21.6 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Les imatges que alcen totes les sospites sobre la reina Letícia

 

La reina Letícia no està resultant molt encertada últimament amb els seus ‘looks’, i és que es nota l’absència de la seua estilista Eva Fernández, que està de baixa perquè pròximament serà mare d’una criatura.

 

Fa pocs dies, la reina va lluir un vestit primaveral, que li va suposar moltes crítiques per resultar poc encertat un estilisme d’este estil en ple hivern. Però l’últim ‘look’ de la reina ha provocat un gran alarmisme en vore que Letícia lluïa un ‘look’ premamà. Sí, tal com ho lliges, en la seua última aparició pública, la reina Letícia va escollir una brusa ampla típica d’embarassada, provocant que els rumors d’un possible embaràs començaren a sonar amb força.

 

La brusa en qüestió era voluminosa en la part del ventre, cosa que avivava encara més les sospites, i estava confeccionada amb fulles i flors de colors de la tardor, estilisme bastant incomprensible tenint en compte l’estació de l’any en què ens trobem.

 

Un gest amb la seua estilista

Podria significar això que Letícia està embarassada? Pareix que no, sinó que la reina hauria volgut tenir un gest amb la seua treballadora i amiga personal, la seua estilista, amb qui guarda molt bona relació, i que està a punt de tenir el seu primer fill. D’eixa manera, queda descartat un possible embaràs de la reina, qui amb 47 anys, pareix que s’ha plantat i ha renunciat a qualsevol possibilitat de tindre un altre fill amb el rei Felip.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón dimitix com president després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts a València. Assumix errors, diu que ja no pot més i seguirà en funcions fins que Les Corts trien successor.

Hereu afirma que la Presidència de Mazón ha sigut una vergonya, també per a Feijóo

Jordi Hereu va carregar contra la gestió de Carlos Mazón després de la dana de 2024 i va sostindre que la seua Presidència ha sigut una vergonya, extensible a Feijóo pel seu suport.

Rueda defén que Mazón va fer el correcte i que Feijóo va ser coherent de principi a fi

Rueda ha avalat la dimissió de Carlos Mazón un any després de la dana i ha subratllat que Alberto Núñez Feijóo va ser coherent. També ha retret al Govern la seua gestió.

Feijóo no va intervindre en la dimissió de Mazón, però ja tenia decidit que no seria candidat

Feijóo no va intervindre en la renúncia de Carlos Mazón i ja tenia decidit que no seria candidat. El PP busca un relleu amb suport de Vox i nega apostar per Catalá.

La Policia Nacional ha rescatat a un ancià semiinconsciente en l’incendi de la seua vivenda a Sagunt

Un veí de 89 anys ha sigut rescatat semiinconsciente i amb dificultat per a respirar després de l'incendi del seu pis en el Port de Sagunt. L'edifici, de sis plantes, ha sigut desallotjat de manera preventiva i l'home ha sigut traslladat a l'hospital.

Mazón formalitza en Les Corts la seua renúncia a la Presidència de la Generalitat

El president en funcions ha registrat la seua renúncia a les 15.24 hores, després d'anunciar-la al matí, i ha activat el procés d'investidura en Les Corts.

Abascal revela que Mazón li va avisar per telèfon i refreda moviments de Vox en la Generalitat

Vox ha decidit no moure fitxa després de la dimissió de Carlos Mazón fins que el PP definisca el seu full de ruta. Abascal ha contat que Mazón li va cridar abans de comparéixer.

Vilaplana sosté que Mazón no va saber el que passava ni va mostrar pressa el 29-O

Maribel Vilaplana ha declarat que, durant el menjar del 29-O, Mazón va atendre missatges i algunes crides però no li va semblar urgit ni conscient de la gravetat. Oferirà la seua matrícula per a acreditar l'horari d'eixida de l'aparcament.