28.6 C
València
Diumenge, 1 juny, 2025

Detingut per intentar matar a un altre amb cristalls trencats en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut hui a Burjassot a un home de 22 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a un altre en el coll amb cristalls de gots trencats, produint-li greus ferides.

Els fets es van produir a principis del mes d’octubre, al voltant de les tres de la matinada, en un carrer de Burjassot, quan els agents van tindre coneixement que pel que sembla un home hauria sigut agredit per un altre produint-li lesions greus en el coll.

- Advertisement -Telegram València Diari

Pel que sembla, després d’una discussió que s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment d’oci, el sospitós hauria trencat diversos gots de cristall i li hauria apunyalat en el coll, traslladant-lo posteriorment un indicatiu sanitari a un hospital de València per a ser assistit per les ferides.

Després de l’arribada dels agents, l’agressor ja no es trobava en el lloc, per la qual cosa van començar les perquisicions per a detindre al responsable de l’agressió. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant diverses setmanes en el centre hospitalari.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, l’home ha sigut localitzat i detingut aquest matí com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Irene Vallejo i Paco Roca encapçalen els Cursos d’Estiu 2025 de la UNED a València

La UNED València oferix en el seu programa de Cursos d'Estiu 2025 activitats sobre biblioteques, memòria històrica, seguretat viària i història antiga, amb la participació de destacats experts com Irene Vallejo i Paco Roca.

Merino aclarix que acomptes a compte són fons valencians, no ajudes estatals

La consellera d'Hisenda, Ruth Merino, subratlla que els acomptes a compte pertanyen als valencians i no són ajudes extra del Govern, destacant la situació financera de la Comunitat Valenciana.

Pedro Martínez confia en la il·lusió i humilitat del València Basket per als ‘play-offs’ de l’ACB

L'entrenador del València Basket, Pedro Martínez, destaca la bona temporada regular com a motivació per a afrontar els quarts de final de l'ACB contra Dreamland Gran Canària, ressaltant la il·lusió, la humilitat i els reptes del seu equip.

El València Basket inicia la lluita pel títol amb avantatge i en bona ratxa

València Basket comença el seu camí cap al títol de la Lliga Endesa enfrontant a Gran Canària a casa, amb una ratxa guanyadora i avantatge de factor pista.

Tràgica mort d’un menor de 16 anys després d’una caiguda en una zona d’oci de València

Un menor de 16 anys va morir després de caure des d'un mur d'al voltant de quatre metres en una coneguda zona d'oci de València, sent traslladat a l'Hospital Clínic on va morir.

Troben un cadàver prop de l’illa Tabarca a Alacant

Un cadàver en avançat estat de descomposició va ser trobat a dos milles de l'illa Tabarca a Alacant. La Guàrdia Civil investiga la identitat i causes de la defunció.

Controlen l’incendi en una nau industrial d’Almassora

L'incendi declarat en una nau industrial d'Almassora, on s'emmagatzemaven residus tèxtils, ha sigut controlat després d'un operatiu de 65 bombers i suport policial i judicial.

Detingut a Ontinyent per agredir sexualment a la seua exparella després d’incomplir orde d’allunyament

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Ontinyent per agredir sexualment a la seua exparella, a qui va retindre en la seua vivenda després de saltar-se una orde d'allunyament vigent.