El jutge ordena internament per a l’alumne que va agredir a una professora en un IES de Xirivella

Un jutjat de Menors ha ordenat l’internament en règim semitancat per a l’estudiant que va agredir a una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella.

Segons han confirmat a Europa Press fonts del ministeri públic, el jutge ha acordat aquesta mesura d’internament que serà prorrogable fins a sis mesos. A més, imposa un allunyament entre el menor i la professora agredida així com respecte del seu domicili i centre escolar.

El jutjat ha adoptat aquestes mesures després de sol·licitar-les el fiscal de Menors encarregat del cas, que és qui instrueix el procediment, tal com contempla la llei.

Els fets van succeir dimarts, quan un estudiant –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència al centre– es va botar la tanca de l’IES Ramon Muntaner i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar a un amic.

La docent –que no coneixia el jove– li va instar a abandonar la classe i, com a resposta, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar demanar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir l’atacant.

Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

L’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i posat en llibertat després. Des del consistori de Xirivella van instar la Fiscalia de Menors a adoptar mesures i aquest mateix dijous el jutge va acordar l’internament de l’estudiant en règim semitancat després de reclamar-ho el fiscal del cas.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.