Controlat un incendi a Teulada Moraira provocat per un castell de focs d’artifici

Efectius de bombers han controlat esta matinada un incendi de vegetació a la localitat alacantina de Teulada, darrere del cementeri municipal, arran de la celebració d’un castell de focs d’artifici, sense registrar ferits. La proximitat d’alguns habitatges ha obligat a evacuar preventivament alguns veïns.

L’avís del foc es va rebre a les 22.53 hores i va quedar estabilitzat a la una del matí i controlat a les 2.16 hores, informa el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

Inicialment, el castell va provocar almenys tres focus de foc. Un d’ells va saltar a la zona de l’auditori de Teulada, cremant zones de matoll, encara que este focus de l’incendi va quedar controlat a les 23.49 hores.

El vent en la zona, unit al tipus de vegetació, va fer que el foc es propagara amb rapidesa. Açò va fer témer que aplegara alguns habitatges més dispersos, per la qual cosa preventivament es van evacuar alguns veïns.

De moment, el Consorci de Bombers calcula que aproximadament s’han calcinat al voltant de 2,5 hectàrees, junt amb un cotxe i una casa d’eines on han mort alguns coloms.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.