat siga conscient, responsable i solidària, i que acudisca a vacunar-se”, ha agregat.

 

El president del València CF, Anil Murthy, ha manifestat que “la vacunació és fonamental per a continuar lluitant contra el virus. Des del València CF entenem com una responsabilitat contribuir a la conscienciació de tota la societat, especialment entre els més joves. És el nostre compromís com a club donar el nostre suport a les institucions i, des del València CF, animem a tots a vacunar-se contra la COVID-19”.

 

“En l’últim any i mig hem lluitat i hem passat tots per moments difícils. És una realitat que tots tenim moltes ganes de tornar a gaudir. Tornar a veure ple el Camp de Mestalla i a la nostra afició vibrant amb l’equip. Per a això, és clau la vacunació” junts podem aconseguir-ho”, ha assegurat.

 

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha agraït a la Generalitat que haja comptat amb la seua entitat per a participar en una campanya que considera “de vital importància per a començar a albirar el final d’aquest període tan fatídic que estem vivint”. 

 

Amb la participació dels nostres jugadors en aquest anunci volem aportar el nostre granet d’arena per a conscienciar a la població. Sobretot als més joves, que són els que es troben en aquests moments en període de vacunació, de la importància d’administrar-se la vacuna contra la COVID-19 per a aconseguir la immunitat de ramat i tornar a gaudir de les nostres vides amb la major normalitat possible”.

 

“Tornar als estadis, tornar a vibrar amb cada gol, animar al teu equip, abraçar als teus amics per a celebrar les victòries. Tots aquests moments tan sols es podran viure com abans si cadascun de nosaltres posem de la nostra part. Volem veure de nou a totes aqueixes famílies i amics donant el seu alé des de les graderies de l’Estadi Ciutat de València. Sentir la seua calor i el seu suport, i notar la seua presència. Per això, animem a la societat al fet que siga partícip d’aqueixa anhelada immunitat perquè, junts, puguem tornar a gaudir del que ens uneix i més ens apassiona”, ha dit.

Últimes notícies

Desmantellada des de Sevilla una xarxa de sextorsión amb dos detinguts a València

La Policia Nacional ha desmantellat des de Sevilla un grup dedicat a la sextorsión. Hi ha dos detinguts a València, 21 investigats, 73 denúncies i quasi 200.000 euros acreditats.

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.