26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

La Guàrdia Civil deté a tres homes per presumptament matar a un altre a Gata de Gorgos

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un total de tres homes per presumptament matar a un altre, de 38 anys, en la localitat alacantina de Gata de Gorgos.

A última hora de la vesprada d’este dissabte, l’institut armat va informar que havia arrestat a un home, de 35 anys, com a presumpte autor de l’homicidi.

- Advertisement -Telegram València Diari

Este diumenge, ha informat de la detenció d’un segon sospitós, que es va produir també en la vesprada del dissabte. D’esta manera, amb aquesta última detenció, ascendeixen a tres els arrestats per aquests fets.

La Benemérita ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’ocorregut.

Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va mobilitzar a una unitat del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB), després de rebre aquest dissabte un avís per un incident en la via pública.

Els agents de la Policia Local van iniciar la reanimació cardiopulmonar, fins a l’arribada dels mitjans sanitaris, que van trobar a la víctima en parada cardiorespiratòria amb diversos traumatismes en el tronc, la cara i el coll. Els equips mèdics van continuar amb les tasques de RCP avançada, però no van poder recuperar-ho i van confirmar la defunció de l’home.

Últimes notícies

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.