27.8 C
València
Dijous, 10 juliol, 2025

Investiguen intent d’incendi en botiga Tedi després de foc que va arrasar local pròxim a València

La Policia Nacional de València està investigant un intent d’incendi ocorregut en una botiga de la cadena Tedi, situada al carrer Santos Justo i Pastor, en la capital valenciana. Este fet ha succeït a penes dies després que un altre incendi devastara un local de la mateixa cadena en l’avinguda del Port.

Una empleada de l’establiment es va adonar de la presència d’un home que intentava calar foc a diversos productes a l’interior de la botiga. Gràcies a la seua ràpida acció, va aconseguir sufocar les flames i alertar a les autoritats.

- Advertisement -Telegram València Diari

Investigació policial

Les forces de seguretat van desplaçar al lloc a agents de brigades especialitzades, incloent-hi personal científic, d’homicidis i seguretat ciutadana, per a dur a terme una investigació exhaustiva dels fets.

Fins al moment, la Policia Nacional no ha realitzat detencions relacionades amb este succés, i la investigació es manté oberta mentres s’esclarixen les circumstàncies i la identitat del presumpte autor.

Incendi previ a l’avinguda del Port

D’altra banda, sobre l’incendi que va destruir la botiga Tedi en l’avinguda del Port dimarts passat, encara no s’ha confirmat l’origen exacte del foc. Testimoniatges veïnals suggerixen que podia haver començat després d’una possible explosió a l’interior del comerç, incident que va provocar el desallotjament de desenes de vivendes pròximes.

Mesures de seguretat

Este intent d’incendi ressalta la necessitat de reforçar la vigilància i les mesures de seguretat en establiments comercials, especialment després d’episodis recents que han generat alarma social i afectat la seguretat dels residents en la zona.

Col·laboració comunitària

La col·laboració entre empleats, veïns i forces de seguretat serà clau per a previndre futurs incidents i garantir la protecció de les botigues i la comunitat local a València.

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.