Interceptat un conductor a Elda per circular drogat i sense carnet

ALACANT, 3 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha interceptat en la matinada d’este dimarts al conductor d’un furgó que anava al volant amb el permís de conduir caducat des del mes d’abril i baix els efectes de substàncies estupefaents. El vehicle tampoc tenia en vigor la ITV.

Els fets han tingut lloc sobre les 06.00 hores, quan un cotxe patrulla que realitzava labors de vigilància va detectar a l’avinguda de la Llibertat un camió lleuger que realitzava maniobres estranyes i el conductor de les quals aparentment estava consumint drogues, per la qual cosa va procedir a la seua detenir la seua marxa, informa l’Ajuntament en un comunicat.

Quan els agents van sol·licitar el permís de conduir a esta persona que anava al volant van comprovar que ho tenia caducat des del passat mes d’abril.

Davant de les evidències que podria trobar-se baix els efectes de l’alcohol o de substàncies estupefaents, la patrulla va requerir de la presència del vehicle d’atestats per a realitzar un control antidrogues, que va confirmar el consum d’estupefaents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.