19.2 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Últimes notícies

Feijóo avala la dimissió de Carlos Mazón: ‘És una decisió correcta’

Feijóo ha recolzat este dilluns la renúncia de Carlos Mazón i l'ha presentada com una lliçó de responsabilitat. Assegura que el dirigent ha assumit els seus errors.

Zapatero defén eleccions en la Generalitat i demana repensar el model d’emergències

Zapatero s'ha mostrat partidari de convocar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón i ha demanat revisar el sistema d'emergències. També ha proposat reforçar l'UME i millorar les telecomunicacions.

Un any de ‘Mazón dimissió’ culmina amb la dimissió de Carlos Mazón

El lema 'Mazón dimissió' va nàixer entre el fang després de la dana i es va convertir en la consigna de dotze manifestacions mensuals. Un any després, Mazón ha anunciat la seua dimissió.

Mazón dimissió, el lema que va nàixer entre el fang i va mantindre un any de protestes

El crit 'Mazón dimissió' va sorgir l'endemà passat de la dana que va deixar 229 morts i es va convertir en el fil conductor de 12 manifestacions mensuals fins a l'anunci de la seua eixida.

Mazón, segon president més efímer de la Generalitat després de 27 mesos

Carlos Mazón s'ha convertit en el segon president més efímer de la Generalitat: 27 mesos de mandat. La seua eixida arriba després de la gestió de la dana de 2024, amb 229 morts.

Sara Sorribes ha anunciat el seu retorn el 17 de novembre després d’una pausa per salut mental

Sara Sorribes ha confirmat que tornarà a competir el 17 de novembre després de detindre la seua temporada per a prioritzar la seua salut mental. La castellonenca enquadra la pausa com una decisió difícil que li ha donat calma i perspectiva.

El relleu de Mazón en la Generalitat podria resoldre’s a la fi de novembre

El relleu després de la dimissió de Carlos Mazón podria aprovar-se en l'última setmana de novembre si la vacant es comunica ja a les Corts. El PP necessita a Vox per a la investidura.

El Govern defén la seua actuació en la dana i assegura que no ha rebutjat ajudes

Transició Ecològica sosté que Aemet i la CHJ van actuar amb rigor i recolza la seua gestió amb actuacions judicials. Detalla més de 1.200 milions per a la reconstrucció.