Interceptat un conductor a Elda per circular drogat i sense carnet

ALACANT, 3 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha interceptat en la matinada d’este dimarts al conductor d’un furgó que anava al volant amb el permís de conduir caducat des del mes d’abril i baix els efectes de substàncies estupefaents. El vehicle tampoc tenia en vigor la ITV.

Els fets han tingut lloc sobre les 06.00 hores, quan un cotxe patrulla que realitzava labors de vigilància va detectar a l’avinguda de la Llibertat un camió lleuger que realitzava maniobres estranyes i el conductor de les quals aparentment estava consumint drogues, per la qual cosa va procedir a la seua detenir la seua marxa, informa l’Ajuntament en un comunicat.

Quan els agents van sol·licitar el permís de conduir a esta persona que anava al volant van comprovar que ho tenia caducat des del passat mes d’abril.

Davant de les evidències que podria trobar-se baix els efectes de l’alcohol o de substàncies estupefaents, la patrulla va requerir de la presència del vehicle d’atestats per a realitzar un control antidrogues, que va confirmar el consum d’estupefaents.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.