Investiguen a un conductor per circular a 200 km/h en un tram de l’AP-7 limitat a 110

La Guàrdia Civil investiga al conductor d’un turisme per circular a 200 km/h en un tram de carretera el límit específic de la qual era de 110 km/h, superant en més de 80 km/h la velocitat reglamentàriament permesa en via interurbana, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El passat 18 de febrer, en el punt kilomètric 767,200 de l’autopista de peatge AP-7 en direcció a Alacant, específicament al municipi de Orihuela, es va dur a terme un operatiu de control de velocitat per part del Destacament de Tràfic de Torrevieja.

L’objectiu d’aquesta mesura era reduir el nombre de víctimes en aquest tram de la via. Durant la realització del dispositiu, es va detectar un cas d’excés de velocitat. Un vehicle tipus turisme va ser albirat circulant a una velocitat de 200 km/h en un tram limitat a 110 km/h, depassant en més de 80 km/h el límit permès per a aquest via interurbana.

Després de donar l’alt al conductor, un home de nacionalitat belga de 48 anys, es va obrir una investigació per un suposat delicte contra la seguretat vial.

Els agents han posat aquests fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció número 1 de Orihuela, entitat competent en aquest cas. Aquest conductor es podria enfrontar a penes de presó de tres a sis mesos, multa de 6 a 12 mesos, o treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior a un any i fins a quatre anys.

La Guàrdia Civil ha subratllat que la velocitat inadequada o excessiva, juntament amb les distraccions i el consum d’alcohol, representa una de les principals causes d’accidents de trànsit. Aquest comportament augmenta significativament la probabilitat de cometre errors humans al volant, posant en risc la seguretat vial de tots els usuaris de la carretera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.