Controlat un incendi a Teulada Moraira provocat per un castell de focs d’artifici

Efectius de bombers han controlat esta matinada un incendi de vegetació a la localitat alacantina de Teulada, darrere del cementeri municipal, arran de la celebració d’un castell de focs d’artifici, sense registrar ferits. La proximitat d’alguns habitatges ha obligat a evacuar preventivament alguns veïns.

L’avís del foc es va rebre a les 22.53 hores i va quedar estabilitzat a la una del matí i controlat a les 2.16 hores, informa el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

Inicialment, el castell va provocar almenys tres focus de foc. Un d’ells va saltar a la zona de l’auditori de Teulada, cremant zones de matoll, encara que este focus de l’incendi va quedar controlat a les 23.49 hores.

El vent en la zona, unit al tipus de vegetació, va fer que el foc es propagara amb rapidesa. Açò va fer témer que aplegara alguns habitatges més dispersos, per la qual cosa preventivament es van evacuar alguns veïns.

De moment, el Consorci de Bombers calcula que aproximadament s’han calcinat al voltant de 2,5 hectàrees, junt amb un cotxe i una casa d’eines on han mort alguns coloms.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.