Els hotels de la Comunitat ‘al complet’ en el cim de la temporada turística

Fonts de la patronal hotelera *HOSBEC, amb establiments adherits en la Comunitat Valenciana, informen del primer gran ple turístic des de 2019. I és que totes les previsions s’han complit i els diferents destins de la Comunitat Valenciana penjaran en un ampli percentatge el cartell de complets durant el Pont d’agost que s’inicia demà divendres.

Segons assenyalen, la situació del festiu nacional en dilluns ha afavorit molt els desplaçaments per al pont, sobretot de turisme nacional, i en les dues ultimes setmanes el ritme de reserves no ha parat per al que en el sector es considera “el cim de la temporada turística”.

Els nivells de previsió d’ocupació hotelera de les diferents destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana són els següents:

Benidorm 91,1%
Costa Blanca 90%
València 92,7%
Castelló 91,2%

Amb aquestes dades consolidades en aquests moments i les reserves d’última hora que estan entrant s’aconseguirà el que denominem “ple tècnic” que és quan un establiment aconsegueix ocupacions per damunt del 94%.

Cal destacar destins com Cullera o Gandia en els quals el cartell de TOT VENUT ja està penjat fa dies, amb espectacles tan atractius com el Medusa Festival que ha posat potes enlaire a tota la costa valenciana.

A més d’Espanya, el 15 d’agost també és festiu en diferents països del nostre entorn. És festa a Bulgària, Suïssa, Alemanya, França, Liechtenstein, Grècia, Croàcia, Itàlia, Luxemburg, Lituània, Portugal, Polònia, Romania i Eslovènia.
Això fa que el turisme internacional també siga molt important en aquest període i els aeroports de la Comunitat Valenciana tornen a viure jornades de rècord en passatgers i operacions.

El president de HOSBEC, Toni Mayor, ha manifestat la seua alegria per aquestes dades, després de quasi 30 mesos de moltíssimes dificultats des que es va iniciar la pandèmia de Covid. “Podem dir que la normalitat ha tornat al comportament del turista espanyol i internacional i que ara viurem els dies més daurats de la recuperació. Els aprofitarem tant per a recuperar els comptes de les empreses com per a retornar la felicitat als nostres turistes” ha indicat Toni *Mayor.

“No ens oblidem que el sector hoteler de la Comunitat Valenciana no sols ha fet un gran esforç durant dos anys per a mantindre la seua estructura empresarial quasi intacta, sense significatives operacions de compra-venda ni situacions financeres sense eixida, sinó que ha aprofitat l’aturada per a continuar transformant la qualitat de la planta hotelera amb inversions que superen els 350 milions d’euros. I això crea progrés, crea economia i crea destí” ha conclòs el president d’aquesta patronal.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.