11.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

L’horari habitual de Metrovalencia s’estendrà durant tot el dia fins a finals de juliol

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), estendrà fins al pròxim 24 de juliol els serveis habituals que es presten en les jornades laborables i de cap de setmana en les diferents línies de metro de la xarxa de Metrovalencia per a afavorir la mobilitat a València i la seua àrea metropolitana.

Aquesta decisió permet millorar el servei que s’ha prestat en els últims anys durant el mes de juliol. En 2018 el servei que es va planificar per a aquest mes era l’intermedi, el corresponent als dissabtes. En 2019 es van programar circulacions com a dissabtes, però amb reforços als matins i migdies. En 2020 els trens tenien horaris de dies laborables, només fins a les 15 hores, quan passaven a freqüències de dissabtes. En 2021, el metre ja va funcionar com a dies laborables durant la primera quinzena.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha mantingut una reunió amb la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato per a analitzar el servei que prestarà l’empresa pública a València i l’Àrea Metropolitana.

Sobre el servei, la consellera ha explicat que, “any rere any, Metrovalencia ha apostat per anar millorant el servei amb la finalitat de potenciar la mobilitat sostenible en un mes en què continua havent-hi una demanda important, tant de persones treballadores, com de visitants“.

A partir del dilluns 25 de juliol començarà l’horari d’estiu, coincidint amb la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia. Aquestes obres han sigut planificades per a l’estiu per a causar les menors molèsties entre persones usuàries, veïns i veïnes de les localitats en què es vagen a produir els treballs.

Els nous horaris es podran consultar en les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pàgina web Metrovalencia i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalenciafacebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.