8.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La gran mentida de ‘Supervivientes’ que indigna a l’audiència

 

La frase que en televisió no és tot el que sembla, gana molt sentit quan passen coses com la que hem pogut confirmar hui. Telecinco sempre presumeix d’emetre els seus programes en rigorós directe i oferint sempre un espectacle únic i impredictible. No obstant això, des de fa unes setmanes s’està qüestionant que este directe sempre siga real.

El reajustament de programació al qual s’ha hagut de sotmetre Telecinco davant el canvi constant d’horaris d’Antena 3. Ha obligat el grup audiovisual a prendre mesures dràstiques. El salt del debat de ‘Supervivientes’ del diumenge al dilluns ha fet que Mediaset haja decidit gravar el programa.

Este fet s’ha confirmat durant l’últim debat de ‘Supervivientes 2021’ presentat per Jordi González, i les xarxes socials s’han adonat que l’emissió d’este dilluns era un fals directe.

D’esta manera, es grava el diumenge i s’emet el dilluns. De moment la cadena no ha confirmat esta pràctica de manera directa, però per mala sort un tertulià s’ha anat de la llengua. Durant l’enregistrament d’ahir, un col·laborador va decidir pujar una foto a Instagram i que ha confirmat totes les sospites.

 

La confirmació que el programa està gravat

 

Iván González va pujar ahir una foto en la qual convidava als seus seguidors a veure-ho a partir de les deu de la nit en Telecinco. El col·laborador no s’ha assabentat que el programa ja no s’emet el diumenge i es passa els dilluns a la nit. Amb este error deixa més que clar que el programa va gravat.

A més, les múltiples stories i/o publicacions que Anabel Pantoja ha penjat en el seu perfil d’una coneguda xarxa social. Un detall que ha fet que a molts se’ls dispararen totes les alarmes. No obstant això, la neboda d’Isabel Pantoja no ha sigut l’única a cometre una fallada d’eixes característiques.

En un moment en el qual les xarxes socials estan tan en auge és pràcticament impossible realitzar estes jugades sense fissures. Sobretot, els col·laboradors més joves estan pegats a les xarxes i sense voler-ho, estes acaben sent les seues majors enemigues.

Siga com siga, la imatge no va tardar massa temps a començar a circular per les xarxes. Els espectadors ja ho havien sospitat i solament esperaven una confirmació oficial que deixara entre veure el que realment està ocorrent. Desconeixem les conseqüències que tindrà per a ell este error.

Perquè de cara a la direcció del programa és un error molt gran i que trau a la llum una dada que tant la cadena com la productora han intentat amagar. Veurem si amb este error Mediaset decideix tirar de la manta i confirmar esta delicada informació,

No obstant això, este engany per part de l’organització de ‘Supervivientes’ té els dies comptats i és que, tal com ha assenyalat Jordi González, el debat tornarà a ocupar la seua tradicional franja en les nits dominicals a partir de la setmana vinent. Tot això després que la cadena anunciara l’històric canvi en el dia d’emissió de les gales presentades per Jorge Javier Vázquez.

Les xarxes esclaten contra el programa: “Poden explicar?”, “No us veig”

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.