Investiguen a un conductor per circular a 200 km/h en un tram de l’AP-7 limitat a 110

La Guàrdia Civil investiga al conductor d’un turisme per circular a 200 km/h en un tram de carretera el límit específic de la qual era de 110 km/h, superant en més de 80 km/h la velocitat reglamentàriament permesa en via interurbana, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

El passat 18 de febrer, en el punt kilomètric 767,200 de l’autopista de peatge AP-7 en direcció a Alacant, específicament al municipi de Orihuela, es va dur a terme un operatiu de control de velocitat per part del Destacament de Tràfic de Torrevieja.

L’objectiu d’aquesta mesura era reduir el nombre de víctimes en aquest tram de la via. Durant la realització del dispositiu, es va detectar un cas d’excés de velocitat. Un vehicle tipus turisme va ser albirat circulant a una velocitat de 200 km/h en un tram limitat a 110 km/h, depassant en més de 80 km/h el límit permès per a aquest via interurbana.

Després de donar l’alt al conductor, un home de nacionalitat belga de 48 anys, es va obrir una investigació per un suposat delicte contra la seguretat vial.

Els agents han posat aquests fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció número 1 de Orihuela, entitat competent en aquest cas. Aquest conductor es podria enfrontar a penes de presó de tres a sis mesos, multa de 6 a 12 mesos, o treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior a un any i fins a quatre anys.

La Guàrdia Civil ha subratllat que la velocitat inadequada o excessiva, juntament amb les distraccions i el consum d’alcohol, representa una de les principals causes d’accidents de trànsit. Aquest comportament augmenta significativament la probabilitat de cometre errors humans al volant, posant en risc la seguretat vial de tots els usuaris de la carretera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.