Un home resulta ferit en bolcar el seu tractor a Pedralba

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit en bolcar un tractor a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre ha acorregut al voltant de les 7.30 hores, quan el vehicle agrícola ha bolcat. Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica urgent (SAMU), l’equip mèdic de la qual ha atés al conductor del tractor, un home de 72 anys, per contusió toràcica.

 

Una vegada estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Quatre morts en accident de tractors durant el mes de març

El mes de març ha deixat fins a quatre víctimes mortals al nostre territori en accidents relacionats amb tractors. El passat 16 de març moria un home en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer de vesprada mentre l’home, de 49 anys, circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi. No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Anteriorment ja s’havien produït, a principis del mes de març, altres tres accidents mortals de conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas també a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar el seu tractor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.