Irene Rosales agraïx a Jessica Bueno el que els haja convidat a la festa

La comunió d’un fill sempre és molt especial i així va ser per a kiko Rivera i Jessica Bueno que el seu primogènic, Francisco, va pendre la primera comunió el cap de setmana passat. Una data molt assenyalada en la qual també era batejat, igual que el seu germà per part de mare, Jota.

No ha estat exempt de polèmica

A pesar de que era un día inolvidable, este esdeveniment familiar no ha estat escent de polèmica, i més quan Anabel Pantoja apareixia pocs dies després en televisió plorant perquè no l’havien convidat.

La neboda d‘Isabel Pantoja assegura que ella era la padrina de Francisco, però que Kiko va acabar canviant d’idea.

«A mi el meu cosí em crida, com a padrina del nen que era, que farà la comunió. Em diu que va amb la seua dona i les nenes i que, per temes de Covid, serà una celebració familiar i que, per descomptat, no podia anar més gent», explicava en ‘Salva’m’.

«Un matrimoni, estiga junt o separat, decideixen el padrí i la padrina. Així es va triar, però passat el temps es va adonar que a ell li havia tocat triar padrí, no padrina».

Unes paraules que no li van fer gens de gràcia a Kiko. «Amb el que jo tinc, et creus que puc estar pensant en si és o no la padrina del meu fill?».

«Si jo la vaig cridar i li vaig explicar el que passava. No me l’emboliques, cony. No em muntes un drama per això, és ridícul», li replicava.

Jessica Bueno es mostrava molesta

Com és lògic, Jessica Bueno no estava gens d’acord en tot el que estava passant i es mostrava molt molesta amb el xou mediàtic que s’ha muntat entorn de la comunió del seu fill. I així ho feia saber mitjançant un comunicat.

«He organitzat una festa a la meua casa on hem estat els únics responsables en tots els aspectes. I per respecte i amor cap al meu fill, han estat les persones que creia convenients i que tenen tracte directe amb ell».

«Per descomptat, no podien faltar el seu pare, la seua esposa i les seues germanes. Crec que estic en el meu dret de poder convidar-los només a ells, ja que són els principals en la vida del meu fill», recalcava la model.

«I no he volgut entrar en temes personals que no m’incumbeixen convidant a altres persones de la seua família», afegia. «Per favor, demane respecte cap a la meua família i cap al meu fill».

Irene Rosales recolza a Jessica Bueno

Davant tota esta polèmica formada, la dona de Kiko, Irene Rosales no ha dubtat a posar-se del costat de la model.

«Jo este tema el vull tractar amb tot el respecte per l’estat en el qual està Jessica. Ni ella ni la seua parella volen participar en això», assegurava en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora televisiva, molt conciliadora, defensava que no hagués convidat a més membres dels Pantoja. «En ser pares separats, Jessica s’ha encarregat de tot. De la catequesi, de preparar…», ha lloat l’esforç de la dona de Jota Peleteiro.

<

>
No obstant això, Isabel Pantoja si que estava convidada, encara que va decidir perdre’s este dia tan especial per al seu nét.

«Des d’ací agrair-li el que ens haja convidat a la festa. Va ser una festa per als seus dos fills i podia haver dit veniu a l’església, però ja».

A més, ha entés que s’haja preocupat per la seua família. «Jessica s’ha preocupat de la seua família. Kiko quan faça el seu en Sevilla Jessica està més que convidada».

El fill major de Kiko Rivera celebrarà una segona festa a Sevilla

I és que d’ací poc, el fill major de Kiko Rivera gaudirà d’una segona celebració, però a Sevilla, on podrà reunir-se amb la seua família paterna.

A Irene li va fer especial il·lusió poder conéixer Bilbao, lloc de residència de Jessica i el seu marit, i així ho manifestava en xarxes socials.

<

 

>
«Bilbao, t’he conegut de la forma més especial. El nostre príncep ha rebut la seua primera comunió i estem felices de poder viure este bonic moment».

 

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.