La inesperada reacció de Tom en assabentar-se de la història de Sandra i Julen

 

La final de ‘Supervivientes’ ja és un fet. Els cinc concursants que quedaven a Hondures és a dir, Tom, Melyssa, Lola, Olga i Gianmarco aterraven a Espanya després de tres mesos per a enfrontar-se a l’última prova: emportar-se o no els 200 mil euros.

Però abans els nominats havien de passar per l’expulsió i un dels dos es quedaria a les portes de la final. Tom o Olga.

En eixe moment va ser quan al francés se li va vindre tot damunt i es va posar tan nerviós que va acabar col·lapsant. Minuts abans que digueren qui seria l’últim expulsat, Tom va començar a trobar-se malament, tant que Olga i Lara Álvarez van haver d’agafar-li i fins i tot parar l’emissió del programa un minut a causa de l’estat de nervis en el qual havia entrat. “Han sigut molts dies i no vull estar expulsat ara”, va poder dir.

Finalment l’equip de metges va atendre el supervivent i es va poder relaxar una mica abans que Jorge Javier  diguera el nom del concursant salvat. Les pors de Tom es van fer realitat i va ser ell l’últim expulsat encara que no s’ho va prendre tan malament.

Arribava el moment llavors que Tom tornara a plató però primer es retrobaria amb el seu pare al qual feia més de 100 dies que no veia. 

 

Tom coneix la veritat sobre Sandra

 

L’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’ ha deixat clar que a Melyssa i a ell, ja només els uneix una bonica amistat. “Amb Melyssa portem uns dies super bé, hem parlat moltíssim i esta abraçada… ens hem recolzat moltíssim. Melyssa és una història totalment tancada per a mi. Ella està feliç, jo estic solter. Tenim una amistat, una connexió ara més fraternal però més enllà no. Ha format part de la meua vida i ara encara més. I després d’este concurs amb totes estes emocions. Amb ella puc tindre una amistat i ja”, ha deixat clar.

Com no podia ser d’una altra forma, el que fora concursant de ‘La casa fuerte’ ha parlat de la seua recent exparella, Sandra Pica. “Jo pensava ací realment que en eixir podíem arreglar les coses. Al final… la telefonada, les il·lusions que tenia tot ha sigut… molt dur per a mi. Ara estic bé. Amb este tema està oblidat. Gràcies als meus companys he tingut molt de suport. He tancat esta etapa. Estic, com diuen, solter d’or i deixe arrere el passat i tot el que ha passat amb Sandra. Tenim una conversa pendent, però preferisc tindre-la en privat”, ha reflexionat.

El programa ha fet un recopilatori per a Tom en el qual el supervivent ha pogut veure tot el que s’ha parlat del seu ex en els últims mesos, incloent-hi la seua relació amb l’extronista Julen. “Jo estic solter. És veritat que abans d’anar-me a ‘Supervivientes’ la relació no estava com al principi però jo realment no he pensat ni un minut que ella m’anava a deixar. Per a mi va ser un ‘xoc’. Julen doncs… em dona totalment igual. Ja he superat això. Estic content per ella per si està amb algú o si està sola. Si està feliç…”, compte.

 

Últimes notícies

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.

El dispositiu policial de les Falles de València 2026 salta a la sèrie documental del Ministeri de l’Interior

El desplegament especial de la Policia Nacional en les Falles de València 2026, amb 1.400 agents i més de 10.000 servicis operatius, centra un capítol de la sèrie documental 'Des de l'Interior'. La producció mostra les novetats tecnològiques i la coordinació internacional per a garantir la seguretat en les festes.

La Generalitat fixa el nou calendari i les vies per a millorar nota a la PAU 2025-2026

La Generalitat regula la PAU 2025-2026 amb un calendari unificat, avançament de dates, més claredat en les revisions i noves opcions per a millorar la nota d'accés a la universitat.

El València Basket busca a Belgrad assegurar el play in i acostar-se als quarts de l’Eurolliga

El València Basket visita al Partizan Belgrad amb l'opció d'assegurar el play in de l'Eurolliga i fer un pas decisiu cap als quarts de final, en plena lluita per mantindre's entre els sis primers.