16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

Isabel Pantoja celebra mig segle en la música i està decidida a celebrar-ho, a pesar que no passa pel seu millor moment. Si bé confessa que «el moment més difícil de la meua carrera va ser tornar després de morir el meu marit», ara també li està costant després de les recents pèrdues de la seua mare i del seu germà.

Així i tot, ho té clar: «El xou ha de continuar, però per a mi dura això, la qual cosa és el xou. Després soc a la meua casa. Jo m’he de curar», va comptar en una extensa entrevista concedida en exclusiva a la revista Hola!. «Cadascun porta el duel com el sent. No sent eixir al carrer llevat que siga treball. No tinc ganes», assegura.

Certament, en els últims anys, la cançonetista es prodiga poc i la seua filla, Isa Pantoja, ha fet referència en més d’una ocasió a la delicada situació per la qual està passant la seua mare. Ara és ella la que ho verbalitza en primera persona: «Què pot arrancar-me un somriure? Hui, res… Però bo, potser demà, que és un altre dia, perquè pot ser que sí. Però hui, precisament hui, res».

Han sigut molts els contratemps que ha viscut l’artista durant aquests 50 anys en què s’ha sentit «ocell fènix moltíssimes vegades».

Una vida plena de tragèdia amb la prematura pèrdua del seu pare i més tard del seu marit, els seus problemes amb la justícia i els conflictes amb els seus fills. Un periple durant el qual sempre va tindre l’incondicional suport de la seua mare i del qual no es penedeix.

De fet, aquest seria el consell que li donaria al seu jo de 20 anys: «Fera el mateix que has fet, no et penedisques de res… De res… Perquè si ho has fet és perquè estava en el teu camí» diu amb «rotunda» fe en el destí.

Isabel Pantoja acudirà al Ball de la Rosa de Mònaco

Cinquanta anys d’art contemplen a Isabel Pantoja (66). Unas bodas d’or musicals que la cançonetista començarà a celebrar amb bon peu perquè el 25 de març serà una de les convidades al Ball de la Rosa.

Es tracta d’un dels esdeveniments socials més importants de Mònaco creat per Grace Kelly en 1954 amb la finalitat de recaptar fons per a la Fundació Princesa Grace destinats a persones vulnerables i desfavorides.

Sa altesa Sereníssima el príncep Alberto II de Mònaco (65) i la princesa Carolina de Mònaco i Altesa Reial la princesa de Hannover són els amfitrions de l’esdeveniment que enguany costa 850 euros per cobert.

Des que morira Karl Lagerfeld fa quatre anys, Christian Louboutin és l’encarregat de la decoració i com és un fan del cinema indi, en aquesta ocasió la vetlada està dedicada a Bollywood.

Connexió amb Carolina de Mònaco

Isabel, a més, se sent molt connectada a Carolina de Mònaco, a la qual encara no coneix, però espera poder saludar en la gala: segons ha confessat, les seues vides han estat marcades per la tragèdia i han sigut molt similars, i té tota la raó: Carolina es va quedar sola amb tres fills després de l’accident mortal que va tindre el seu marit, Stefano Casiraghi, en 1987, tan sols tres anys després de l’accident en una plaça de bous que va posar fi a la vida de Paquirri, que també va deixar sola a Isabel Pantoja amb un fill, en aquells dies.

Malgrat els diners i la fama, les dues han sigut molt desgraciades en l’amor, i és per això que Isabel fins i tot ha revelat que tot aquest dolor ho entén i el comparteix, i que fins i tot li haguera agradat abraçar a Carolina en aquells moments tan durs. Podrà fer-ho en el Ball de la Rosa i trobar una amistat en la princesa?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.