11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La residència de Torrent amb tots els interns contagiats tenia «més ingressos dels permesos»

 

Actualització 04/09/2020 a les 14.15 hores. La vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, ha avançat este divendres que en els informes tècnics dels sanitaris que han estat en la residència de majors de Torrent, en l’Horta (València), a on tots els seus usuaris es van contagiar de Covid-19, «queda patent que no es complia la mesura de reservar el 10% de places per a aïllament».

 

A demés, Oltra ha afegit que «este podria ser un de factor que haja determinat este contagi massiu, que es feren més ingressos dels permesos».

 

D’eixa manera ho ha manifestat en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per la situació d’este centre, de titularitat privada, a on precisament esta setmana la conselleria d’Oltra ha obert un expedient informatiu davant del contagi dels seus més de 40 residents per coronavirus.

 

Intervinguda una residència pel contagi de coronavirus de tots els residents en Torrent

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres d’un nou brot de coronavirus en una residència de persones majors en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Davant d’este fet, s’han vist obligats a intervindre en el centre Lope de Rueda i han confinat a tots els seus residents i han aïllat als treballadors en les seues cases.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, dels 105 casos que s’han informat durant des del dijous 27 d’agost fins al 31 del mateix mes, la majoria d’ells vénen d’esta residència, ja que des de la setmana passada està patint un gran brot de coronavirus.

 

Davant de la greu situació, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’intervinde en la residència i ha enviat més personal sanitari per a que s’encarregue de les funcions mèdiques dels interns mentres els seus treballadors habituals estan en casa a l’espera del resultat de les PCR.

Últimes notícies

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.