Interceptat un conductor a Elda per circular drogat i sense carnet

Ejemplo de shortcode con estilo
Interceptat un conductor a Elda amb el permís caducat i sota l'efecte de drogues. La Policia Local va detenir-lo després de detectar maniobres sospitoses en l'avinguda de la Llibertat. El vehicle també no tenia la ITV vigent.

ALACANT, 3 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha interceptat en la matinada d’este dimarts al conductor d’un furgó que anava al volant amb el permís de conduir caducat des del mes d’abril i baix els efectes de substàncies estupefaents. El vehicle tampoc tenia en vigor la ITV.

Els fets han tingut lloc sobre les 06.00 hores, quan un cotxe patrulla que realitzava labors de vigilància va detectar a l’avinguda de la Llibertat un camió lleuger que realitzava maniobres estranyes i el conductor de les quals aparentment estava consumint drogues, per la qual cosa va procedir a la seua detenir la seua marxa, informa l’Ajuntament en un comunicat.

Quan els agents van sol·licitar el permís de conduir a esta persona que anava al volant van comprovar que ho tenia caducat des del passat mes d’abril.

Davant de les evidències que podria trobar-se baix els efectes de l’alcohol o de substàncies estupefaents, la patrulla va requerir de la presència del vehicle d’atestats per a realitzar un control antidrogues, que va confirmar el consum d’estupefaents.

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.