16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Un home resulta ferit en bolcar el seu tractor a Pedralba

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit en bolcar un tractor a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre ha acorregut al voltant de les 7.30 hores, quan el vehicle agrícola ha bolcat. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica urgent (SAMU), l’equip mèdic de la qual ha atés al conductor del tractor, un home de 72 anys, per contusió toràcica.

 

Una vegada estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Quatre morts en accident de tractors durant el mes de març

El mes de març ha deixat fins a quatre víctimes mortals al nostre territori en accidents relacionats amb tractors. El passat 16 de març moria un home en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer de vesprada mentre l’home, de 49 anys, circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi. No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Anteriorment ja s’havien produït, a principis del mes de març, altres tres accidents mortals de conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas també a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar el seu tractor.

Últimes notícies

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.