Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

Isabel Pantoja celebra mig segle en la música i està decidida a celebrar-ho, a pesar que no passa pel seu millor moment. Si bé confessa que «el moment més difícil de la meua carrera va ser tornar després de morir el meu marit», ara també li està costant després de les recents pèrdues de la seua mare i del seu germà.

Així i tot, ho té clar: «El xou ha de continuar, però per a mi dura això, la qual cosa és el xou. Després soc a la meua casa. Jo m’he de curar», va comptar en una extensa entrevista concedida en exclusiva a la revista Hola!. «Cadascun porta el duel com el sent. No sent eixir al carrer llevat que siga treball. No tinc ganes», assegura.

Certament, en els últims anys, la cançonetista es prodiga poc i la seua filla, Isa Pantoja, ha fet referència en més d’una ocasió a la delicada situació per la qual està passant la seua mare. Ara és ella la que ho verbalitza en primera persona: «Què pot arrancar-me un somriure? Hui, res… Però bo, potser demà, que és un altre dia, perquè pot ser que sí. Però hui, precisament hui, res».

Han sigut molts els contratemps que ha viscut l’artista durant aquests 50 anys en què s’ha sentit «ocell fènix moltíssimes vegades».

Una vida plena de tragèdia amb la prematura pèrdua del seu pare i més tard del seu marit, els seus problemes amb la justícia i els conflictes amb els seus fills. Un periple durant el qual sempre va tindre l’incondicional suport de la seua mare i del qual no es penedeix.

De fet, aquest seria el consell que li donaria al seu jo de 20 anys: «Fera el mateix que has fet, no et penedisques de res… De res… Perquè si ho has fet és perquè estava en el teu camí» diu amb «rotunda» fe en el destí.

Isabel Pantoja acudirà al Ball de la Rosa de Mònaco

Cinquanta anys d’art contemplen a Isabel Pantoja (66). Unas bodas d’or musicals que la cançonetista començarà a celebrar amb bon peu perquè el 25 de març serà una de les convidades al Ball de la Rosa.

Es tracta d’un dels esdeveniments socials més importants de Mònaco creat per Grace Kelly en 1954 amb la finalitat de recaptar fons per a la Fundació Princesa Grace destinats a persones vulnerables i desfavorides.

Sa altesa Sereníssima el príncep Alberto II de Mònaco (65) i la princesa Carolina de Mònaco i Altesa Reial la princesa de Hannover són els amfitrions de l’esdeveniment que enguany costa 850 euros per cobert.

Des que morira Karl Lagerfeld fa quatre anys, Christian Louboutin és l’encarregat de la decoració i com és un fan del cinema indi, en aquesta ocasió la vetlada està dedicada a Bollywood.

Connexió amb Carolina de Mònaco

Isabel, a més, se sent molt connectada a Carolina de Mònaco, a la qual encara no coneix, però espera poder saludar en la gala: segons ha confessat, les seues vides han estat marcades per la tragèdia i han sigut molt similars, i té tota la raó: Carolina es va quedar sola amb tres fills després de l’accident mortal que va tindre el seu marit, Stefano Casiraghi, en 1987, tan sols tres anys després de l’accident en una plaça de bous que va posar fi a la vida de Paquirri, que també va deixar sola a Isabel Pantoja amb un fill, en aquells dies.

Malgrat els diners i la fama, les dues han sigut molt desgraciades en l’amor, i és per això que Isabel fins i tot ha revelat que tot aquest dolor ho entén i el comparteix, i que fins i tot li haguera agradat abraçar a Carolina en aquells moments tan durs. Podrà fer-ho en el Ball de la Rosa i trobar una amistat en la princesa?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.