Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó després d’haver sigut detingut per apunyalar reiteradament una dona en una zona aïllada de Carcaixent. Segons ha informat la Guàrdia Civil, el cas s’investiga com un delicte d’assassinat en grau de temptativa.

Els fets van tindre lloc el passat 7 de setembre. El detingut va contactar amb la víctima, una dona colombiana de 44 anys, per oferir-li una faena com a cuidadora d’una persona major a Carcaixent.

El sospitós té la mateixa edat i nacionalitat que la víctima i compta amb un expedient d’expulsió en vigor, ordenat des de fa més d’un any.

Agressió en una zona diseminada

Segons la informació de la Comandància Provincial, l’home va arreplegar la dona en l’apeadero de l’estació de tren de Carcaixent. Després la va portar en vehicle fins a una zona diseminada, ja de nit.

En aquell lloc, el detingut va traure un ganivet de cuina que havia agafat abans d’eixir de casa. A continuació va acometre violentament contra la dona i li va causar múltiples ferides.

La víctima va intentar defendre’s però va rebre diverses ganivetades en zones vitals. Les mateixes fonts han assenyalat que l’agressió ‘va tindre tanta força que va acabar trencant el ganivet’.

El soroll d’un cotxe que s’acostava va interrompre l’atac. L’autor dels fets va fugir de la zona en eixe moment i va deixar la dona greument ferida al terra.

Auxili dels conductors i primera assistència

Els ocupants del vehicle que s’hi acostava van trobar la víctima ferida i la van atendre en el mateix lloc. A més, van alertar immediatament les autoritats sobre el que havia passat.

Fins al punt de l’agressió es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. Els agents van començar a arreplegar dades sobre el possible agressor mentre esperaven els servicis sanitaris.

Quan van arribar els equips mèdics, la dona va ser traslladada d’urgència a un centre hospitalari per rebre atenció immediata. Segons el posterior informe mèdic, les ferides eren greus i afectaven zones vitals.

En l’escena del crim, els agents van localitzar l’arma utilitzada, un ganivet de cuina trencat. També van trobar el telèfon mòbil de la víctima, que l’autor havia llançat durant l’atac per impedir que poguera demanar ajuda.

Col·laboració de la víctima des de l’hospital

L’endemà, els investigadors es van desplaçar a l’hospital on estava ingressada la dona. Van poder parlar breument amb ella i obtindre informació clau sobre el presumpte agressor.

La víctima va facilitar als agents un número de telèfon, una ubicació i una imatge de l’home que l’havia atacada. A més, els policies van incorporar a la causa un informe mèdic que acreditava la gravetat de les lesions.

Amb totes estes dades, els agents de la Policia Judicial d’Almussafes van centrar la investigació en l’entorn del sospitós i els seus moviments recents.

Detenció en Alfafar i situació processal

L’home finalment ha sigut detingut en la localitat d’Alfafar. Es tracta d’un ciutadà colombià de 44 anys, amb un expedient d’expulsió vigent des de fa més d’un any.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut queda investigat en una causa oberta per un delicte d’assassinat en grau de temptativa. Esta qualificació es podrà revisar més avant conforme avance la instrucció judicial.

Després de passar a disposició judicial, el jutge ha acordat l’ingrés del sospitós a la presó, a l’espera que continue la investigació i es determinen amb exactitud totes les circumstàncies de l’agressió.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.