Investiguen a un conductor per circular a 200 km/h en un tram de l’AP-7 limitat a 110

La Guàrdia Civil investiga al conductor d’un turisme per circular a 200 km/h en un tram de carretera el límit específic de la qual era de 110 km/h, superant en més de 80 km/h la velocitat reglamentàriament permesa en via interurbana, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El passat 18 de febrer, en el punt kilomètric 767,200 de l’autopista de peatge AP-7 en direcció a Alacant, específicament al municipi de Orihuela, es va dur a terme un operatiu de control de velocitat per part del Destacament de Tràfic de Torrevieja.

L’objectiu d’aquesta mesura era reduir el nombre de víctimes en aquest tram de la via. Durant la realització del dispositiu, es va detectar un cas d’excés de velocitat. Un vehicle tipus turisme va ser albirat circulant a una velocitat de 200 km/h en un tram limitat a 110 km/h, depassant en més de 80 km/h el límit permès per a aquest via interurbana.

Després de donar l’alt al conductor, un home de nacionalitat belga de 48 anys, es va obrir una investigació per un suposat delicte contra la seguretat vial.

Els agents han posat aquests fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció número 1 de Orihuela, entitat competent en aquest cas. Aquest conductor es podria enfrontar a penes de presó de tres a sis mesos, multa de 6 a 12 mesos, o treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior a un any i fins a quatre anys.

La Guàrdia Civil ha subratllat que la velocitat inadequada o excessiva, juntament amb les distraccions i el consum d’alcohol, representa una de les principals causes d’accidents de trànsit. Aquest comportament augmenta significativament la probabilitat de cometre errors humans al volant, posant en risc la seguretat vial de tots els usuaris de la carretera.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.