Els hotels de la Comunitat ‘al complet’ en el cim de la temporada turística

Ejemplo de shortcode con estilo
Es tracta, segons informen fonts d ela patronal hotelera de "primer gran ple turístic des de 2019"

Fonts de la patronal hotelera *HOSBEC, amb establiments adherits en la Comunitat Valenciana, informen del primer gran ple turístic des de 2019. I és que totes les previsions s’han complit i els diferents destins de la Comunitat Valenciana penjaran en un ampli percentatge el cartell de complets durant el Pont d’agost que s’inicia demà divendres.

Segons assenyalen, la situació del festiu nacional en dilluns ha afavorit molt els desplaçaments per al pont, sobretot de turisme nacional, i en les dues ultimes setmanes el ritme de reserves no ha parat per al que en el sector es considera “el cim de la temporada turística”.

Els nivells de previsió d’ocupació hotelera de les diferents destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana són els següents:

Benidorm 91,1%
Costa Blanca 90%
València 92,7%
Castelló 91,2%

Amb aquestes dades consolidades en aquests moments i les reserves d’última hora que estan entrant s’aconseguirà el que denominem “ple tècnic” que és quan un establiment aconsegueix ocupacions per damunt del 94%.

Cal destacar destins com Cullera o Gandia en els quals el cartell de TOT VENUT ja està penjat fa dies, amb espectacles tan atractius com el Medusa Festival que ha posat potes enlaire a tota la costa valenciana.

A més d’Espanya, el 15 d’agost també és festiu en diferents països del nostre entorn. És festa a Bulgària, Suïssa, Alemanya, França, Liechtenstein, Grècia, Croàcia, Itàlia, Luxemburg, Lituània, Portugal, Polònia, Romania i Eslovènia.
Això fa que el turisme internacional també siga molt important en aquest període i els aeroports de la Comunitat Valenciana tornen a viure jornades de rècord en passatgers i operacions.

El president de HOSBEC, Toni Mayor, ha manifestat la seua alegria per aquestes dades, després de quasi 30 mesos de moltíssimes dificultats des que es va iniciar la pandèmia de Covid. “Podem dir que la normalitat ha tornat al comportament del turista espanyol i internacional i que ara viurem els dies més daurats de la recuperació. Els aprofitarem tant per a recuperar els comptes de les empreses com per a retornar la felicitat als nostres turistes” ha indicat Toni *Mayor.

“No ens oblidem que el sector hoteler de la Comunitat Valenciana no sols ha fet un gran esforç durant dos anys per a mantindre la seua estructura empresarial quasi intacta, sense significatives operacions de compra-venda ni situacions financeres sense eixida, sinó que ha aprofitat l’aturada per a continuar transformant la qualitat de la planta hotelera amb inversions que superen els 350 milions d’euros. I això crea progrés, crea economia i crea destí” ha conclòs el president d’aquesta patronal.

Últimes notícies

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.

Arrestada a Alacant una parella per vendre gorres falses a les xarxes

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona, de 33 i 37 anys, acusats de vendre centenars de gorres falsificades d’una marca coneguda a través de dos perfils en xarxes socials. En el registre de la vivenda vinculada als sospitosos s’han intervingut 614 gorres i material per a la seua distribució.