Les amenaces continuen: Intercepten més bales dirigides a Pablo Iglesias

Correus ha interceptat una carta amb diversos projectils i una amenaça de mort contra el líder de Podem, Pablo Iglesias, al seu interior, segons han confirmat fonts de la seua formació. En esta ocasió, la direcció de la carta era la Direcció General de la Guàrdia Civil, però l’amenaça de mort era per a Pablo Iglesias. El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, li ho ha comunicat per telèfon. És la segona carta amb amenaces de mort per a Iglesias. La primera va arribar dijous passat amb quatre bales dins i amenaces contra Iglesias, la seua parella i ministra Irene Montero, i els seus pares.

En este mateix període altres cartes han anat dirigides contra el ministre de l’Interior, Fernando  Grande Marlaska, la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez, i després contra la ministra d’Indústria, Reyes Maroto, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i l’expresident José Luis Rodríguez Zapatero.

 

Correus detecta una carta amb dues bales dirigida a l’expresident Zapatero

Correus ho ha posat en coneixement de les forces de seguretat. Segons concreta La Sexta, l’escàner ha identificat dos projectils de 38 mm en un sobre amb una nota per a l’expresident a l’oficina automatitzada de Correus del barri madrileny de Vallecas. Esta amenaça se suma a les que s’han dirigit en els últims dies a Isabel Díaz Ayuso, Fernando Grande-Marlaska, Reyes Maroto, Pablo Iglesias i Maria Gámez.

Condemna «sense pal·liatius» de Sánchez a les amenaces a Díaz-Ayuso i Gámez

Així, i mentre diversos polítics comencen a rebre cartes amenaçadores, Pedro Sánchez ha fet una condemna «sense pal·liatius» a les amenaces adreçades a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i «de nou» a la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez, que Correos ha interceptat a Sant Cugat del Vallès i a Vallecas. En una entrada al seu compte de Twitter, el president del govern espanyol ha indicat: «Les amenaces a Isabel Díaz-Ayuso i, de nou, a María Gámez són amenaces a tots nosaltres». El cap de l’executiu estatal ha afegit: «Ni tolerants ni còmplices amb la violència i la propagació de l’odi. Els demòcrates no ho consentirem. La nostra condemna sense pal·liatius i la major repulsa contra estos actes».

També ha condemnat les amenaces el líder de Podem, Pablo Iglesias,

al seu torn d’una carta d’estes característiques. També a Twitter ha indicat: «Davant la violència no hi ha ‘peròs’ ni excuses, ni pilotes fora. La nostra més absoluta condemna»

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.