El jutge ordena internament per a l’alumne que va agredir a una professora en un IES de Xirivella

Un jutjat de Menors ha ordenat l’internament en règim semitancat per a l’estudiant que va agredir a una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella.

Segons han confirmat a Europa Press fonts del ministeri públic, el jutge ha acordat aquesta mesura d’internament que serà prorrogable fins a sis mesos. A més, imposa un allunyament entre el menor i la professora agredida així com respecte del seu domicili i centre escolar.

El jutjat ha adoptat aquestes mesures després de sol·licitar-les el fiscal de Menors encarregat del cas, que és qui instrueix el procediment, tal com contempla la llei.

Els fets van succeir dimarts, quan un estudiant –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència al centre– es va botar la tanca de l’IES Ramon Muntaner i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar a un amic.

La docent –que no coneixia el jove– li va instar a abandonar la classe i, com a resposta, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar demanar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir l’atacant.

Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

L’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i posat en llibertat després. Des del consistori de Xirivella van instar la Fiscalia de Menors a adoptar mesures i aquest mateix dijous el jutge va acordar l’internament de l’estudiant en règim semitancat després de reclamar-ho el fiscal del cas.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU