8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Investiguen a un conductor per circular a 200 km/h en un tram de l’AP-7 limitat a 110

La Guàrdia Civil investiga al conductor d’un turisme per circular a 200 km/h en un tram de carretera el límit específic de la qual era de 110 km/h, superant en més de 80 km/h la velocitat reglamentàriament permesa en via interurbana, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El passat 18 de febrer, en el punt kilomètric 767,200 de l’autopista de peatge AP-7 en direcció a Alacant, específicament al municipi de Orihuela, es va dur a terme un operatiu de control de velocitat per part del Destacament de Tràfic de Torrevieja.

L’objectiu d’aquesta mesura era reduir el nombre de víctimes en aquest tram de la via. Durant la realització del dispositiu, es va detectar un cas d’excés de velocitat. Un vehicle tipus turisme va ser albirat circulant a una velocitat de 200 km/h en un tram limitat a 110 km/h, depassant en més de 80 km/h el límit permès per a aquest via interurbana.

Després de donar l’alt al conductor, un home de nacionalitat belga de 48 anys, es va obrir una investigació per un suposat delicte contra la seguretat vial.

Els agents han posat aquests fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció número 1 de Orihuela, entitat competent en aquest cas. Aquest conductor es podria enfrontar a penes de presó de tres a sis mesos, multa de 6 a 12 mesos, o treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior a un any i fins a quatre anys.

La Guàrdia Civil ha subratllat que la velocitat inadequada o excessiva, juntament amb les distraccions i el consum d’alcohol, representa una de les principals causes d’accidents de trànsit. Aquest comportament augmenta significativament la probabilitat de cometre errors humans al volant, posant en risc la seguretat vial de tots els usuaris de la carretera.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.